AnonymBruker Skrevet 26. september #32461 Del Skrevet 26. september Håper jeg får lov til å poste her for vurdering, selv om jeg ikke prøver å bli gravid. Ser på alle de så kalt positive strekene her og ser ingen ting 😆 Enige i at denne er negativ? Testen er Metode tidlig test strimler, tatt fem dager før mensen. Anonymkode: 4acb8...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32462 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Håper jeg får lov til å poste her for vurdering, selv om jeg ikke prøver å bli gravid. Ser på alle de så kalt positive strekene her og ser ingen ting 😆 Enige i at denne er negativ? Testen er Metode tidlig test strimler, tatt fem dager før mensen. Anonymkode: 4acb8...dfe Ser ingenting her. Vent til etter at du skulle hatt mens. Vil samtidig be om at du tar litt hensyn til at du er blant mange prøvere. Setning 2 er for meg litt ufølsom🙂 Anonymkode: 7697a...1ca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 26. september #32463 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper jeg får lov til å poste her for vurdering, selv om jeg ikke prøver å bli gravid. Ser på alle de så kalt positive strekene her og ser ingen ting 😆 Enige i at denne er negativ? Testen er Metode tidlig test strimler, tatt fem dager før mensen. Anonymkode: 4acb8...dfe Jeg ser ingenting på denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32464 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ingenting her. Vent til etter at du skulle hatt mens. Vil samtidig be om at du tar litt hensyn til at du er blant mange prøvere. Setning 2 er for meg litt ufølsom🙂 Anonymkode: 7697a...1ca Jeg beklager virkelig. Det jeg prøvde å si er at jeg er visst veldig dårlig på å se streker siden mange folk ser det der jeg ikke gjør det. Vitsen med tidlig strimlene er at de skal funke seks dager før forventet mens. Derfor testet jeg også før. Takk for svar, begge to! Anonymkode: 4acb8...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32465 Del Skrevet 26. september Ser dere strek her? Bilde ble noe skurrete og uklart under opplasting.. Men er det faktisk noe her eller skyggestrek? Skal ha mensen om 4-5 dager Anonymkode: cbd6b...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32466 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ser dere strek her? Bilde ble noe skurrete og uklart under opplasting.. Men er det faktisk noe her eller skyggestrek? Skal ha mensen om 4-5 dager Anonymkode: cbd6b...f28 Yep 🥰🥰🥰 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32467 Del Skrevet 26. september Tusentakk for svar! Håper bare det ikke er en skyggestrek.. Anonymkode: cbd6b...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #32468 Del Skrevet 27. september Jeg forventer mens 02.10. Har nettopp testet med Clearblue test med blå strekker. Den gir 99% sikker resultat. Har bare fått én strekk, noe som betyr at jeg ikke er gravid. Jeg er 5 dager før IKM. Kan jeg senke skuldrene og innse at det ikke ble graviditet denne gangen? Anonymkode: 9da13...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #32469 Del Skrevet 27. september Jeg forventer mens 02.10. Har nettopp testet med Clearblue test med blå strekker. Den gir 99% sikker resultat. Har bare fått én strekk, noe som betyr at jeg ikke er gravid. Jeg er 5 dager før IKM. Kan jeg senke skuldrene og innse at det ikke ble graviditet denne gangen? Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 27. september #32470 Del Skrevet 27. september Noen får ikke positiv før IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 27. september #32471 Del Skrevet 27. september Det kan fortsatt være for tidlig, ville gitt det noen dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #32472 Del Skrevet 27. september For tidlig Anonymkode: f8640...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #32473 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forventer mens 02.10. Har nettopp testet med Clearblue test med blå strekker. Den gir 99% sikker resultat. Har bare fått én strekk, noe som betyr at jeg ikke er gravid. Jeg er 5 dager før IKM. Kan jeg senke skuldrene og innse at det ikke ble graviditet denne gangen? Anonymkode: 3b042...c1c Nei, disse er veldig kjent for skyggestreker dessverre. (Det ser ut som du må drikke mer vann). Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 27. september #32474 Del Skrevet 27. september Hjelp!? Tok et ultratidlig cb test. Får helt klart en strek. Men den går jo i feil retning om man skal se på bruksanvisningen!? Noen som vet hvorfor!? Jeg er kjempeforvirra 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 27. september #32475 Del Skrevet 27. september 9 dpo. Noen som der noe på denne da?😅 hilsen utålmidig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #32476 Del Skrevet 27. september Nei du kan ikke senke skuldrene nei, det kan fremdeles være for tidlig. Anonymkode: 234bb...3ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #32477 Del Skrevet 27. september Hadde negative tester 9 og 10 DPO, før positiv test på 12 DPO, resultatet ligger i en vogn og sover nå 😊 Anonymkode: c370f...1bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #32478 Del Skrevet 27. september Nei. Test igjen om mensen faktisk ikke kommer Anonymkode: 3f441...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #32479 Del Skrevet 27. september Nei. 99% sikker er ikke disse testene før IKM. Hvor tidlig man får positivt svar kommer an på når egget fester seg og hvor mye hcg du produserer. Du kan stole på positivt svar men ikke negativt så tidlig. (Så er det jo heller ingen garanti for at spiren sitter selv om testen blir positiv.) Anonymkode: e5bfb...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 27. september #32480 Del Skrevet 27. september Ser dere noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå