Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hei! Er denne positiv, er dpo 17 men har blødd litt brunt i tre dager nå, litt rosa/rødt i dag før det nå har sluttet å blø… skjønner ikke mye da jeg trodde jeg hadde mensen og føler jeg ser en strek:) kan det være mulig at jeg er gravid eller er det et tegn på at det ikke bli noe denne gangen heller?

IMG_2614.jpeg

Anonymkode: 30b36...5ef

Jeg ser en positiv test!❤️

Anonymkode: 7697a...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Bloom skrev (49 minutter siden):

Er denne positiv??

IMG_6286.jpeg

Dette er for meg en skyggestrek, uten farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei! Er denne positiv, er dpo 17 men har blødd litt brunt i tre dager nå, litt rosa/rødt i dag før det nå har sluttet å blø… skjønner ikke mye da jeg trodde jeg hadde mensen og føler jeg ser en strek:) kan det være mulig at jeg er gravid eller er det et tegn på at det ikke bli noe denne gangen heller?

IMG_2614.jpeg

Anonymkode: 30b36...5ef

Denne ville jeg tolket som positiv, men om du har fler - ta en til om du er i tvil? 🤗 

Mange har festeblødning og mange blør nær IKM selv om de er gravide. Er neste test lik ville jeg bestilt en time hos lege 💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig dårlig bilde, i virkeligheten ser jeg fargen mye bedre.

Jeg hadde noe som kunne ligne festeblødning for 2 dager siden, det kan fortsatt ta tid for en test å gi utslag?🤷‍♀️

Jeg tror jeg er 12 dpo - eller deromkring.

IMG_5872.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Utrolig dårlig bilde, i virkeligheten ser jeg fargen mye bedre.

Jeg hadde noe som kunne ligne festeblødning for 2 dager siden, det kan fortsatt ta tid for en test å gi utslag?🤷‍♀️

Jeg tror jeg er 12 dpo - eller deromkring.

IMG_5872.jpeg

Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor du trenger tolking hvis du ser streken veldig godt selv i virkeligheten 

Anonymkode: dabe9...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor du trenger tolking hvis du ser streken veldig godt selv i virkeligheten 

Anonymkode: dabe9...d8f

Javel? Jeg har ikke tenkt over det når andre har sett ting tydelig selv. Skriver vi ikke inn her for å lufte noen tanker, da?🤷‍♀️

Jeg spurte om det fortsatt kunne ta tid etter spotting for å gi utslag. Jeg ser fargen, men den er jo fremdeles ikke veldig sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hei, fjernet min hormonspiral den 12 desember, fikk en blødning jeg trodde var mens 14-19 desember og fikk idag en positiv test. Er ikke dette veldig tidlig å få positiv test? Trodde selv jeg skulle ha EL denne uken 😵‍💫😅

Anonymkode: 03868...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei, fjernet min hormonspiral den 12 desember, fikk en blødning jeg trodde var mens 14-19 desember og fikk idag en positiv test. Er ikke dette veldig tidlig å få positiv test? Trodde selv jeg skulle ha EL denne uken 😵‍💫😅

Anonymkode: 03868...d07

Det var kanskje el da? :) 

Anonymkode: 86115...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...