AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #801 Del Skrevet 18. september 2016 14 minutter siden, Frostrose skrev: Helt klart positiv! CB digital krever med hcg enn de andre testene. Ja... Høres jo det sier det, og den digitale er jo ikke tatt på morgenurinen. Men blir fort veldig usikker da jeg har mistet 7 (!!!!!!!!) ganger før. Skal teste med den digitale med morgenurin i morgen 🙈 Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach91 Skrevet 18. september 2016 #802 Del Skrevet 18. september 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper du har rett! Tok jo den digitale 4 timer etterpå og da, bare for å dobbelsjekke 😅 Får vell prøve å ta den digitale på morgenurin i morgen. Anonymkode: ef03b...148 Ja ikke sant. Er nok lurt med morgenurin ja hvor mange dpo er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #803 Del Skrevet 18. september 2016 3 timer siden, Beach91 skrev: Ja ikke sant. Er nok lurt med morgenurin ja hvor mange dpo er du? 14 dpo Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #804 Del Skrevet 18. september 2016 Skimter jeg noe her? 3 dager til forventet mens pluss at denne er tatt nå på kvelden og ventet ikke 4 timer med å urinere, bare 2 timer.. Kanskje blir den positiv på morgenurin! Klarer ikke å vente så hva tror dere om denne? Skimter dere noe? ellr er jeg blitt helt gal av all testingen Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach91 Skrevet 18. september 2016 #805 Del Skrevet 18. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skimter jeg noe her? 3 dager til forventet mens pluss at denne er tatt nå på kvelden og ventet ikke 4 timer med å urinere, bare 2 timer.. Kanskje blir den positiv på morgenurin! Klarer ikke å vente så hva tror dere om denne? Skimter dere noe? ellr er jeg blitt helt gal av all testingen Anonymkode: 2acbf...16a Har du et bedre bildet? Det var litt for mørkt til å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #806 Del Skrevet 19. september 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Skimter jeg noe her? 3 dager til forventet mens pluss at denne er tatt nå på kvelden og ventet ikke 4 timer med å urinere, bare 2 timer.. Kanskje blir den positiv på morgenurin! Klarer ikke å vente så hva tror dere om denne? Skimter dere noe? ellr er jeg blitt helt gal av all testingen Anonymkode: 2acbf...16a Var iallefall ikke positiv.. Hadde tenkt å ta en test idag tidlig, men det rakk jeg ikke for jeg sto opp til TR nok en gang, og 2 dager for tidlig! Håper på klaff denne ppen! Begynner å bli lei nå.. Er i pp 8!! Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #807 Del Skrevet 19. september 2016 Hva tror dere? Negativ? Fikk blødning idag, en uke før forventet menstruasjon så måtte bare sjekke Anonymkode: 1b6f8...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach91 Skrevet 19. september 2016 #808 Del Skrevet 19. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere? Negativ? Fikk blødning idag, en uke før forventet menstruasjon så måtte bare sjekke Anonymkode: 1b6f8...660 Det kan være det er for tidlig å teste? Jeg spottet ca 1 uke før mens, å noen dager før mensen tok jeg test å den var positiv. Så det var tydelig at jeg hadde festeblødning denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #809 Del Skrevet 19. september 2016 18 minutter siden, Beach91 skrev: Det kan være det er for tidlig å teste? Jeg spottet ca 1 uke før mens, å noen dager før mensen tok jeg test å den var positiv. Så det var tydelig at jeg hadde festeblødning denne gang. Kan være, men det er ganske mye blod, eller, "vannblod", ikke mensblod enda, akkurat.. Veldig utvannet og rosa, men det er mye av det. Men pleier å spotte, som du sier, noen dager før, det er dog mye mindre enn dette!.. Minner mer om slutten på en mens. Har hatt mye vondt i magen etc, så tenkte jo på SA, så måtte ta test. Fikk 60 tester i posten idag så måtte bare ta en, men jeg hadde nettopp tisset da... så skal vente til kl 21 og teste for da har jeg ventet i 4 t. Er den negativ da så venter jeg og ser an blødningen, og tar ev. en test om 2-3 dager tenker jeg. Denne skal gi pos. test med hcg på 10 Anonymkode: 1b6f8...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach91 Skrevet 19. september 2016 #810 Del Skrevet 19. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan være, men det er ganske mye blod, eller, "vannblod", ikke mensblod enda, akkurat.. Veldig utvannet og rosa, men det er mye av det. Men pleier å spotte, som du sier, noen dager før, det er dog mye mindre enn dette!.. Minner mer om slutten på en mens. Har hatt mye vondt i magen etc, så tenkte jo på SA, så måtte ta test. Fikk 60 tester i posten idag så måtte bare ta en, men jeg hadde nettopp tisset da... så skal vente til kl 21 og teste for da har jeg ventet i 4 t. Er den negativ da så venter jeg og ser an blødningen, og tar ev. en test om 2-3 dager tenker jeg. Denne skal gi pos. test med hcg på 10 Anonymkode: 1b6f8...660 Okei. Ja ikke godt å si hva det kan være da, men det er jo noen som blør mye/lenge ved en festeblødning å noen som spotter. Så det er jo så forskjellig fra person til person. Men lurt å følge med fremover hva som skjer, å siden du har så mange tester er det jo bare å teste i vei 😀 Lykke til! Å hold oss oppdatert ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #811 Del Skrevet 19. september 2016 (Tok en eggløsningtest bare for nysgjerrighetens skyld, det er den grønne) og en g-test. Ser jeg syner?? Denne streken (den øverste) kom opp etter 4 minutter! jeg er 6-7 dpo tror jeg...Det kan jo ikke gå an så tidlig?? Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #812 Del Skrevet 19. september 2016 Tok testen nå i kveld, da det hadde gått noen timer siden forrige"dobesøk" Streken ser ut som den har farge, og er ikke grå.. Testet på morgenen i dag, men ingen strek. Kan disse kan gi falsk positiv, tro? Testen er fra Ebay og heter One step. Kan noen tolke denne? :-D (meg over) Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 20. september 2016 #813 Del Skrevet 20. september 2016 Ser antydning til en strek på graviditetstesten! 😊 Hvis du bare er 6-7 dpo ville den nok ikke vært særlig mye sterkere! Test igjen om et par dager. Masse lykke til! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #814 Del Skrevet 20. september 2016 2 timer siden, malla1989 skrev: Ser antydning til en strek på graviditetstesten! 😊 Hvis du bare er 6-7 dpo ville den nok ikke vært særlig mye sterkere! Test igjen om et par dager. Masse lykke til! 😃 Takk for at du tok deg tid:-D hmm.. jeg testet i dag morges nettopp, men ingenting:-( det var merkelig. Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 20. september 2016 #815 Del Skrevet 20. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du tok deg tid:-D hmm.. jeg testet i dag morges nettopp, men ingenting:-( det var merkelig. Anonymkode: 92567...ea4 Jeg ser også strek på gtest. Mulig den i går var mer sensitiv enn den i dag. Prøv igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #816 Del Skrevet 20. september 2016 Hvorfor tester dere så tidlig? Anonymkode: 5f5e5...1c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #817 Del Skrevet 20. september 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tester dere så tidlig? Anonymkode: 5f5e5...1c7 Det kan være mange årsaker. Noen er nysgjerrige, andre må vite det mtp alkohol, andre der igjen må teste tidlig fordi de må begynne på medisiner dersom de er gravide, andre der igjen må teste tidlig fordi de må slutte på medisiner de går på hvis de er gravide. I disse tilfellene vil man vite om/bør man vite om graviditeten så tidlig som mulig. OK? Anonymkode: 1b6f8...660 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #818 Del Skrevet 20. september 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være mange årsaker. Noen er nysgjerrige, andre må vite det mtp alkohol, andre der igjen må teste tidlig fordi de må begynne på medisiner dersom de er gravide, andre der igjen må teste tidlig fordi de må slutte på medisiner de går på hvis de er gravide. I disse tilfellene vil man vite om/bør man vite om graviditeten så tidlig som mulig. OK? Anonymkode: 1b6f8...660 Så det å teste en uke før man skal ha mensen er nødvendig pga de tingene du lister opp? Det er vel bedre å vente med å teste til man faktisk kan se på testen om man er gravid eller ikke? Anonymkode: 5f5e5...1c7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #819 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg testet tidlig pga jeg hadde en haug med tester liggende, og tenkte hvorfor ikke! Hadde ingen forhåpning om at den måtte bli positiv. (fra meg som sendte inn forrige bilde) og en annen ting. Jeg fikk nettopp en helt positiv el-test. Det var merkelig!:-o Det er veldig fint om jeg får et konstruktivt og ærlig svar:-) Anonymkode: 92567...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #820 Del Skrevet 20. september 2016 6 dpo er det vel ikke mulig med hcg i blodet engang? Kanskje EL var tidligere? Anonymkode: 23e1b...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå