AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:05 #33161 Del Skrevet lørdag kl 10:05 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som ser noe her? 9 ish dpo Anonymkode: dabe9...d8f Ingen? Anonymkode: dabe9...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:22 #33162 Del Skrevet lørdag kl 13:22 Hei! Jeg har nå tatt flere babyplan tidlig test og clearblue tidlig og fått svak strek på alle. Tok en clearblue tidlig digital nå som var negativ.. testen på bildet tok jeg med samme urin som den digitale.. kan alle testene med strek være feil? Har vært farge i alle strekene og de skal jo ha samme sensitivitet som den digitale så er litt forvirret.. Anonymkode: 9528c...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:28 #33163 Del Skrevet lørdag kl 17:28 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Jeg har nå tatt flere babyplan tidlig test og clearblue tidlig og fått svak strek på alle. Tok en clearblue tidlig digital nå som var negativ.. testen på bildet tok jeg med samme urin som den digitale.. kan alle testene med strek være feil? Har vært farge i alle strekene og de skal jo ha samme sensitivitet som den digitale så er litt forvirret.. Anonymkode: 9528c...2b4 Meg igjen! Tok ny digital nå som viste positiv:) Anonymkode: 9528c...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet lørdag kl 20:44 #33164 Del Skrevet lørdag kl 20:44 18 dpo i dag, eller 13dp5dt. Synes streken er så svak, og at den burde vært mye sterkere. Den er riktignok sterkere enn forrige kjemiske, som endte på 19 dpo, men ikke i nærheten av det jeg ser andre på dag 18 har. Noen som har kjennskap til hvordan strekene pleier å utvikle seg på babyplan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:21 #33165 Del Skrevet lørdag kl 21:21 Hjertefisk skrev (23 minutter siden): 18 dpo i dag, eller 13dp5dt. Synes streken er så svak, og at den burde vært mye sterkere. Den er riktignok sterkere enn forrige kjemiske, som endte på 19 dpo, men ikke i nærheten av det jeg ser andre på dag 18 har. Noen som har kjennskap til hvordan strekene pleier å utvikle seg på babyplan? Jeg har nok hatt litt sterkere streker 18 dpo, men de har ikke vært like sterke som kontrollstreken. Synes babyplan viser stigning greit, så tenker det viktige er om du ser stigning de neste dagene. Får bedre streker på de vanlige enn på tidligtestene. Anonymkode: 99d43...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:49 #33166 Del Skrevet søndag kl 08:49 Noen som kan svare for meg i dag? Anonymkode: dabe9...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:03 #33167 Del Skrevet søndag kl 09:03 Hei💗 Kjente noen stikk nederst i magen som jeg ikke har kjent før kvelden 8DPO. 10 DPO i dag og blendahvit test. Er det håp? Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet søndag kl 10:13 #33168 Del Skrevet søndag kl 10:13 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har nok hatt litt sterkere streker 18 dpo, men de har ikke vært like sterke som kontrollstreken. Synes babyplan viser stigning greit, så tenker det viktige er om du ser stigning de neste dagene. Får bedre streker på de vanlige enn på tidligtestene. Anonymkode: 99d43...9a4 Takk for svar. Var det jeg mistenkte. Våknet i dag til en svakere strek og ekle murringer i livmoren, så dette blir nok en kjemisk igjen ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:15 #33169 Del Skrevet søndag kl 10:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som kan svare for meg i dag? Anonymkode: dabe9...d8f Sånn så det ut litt etterpå Anonymkode: dabe9...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet søndag kl 12:24 #33170 Del Skrevet søndag kl 12:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sånn så det ut litt etterpå Anonymkode: dabe9...d8f Jeg ser, men usikker på om det kanskje deserre er farge som har sklidd ut fra kontrollstreken.. Håper det ikke stemmer 💝 Test på nytt i morgen? 🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:59 #33171 Del Skrevet søndag kl 14:59 Ser dere antydning til noe på den nederste? 🫶🏼 Anonymkode: f91dc...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:14 #33172 Del Skrevet søndag kl 15:14 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ser dere antydning til noe på den nederste? 🫶🏼 Anonymkode: f91dc...e7b Ja, jeg ser noe på den nederste. hvilken dpo er du? Anonymkode: 3cf4f...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:29 #33173 Del Skrevet søndag kl 16:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg ser noe på den nederste. hvilken dpo er du? Anonymkode: 3cf4f...867 Åh, håper 🩷 Jeg fikk positiv EL-test 8. desember, og hadde liten spotting for to dager siden.. Så tror jo egentlig ikke jeg er på mer enn 7 DPO og tenker det er litt tidlig.. 😅 Anonymkode: f91dc...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:46 #33174 Del Skrevet søndag kl 20:46 Noen som har opplevd ekstremt svak test strek 1-2 dager før Ikm å har et vellykket svangerskap bak seg? Syns selv jeg ser strek, men den er svak å venter mens imorgen eller tirsdag så redd det er en kjemisk IGJEN! Trenger solskinnshistorier 💛 Tenker da om noen har testet seg rett før mens å fått svak strek som så ikke er så sterk å at svangerskapet ble vellykket. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:59 #33175 Del Skrevet mandag kl 05:59 senti skrev (17 timer siden): Jeg ser, men usikker på om det kanskje deserre er farge som har sklidd ut fra kontrollstreken.. Håper det ikke stemmer 💝 Test på nytt i morgen? 🩷 Anonymkode: dabe9...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet mandag kl 08:19 #33176 Del Skrevet mandag kl 08:19 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: dabe9...d8f Basert på forrige strek ville jeg tolket denne positiv 😊 Om du kanskje er i tvil pga farge/styrke og har behov for det - kjøp et annet merke og test senere i dag? Evt en digital test 🩷 Du kan teste uten første urin også, om du klarer å ikke drikke så mye og la være å tisse på 2,5-3 timer 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:24 #33177 Del Skrevet mandag kl 08:24 senti skrev (4 minutter siden): Basert på forrige strek ville jeg tolket denne positiv 😊 Om du kanskje er i tvil pga farge/styrke og har behov for det - kjøp et annet merke og test senere i dag? Evt en digital test 🩷 Du kan teste uten første urin også, om du klarer å ikke drikke så mye og la være å tisse på 2,5-3 timer 🤗 Ja, jeg tok denne nå jeg Anonymkode: dabe9...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:37 #33178 Del Skrevet mandag kl 09:37 Er det bare meg eller ser jeg noe her 🧐 Anonymkode: 84302...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:37 #33179 Del Skrevet mandag kl 09:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg tok denne nå jeg Anonymkode: dabe9...d8f Gratulerer! Hvor mange dpo er du idag?:) Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:53 #33180 Del Skrevet mandag kl 09:53 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gratulerer! Hvor mange dpo er du idag?:) Anonymkode: 0e1e1...c34 11-12 ish Anonymkode: dabe9...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå