AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #661 Del Skrevet 29. august 2016 1 minutt siden, kokosnøtt skrev: Snakk om å nå toppen av glede og falle på bunn igjen. Spontanaborterte i dag 😕 klem Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kokosnøtt Skrevet 29. august 2016 #662 Del Skrevet 29. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: klem Anonymkode: 7c9d1...3af Tusen takk, trengte den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #663 Del Skrevet 29. august 2016 Dere som er god på å tyde eggløsningtester. Hva sier disse 2 testene dere. Den som ligger øverst er tatt på dag 12 og den nederste på dag 13 i syklusen min.. Jeg har aldri tatt slike tester før..☺️ Anonymkode: 09392...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #664 Del Skrevet 29. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dere som er god på å tyde eggløsningtester. Hva sier disse 2 testene dere. Den som ligger øverst er tatt på dag 12 og den nederste på dag 13 i syklusen min.. Jeg har aldri tatt slike tester før..☺️ Anonymkode: 09392...035 Beklager det er omvendt. Den med sterkest farge på ble tatt på dag 13... Anonymkode: 09392...035 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sardinia85 Skrevet 29. august 2016 #665 Del Skrevet 29. august 2016 3 timer siden, kokosnøtt skrev: Snakk om å nå toppen av glede og falle på bunn igjen. Spontanaborterte i dag 😕 Er redd vi to er i samme båt. Forferdelig følelse. 3 timer siden, kokosnøtt skrev: Tusen takk, trengte den i samme båt.... 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kokosnøtt Skrevet 29. august 2016 #666 Del Skrevet 29. august 2016 12 minutter siden, sardinia85 skrev: Er redd vi to er i samme båt. Forferdelig følelse. i samme båt.... 😥 Stakkars deg :-((( god klem <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #667 Del Skrevet 29. august 2016 Dere som har peiling her inne, er denne graviditetstesten positiv? Jeg ser her hjemme tydelig at det er en svak strek. Betyr det da det jeg håper?? 😀 Anonymkode: aa3ff...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 29. august 2016 #668 Del Skrevet 29. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som har peiling her inne, er denne graviditetstesten positiv? Jeg ser her hjemme tydelig at det er en svak strek. Betyr det da det jeg håper?? 😀 Anonymkode: aa3ff...c6f Ja jeg ser 2 streker 😊😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #669 Del Skrevet 29. august 2016 3 minutter siden, thwrbra85 skrev: Ja jeg ser 2 streker 😊😊👍 Årh endelig! 6 år siden sist jeg var og da ble det sa. Håper denne tviholder seg fast ❤ Anonymkode: aa3ff...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 29. august 2016 #670 Del Skrevet 29. august 2016 Hvor bokstavlig er det der "strek er strek"-opplegget? Jeg og venninna mi kunne absolutt skimte en strek idag (14 dager dpo, troooor jeg, men absolutt ikke sikkert!), mens mannen var mer usikker! Umulig å få med på bilde! Ny test i morgen tidlig selvsagt, men går nok en temmelig søvnløs natt i vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #671 Del Skrevet 30. august 2016 Ser dere noe her? Jeg ser en svaaaaak strek/skygge... Anonymkode: 6dc5b...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 30. august 2016 #672 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg ser et eller annet, men klarer ikke se noen farge. Mine var også veldig svake til å begynne med (8-9 dpo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #673 Del Skrevet 30. august 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser dere noe her? Jeg ser en svaaaaak strek/skygge... Anonymkode: 6dc5b...aca Jeg ser noe!! Anonymkode: 6dc5b...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #674 Del Skrevet 30. august 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser dere noe her? Jeg ser en svaaaaak strek/skygge... Anonymkode: 6dc5b...aca Flere som ser noe? Evt.ikke?? Anonymkode: 6dc5b...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 30. august 2016 #675 Del Skrevet 30. august 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere som ser noe? Evt.ikke?? Anonymkode: 6dc5b...aca Jeg ser absolutt noe der, men det er ikke særlig farge på streken (som jeg ser på bildet). Hvilken dpo er den tatt? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #676 Del Skrevet 30. august 2016 19 minutter siden, Mayah skrev: Jeg ser absolutt noe der, men det er ikke særlig farge på streken (som jeg ser på bildet). Hvilken dpo er den tatt? :-) Hei, 9 dpo, så er enda tidlig :-) Er den negativ dersom det ikke er farge på streken? Anonymkode: 6dc5b...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje blomst Skrevet 30. august 2016 #677 Del Skrevet 30. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei, 9 dpo, så er enda tidlig :-) Er den negativ dersom det ikke er farge på streken? Anonymkode: 6dc5b...aca Er den tørket? Jeg merket på mine at fargen ble mye sterkere når den tørket. Så fort at det var en "strek", men ventet alltid en stund til den hadde tørka, da ser du den tydeligere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #678 Del Skrevet 30. august 2016 1 time siden, Lilje blomst skrev: Er den tørket? Jeg merket på mine at fargen ble mye sterkere når den tørket. Så fort at det var en "strek", men ventet alltid en stund til den hadde tørka, da ser du den tydeligere Nei, dette er 4-5 minutter etter at jeg dyppet den i koppen :-) Anonymkode: 6dc5b...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impianos Skrevet 30. august 2016 #679 Del Skrevet 30. august 2016 Hei helt ny her.. jeg og samboeren prøver og få vår nr 1. Det er ca 2 dager til ikm og i morgest tok jeg en test med svakt utslag. Er det skyggestrek eller svak positiv? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #680 Del Skrevet 30. august 2016 5 minutter siden, Impianos skrev: Hei helt ny her.. jeg og samboeren prøver og få vår nr 1. Det er ca 2 dager til ikm og i morgest tok jeg en test med svakt utslag. Er det skyggestrek eller svak positiv? Takk for svar Det er da ikke! en svak strek. Gratulerer du er svært gravid Anonymkode: 7c9d1...3af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå