AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #33021 Del Skrevet 23. november 2024 Prøver95 skrev (9 minutter siden): Fargen var litt ujevn her kanskje. MEN! Du kan vel ikke ha så mange falsk-positive?😁 Noe må være på gang. Anonymkode: fb54b...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 23. november 2024 #33022 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Fargen var litt ujevn her kanskje. MEN! Du kan vel ikke ha så mange falsk-positive?😁 Noe må være på gang. Anonymkode: fb54b...164 Takk for svar! Ja er veldig mange tester nå. I tillegg til eggløsningstester. I virkeligheten er det litt mer farge over hele linja, men er mest farge nederst ja. Veldig merkelig😅 jeg kommer vertfall til å fortsette å teste... tror ikke på noe som helst før sterk strek/positiv digital. Men jeg er nå ca 60-70% sikker på at dette er noe🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 23. november 2024 #33023 Del Skrevet 23. november 2024 Prøver95 skrev (3 timer siden): Takk for svar! Ja er veldig mange tester nå. I tillegg til eggløsningstester. I virkeligheten er det litt mer farge over hele linja, men er mest farge nederst ja. Veldig merkelig😅 jeg kommer vertfall til å fortsette å teste... tror ikke på noe som helst før sterk strek/positiv digital. Men jeg er nå ca 60-70% sikker på at dette er noe🤞 Jeg synes dette ser lovende ut 🥰🫶🏼 Test igjen i morgen om du har fler strips, og prøv med digital på mandag? 🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 24. november 2024 #33024 Del Skrevet 24. november 2024 Testet i morges. Ser nesten ingenting på graviditetstesten, men eggløsningstest er veldig sterk. (Har alltid testet sterkere på kvelden, så tester nok litt senere idag for å se. Dere som har testet positivt på eggløsningstest ved graviditet, hvor lenge etterpå fikk dere tydelige graviditetstest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #33025 Del Skrevet 24. november 2024 10 eller 11 dpo. Tatt med rfsu tidlig test. Ser den grei ut eller burde streken vært sterkere? Anonymkode: e3908...ae5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 24. november 2024 #33026 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 10 eller 11 dpo. Tatt med rfsu tidlig test. Ser den grei ut eller burde streken vært sterkere? Anonymkode: e3908...ae5 Gratulerer! Ser veldig lovende ut🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #33027 Del Skrevet 24. november 2024 Prøver95 skrev (3 timer siden): Testet i morges. Ser nesten ingenting på graviditetstesten, men eggløsningstest er veldig sterk. (Har alltid testet sterkere på kvelden, så tester nok litt senere idag for å se. Jeg tenker at når testene ikke utvikler seg over flere dager, så er ikke det et godt tegn. Det er i alle fall min erfaring. Jeg hadde masse sånne nesten usynlige streker over flere dager og det ble kjemisk. Da spiren faktisk satt, fikk jeg tydelig sterkere streker fra dag til dag. Kanskje du kan høre med legen din om du kan ta HCG blodprøve og måle stigning der over 2 dager. Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #33028 Del Skrevet 24. november 2024 Hei! Jeg begynner å bli gal, eller jeg er blitt gal😅 I dag er jeg 10 dpo, og har holdt på og teste siden 8 dpo med make sure vanlig strimmeltest. De to første er fra 8 dpo, så to fra 9 dpo og de siste to fra i dag 10 dpo. Grunnen til at det blir to tester pr. dag er fordi jeg våkner på natten og må på do😅 Jeg ser en ekstra strek på den første og de to siste, men den kom opp like etter 5 min. Er ikke det typisk?! De to siste er også fra en annen pakning enn de 4 første, om det har noe å si🤷🏼♀️ Det beste er vel i grunn å vente til Ikm, men det er vanskelig… Så vil jeg bare si at jeg synes det er så fint å lese gjennom forum i denne lange ventetiden! Det er også fint å se at så mange hjelper hverandre med å tyde tester, heier og gir trøstende ord💛 Anonymkode: c9964...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #33029 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg begynner å bli gal, eller jeg er blitt gal😅 I dag er jeg 10 dpo, og har holdt på og teste siden 8 dpo med make sure vanlig strimmeltest. De to første er fra 8 dpo, så to fra 9 dpo og de siste to fra i dag 10 dpo. Grunnen til at det blir to tester pr. dag er fordi jeg våkner på natten og må på do😅 Jeg ser en ekstra strek på den første og de to siste, men den kom opp like etter 5 min. Er ikke det typisk?! De to siste er også fra en annen pakning enn de 4 første, om det har noe å si🤷🏼♀️ Det beste er vel i grunn å vente til Ikm, men det er vanskelig… Så vil jeg bare si at jeg synes det er så fint å lese gjennom forum i denne lange ventetiden! Det er også fint å se at så mange hjelper hverandre med å tyde tester, heier og gir trøstende ord💛 Anonymkode: c9964...cb8 Ser hvert fall på den øverste😁 når er den fra? Anonymkode: fb54b...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 24. november 2024 #33030 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg begynner å bli gal, eller jeg er blitt gal😅 I dag er jeg 10 dpo, og har holdt på og teste siden 8 dpo med make sure vanlig strimmeltest. De to første er fra 8 dpo, så to fra 9 dpo og de siste to fra i dag 10 dpo. Grunnen til at det blir to tester pr. dag er fordi jeg våkner på natten og må på do😅 Jeg ser en ekstra strek på den første og de to siste, men den kom opp like etter 5 min. Er ikke det typisk?! De to siste er også fra en annen pakning enn de 4 første, om det har noe å si🤷🏼♀️ Det beste er vel i grunn å vente til Ikm, men det er vanskelig… Så vil jeg bare si at jeg synes det er så fint å lese gjennom forum i denne lange ventetiden! Det er også fint å se at så mange hjelper hverandre med å tyde tester, heier og gir trøstende ord💛 Anonymkode: c9964...cb8 Jeg tror kaaanskje den første er skyggestrek, men at di to siste kanskje er begynnelsen på noe..? Den siste ser mer ut som en hel strek med noe farge kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #33031 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser hvert fall på den øverste😁 når er den fra? Anonymkode: fb54b...164 Takk for svar☺️ Den øverste er fra 8 dpo. Fikk store forhåpninger, men så kom det ikke streker på de fra 9 dpo - før i dag. Synes det ser ut som skygger🤔 Anonymkode: c9964...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #33032 Del Skrevet 24. november 2024 Prøver95 skrev (4 timer siden): Jeg tror kaaanskje den første er skyggestrek, men at di to siste kanskje er begynnelsen på noe..? Den siste ser mer ut som en hel strek med noe farge kanskje. Takk for at du svarer! Blir så desperat etter å vite😅 Får se i morgen tidlig, om det er noe utvikling. Har du erfaringer med vanlige strimmeltester fra make sure? Anonymkode: c9964...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 25. november 2024 #33033 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for at du svarer! Blir så desperat etter å vite😅 Får se i morgen tidlig, om det er noe utvikling. Har du erfaringer med vanlige strimmeltester fra make sure? Anonymkode: c9964...cb8 Ja jeg bruker dem selv. Jeg kan ofte skimte noe hvis jeg står med lommelykta😅 men har ikke fått en såpass sterk makesure som har gjort at jeg har fått det med på et bilde. Utenom en halv strek. (Tror det var farget av fra eggløsningstesten) Nederste bilde her kan jeg også se noe, men det kom etter tidsfristen... har hatt mindre positive tester etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #33034 Del Skrevet 25. november 2024 Prøver95 skrev (1 time siden): Ja jeg bruker dem selv. Jeg kan ofte skimte noe hvis jeg står med lommelykta😅 men har ikke fått en såpass sterk makesure som har gjort at jeg har fått det med på et bilde. Utenom en halv strek. (Tror det var farget av fra eggløsningstesten) Nederste bilde her kan jeg også se noe, men det kom etter tidsfristen... har hatt mindre positive tester etter dette. Hvilken dpo var du her da? Frustrerende å ikke få ordentlig strek😅 Synes jeg ser mer farge på dine enn mine. Mulig jeg bare tester alt for tidlig, eller så er det ingenting. Anonymkode: c9964...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 25. november 2024 #33035 Del Skrevet 25. november 2024 Prøver95 skrev (1 time siden): Ja jeg bruker dem selv. Jeg kan ofte skimte noe hvis jeg står med lommelykta😅 men har ikke fått en såpass sterk makesure som har gjort at jeg har fått det med på et bilde. Utenom en halv strek. (Tror det var farget av fra eggløsningstesten) Nederste bilde her kan jeg også se noe, men det kom etter tidsfristen... har hatt mindre positive tester etter dette. Kan se farge på begge her, uff. Føler med deg. Forstår det er forvirrende etter den andre du postet. 🥺🤗 Er alle testene fra samme batchnr? Har lest noen tråder på et annet forum der det kommer frem at Makesure har noen batcher med dårligere fargestoff enn andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #33036 Del Skrevet 25. november 2024 senti skrev (52 minutter siden): Kan se farge på begge her, uff. Føler med deg. Forstår det er forvirrende etter den andre du postet. 🥺🤗 Er alle testene fra samme batchnr? Har lest noen tråder på et annet forum der det kommer frem at Makesure har noen batcher med dårligere fargestoff enn andre.. Vi er to som har postet bilder, dette her er ikke meg (som postet det første bilde). Har ikke batchnr i hode, men mener det sluttet på 61. Må bare spørre om andre har opplevd dette. I går 10 dpo hadde jeg og samboer samleie, da han trakk seg ut kom sæden ut rosa. Det pleier aldri å skje ellers. Kan det være tegn på noe? Anonymkode: c9964...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conzi Skrevet 25. november 2024 #33037 Del Skrevet 25. november 2024 Negativ etter negativ test.. jeg kjenner ikke kroppen mtp symptomer på pms eller syklus. Fjernet spiral etter 5 år, og kun hatt en syklus. Fulgt med og fikk positiv EL test, BD rundt EL.. kroppen gir meg en Haug med symptomer.. hodepine, ryggsmerter, en del murring i livmor, og i dag helt sinsykt ømme bryst.. 9dpo i dag, og fremdeles negative tester.. jeg har time til gyn på torsdag, er henvist til konisering, grunnet hpv og celleforandringer ACS-us.. jeg vet at etter konisering bør man vente 6-12 mnd med graviditet.. Jeg vet og at legen ikke vil utsette konisering ved mindre jeg er gravid.. jeg håper så intenst på en positiv test før torsdag. IKM er ikke før 01.12, potensielt om syklusen minner gjennomsnittlig,. Har dere trua på mulighet for positiv test før torsdag? 12dpo?? noen som er blitt gravid etter konisering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 25. november 2024 #33038 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi er to som har postet bilder, dette her er ikke meg (som postet det første bilde). Har ikke batchnr i hode, men mener det sluttet på 61. Må bare spørre om andre har opplevd dette. I går 10 dpo hadde jeg og samboer samleie, da han trakk seg ut kom sæden ut rosa. Det pleier aldri å skje ellers. Kan det være tegn på noe? Anonymkode: c9964...cb8 Kanskje festeblødning? Jeg hadde også rosa utflod etter sex på dag 15. Er nå på dag 28 og hadde i går verdens sterkeste eggløsningstest😅 (ikke hatt eggløsningstest positiv tidligere denne syklusen) men pleier å ha 29 dagers syklus. Så rart at jeg skal få eggløsning nå. Men har hatt helt sinnsyke mengder med eggløsningsslim også idag, så det stemmer nok. Graviditetstestene mine er fortsatt "skyggete" tror jeg bare får skygger på alt av tester.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #33039 Del Skrevet 25. november 2024 Hva tenker dere om denne? Svak positiv eller skyggestrek? 10DPO Bilde via link, får ikke til å legge til vanlig bilde i innlegget 🙃 https://ibb.co/WzkbbM2 Anonymkode: 869b4...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #33040 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva tenker dere om denne? Svak positiv eller skyggestrek? 10DPO Bilde via link, får ikke til å legge til vanlig bilde i innlegget 🙃 https://ibb.co/WzkbbM2 Anonymkode: 869b4...974 Svak positiv 🥰 Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå