thwrbra85 Skrevet 26. august 2016 #621 Del Skrevet 26. august 2016 6 minutter siden, Valmuen skrev: Trist å høre om MA, har selv mistet 3 ganger før, men nå er jeg 24 uker på vei med en frisk gutt Lykke til! Jeg å har akkurat mista jeg å var 5 uker på vei hvor lenge etterpå gikk det før dere lykkes etter dere mista 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmuen Skrevet 26. august 2016 #622 Del Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, thwrbra85 skrev: Jeg å har akkurat mista jeg å var 5 uker på vei hvor lenge etterpå gikk det før dere lykkes etter dere mista 😊😊 Ble gravid igjen ganske fort faktisk, de to første gangene prøvde vi rett på igjen og ble gravid i PP2 og PP3, da mistet jeg i uke 12 og 5. Den siste gangen måtte vi vente litt pga utredning og svar på obduksjon, og så ble syklusen helt på bærtur, men var gravid igjen akkurat 10 mnd etter aborten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 26. august 2016 #623 Del Skrevet 26. august 2016 3 minutter siden, thwrbra85 skrev: Jeg å har akkurat mista jeg å var 5 uker på vei hvor lenge etterpå gikk det før dere lykkes etter dere mista 😊😊 Jeg var 10 uker da jeg mista og måtte ha utskrapning. Ble gravid 4 mnd etterpå, men på andre pp da jeg hadde to pausemåneder. Er nå 17-18 uker på vei med tvillinger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 26. august 2016 #624 Del Skrevet 26. august 2016 2 minutter siden, Valmuen skrev: Ble gravid igjen ganske fort faktisk, de to første gangene prøvde vi rett på igjen og ble gravid i PP2 og PP3, da mistet jeg i uke 12 og 5. Den siste gangen måtte vi vente litt pga utredning og svar på obduksjon, og så ble syklusen helt på bærtur, men var gravid igjen akkurat 10 mnd etter aborten Spørr sikkert domt men hva er pp2 og pp3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmuen Skrevet 26. august 2016 #625 Del Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, thwrbra85 skrev: Spørr sikkert domt men hva er pp2 og pp3 pp=prøveperioder, eller sykluser da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 26. august 2016 #626 Del Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, Valmuen skrev: pp=prøveperioder, eller sykluser da Men du har klart bli gravid uten prøvrør da eller ?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmuen Skrevet 26. august 2016 #627 Del Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, thwrbra85 skrev: Men du har klart bli gravid uten prøvrør da eller ?😊 Jepp, denne er hjemmelaga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 26. august 2016 #628 Del Skrevet 26. august 2016 3 minutter siden, emhanse skrev: Jeg var 10 uker da jeg mista og måtte ha utskrapning. Ble gravid 4 mnd etterpå, men på andre pp da jeg hadde to pausemåneder. Er nå 17-18 uker på vei med tvillinger:-) Uten prøvrør det da eller ?😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 26. august 2016 #629 Del Skrevet 26. august 2016 1 minutt siden, Valmuen skrev: Jepp, denne er hjemmelaga Ikke noe bedre en det men hatt prøvrør før eller ?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmuen Skrevet 26. august 2016 #630 Del Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, thwrbra85 skrev: Ikke noe bedre en det men hatt prøvrør før eller ?😊 Nei, har absolutt ingen problemer med å bli gravid, er bare etter det det har gått litt galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 26. august 2016 #631 Del Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, Valmuen skrev: Nei, har absolutt ingen problemer med å bli gravid, er bare etter det det har gått litt galt. Okay det er godt da😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 26. august 2016 #632 Del Skrevet 26. august 2016 6 minutter siden, thwrbra85 skrev: Uten prøvrør det da eller ?😊😊 Ja uten prøverør, men med pergotimetabletter som hjelper egget å slippe... Har diagnosen PCO. Ungene er jo "hjemmelaga", bare med litt hjelp;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 26. august 2016 #633 Del Skrevet 26. august 2016 Såååååååå bra😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje blomst Skrevet 26. august 2016 #634 Del Skrevet 26. august 2016 1 time siden, thwrbra85 skrev: Jeg å har akkurat mista jeg å var 5 uker på vei hvor lenge etterpå gikk det før dere lykkes etter dere mista 😊😊 Tok 3 mnd ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje blomst Skrevet 26. august 2016 #635 Del Skrevet 26. august 2016 Meen, det skal sies at det ble testet akkurat positivt, så får bare se hvordan dette utarter seg også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 26. august 2016 #636 Del Skrevet 26. august 2016 1 minutt siden, Lilje blomst skrev: Tok 3 mnd ☺️ Uten prøvrør ?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 26. august 2016 #637 Del Skrevet 26. august 2016 56 minutter siden, Lilje blomst skrev: Meen, det skal sies at det ble testet akkurat positivt, så får bare se hvordan dette utarter seg også :-) Er det med prøvrør ?har du mista før eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje blomst Skrevet 26. august 2016 #638 Del Skrevet 26. august 2016 1 time siden, thwrbra85 skrev: Er det med prøvrør ?har du mista før eller ? Ikke noe prøverør. Mista for noen mnd siden i MA, og nå er jeg nettopp blitt gravid igjen. Så får se hvordan dette går, siden jeg har mista tidligere. Er litt på vakt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thwrbra85 Skrevet 26. august 2016 #639 Del Skrevet 26. august 2016 57 minutter siden, Lilje blomst skrev: Ikke noe prøverør. Mista for noen mnd siden i MA, og nå er jeg nettopp blitt gravid igjen. Så får se hvordan dette går, siden jeg har mista tidligere. Er litt på vakt:-) Det skjønner jeg mista får 1 måned siden ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje blomst Skrevet 26. august 2016 #640 Del Skrevet 26. august 2016 2 timer siden, thwrbra85 skrev: Det skjønner jeg mista får 1 måned siden ca Uff, føler med deg. Kjempe kjempe trist.. Selvfølgelig ble det bedre med tia (selv om det bare gikk noen mnder), men merka det ble lettere og lettere etterhvert. Håper det går bra med deg, sender mange gode tanker din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå