AnonymBruker Skrevet i går, 00:08 #33241 Del Skrevet i går, 00:08 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hei! Er denne positiv, er dpo 17 men har blødd litt brunt i tre dager nå, litt rosa/rødt i dag før det nå har sluttet å blø… skjønner ikke mye da jeg trodde jeg hadde mensen og føler jeg ser en strek:) kan det være mulig at jeg er gravid eller er det et tegn på at det ikke bli noe denne gangen heller? Anonymkode: 30b36...5ef Jeg ser en positiv test!❤️ Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:09 #33242 Del Skrevet i går, 00:09 Bloom skrev (49 minutter siden): Er denne positiv?? Dette er for meg en skyggestrek, uten farge. Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 19 timer siden #33243 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Er denne positiv, er dpo 17 men har blødd litt brunt i tre dager nå, litt rosa/rødt i dag før det nå har sluttet å blø… skjønner ikke mye da jeg trodde jeg hadde mensen og føler jeg ser en strek:) kan det være mulig at jeg er gravid eller er det et tegn på at det ikke bli noe denne gangen heller? Anonymkode: 30b36...5ef Denne ville jeg tolket som positiv, men om du har fler - ta en til om du er i tvil? 🤗 Mange har festeblødning og mange blør nær IKM selv om de er gravide. Er neste test lik ville jeg bestilt en time hos lege 💝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #33244 Del Skrevet 18 timer siden Utrolig dårlig bilde, i virkeligheten ser jeg fargen mye bedre. Jeg hadde noe som kunne ligne festeblødning for 2 dager siden, det kan fortsatt ta tid for en test å gi utslag?🤷♀️ Jeg tror jeg er 12 dpo - eller deromkring. Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #33245 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Utrolig dårlig bilde, i virkeligheten ser jeg fargen mye bedre. Jeg hadde noe som kunne ligne festeblødning for 2 dager siden, det kan fortsatt ta tid for en test å gi utslag?🤷♀️ Jeg tror jeg er 12 dpo - eller deromkring. Anonymkode: 7697a...1ca Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor du trenger tolking hvis du ser streken veldig godt selv i virkeligheten Anonymkode: dabe9...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #33246 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor du trenger tolking hvis du ser streken veldig godt selv i virkeligheten Anonymkode: dabe9...d8f Javel? Jeg har ikke tenkt over det når andre har sett ting tydelig selv. Skriver vi ikke inn her for å lufte noen tanker, da?🤷♀️ Jeg spurte om det fortsatt kunne ta tid etter spotting for å gi utslag. Jeg ser fargen, men den er jo fremdeles ikke veldig sterk. Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #33247 Del Skrevet 9 timer siden Hei, fjernet min hormonspiral den 12 desember, fikk en blødning jeg trodde var mens 14-19 desember og fikk idag en positiv test. Er ikke dette veldig tidlig å få positiv test? Trodde selv jeg skulle ha EL denne uken 😵💫😅 Anonymkode: 03868...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33248 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, fjernet min hormonspiral den 12 desember, fikk en blødning jeg trodde var mens 14-19 desember og fikk idag en positiv test. Er ikke dette veldig tidlig å få positiv test? Trodde selv jeg skulle ha EL denne uken 😵💫😅 Anonymkode: 03868...d07 Det var kanskje el da? Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå