AnonymBruker Skrevet 29. august #32301 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (22 timer siden): Anonymkode: 7697a...1ca Ser dessverre ingenting 😔 Anonymkode: 8f4ff...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 29. august #32302 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Anonymkode: 7697a...1ca Ser svak strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #32303 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Anonymkode: 7697a...1ca Blir spennende å se resultatet av neste test 🥰 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #32304 Del Skrevet 30. august Hva tenker dere? Dette er Metode sin test(ikke tidlig-test). Er 12dpo tror jeg. Anonymkode: 8f4ff...b58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #32305 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tenker dere? Dette er Metode sin test(ikke tidlig-test). Er 12dpo tror jeg. Anonymkode: 8f4ff...b58 Strek 🥰 Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #32306 Del Skrevet 30. august Anonymkode: 6bf96...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #32307 Del Skrevet 30. august Negativ eller posetiv? Venninnen min og mannen sa de ser strek Anonymkode: 6bf96...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #32308 Del Skrevet 30. august Synes mine ser nagative ut men veninna mi og mannen sier den er posetiv. Noen som ser noe? Anonymkode: 3c411...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #32309 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 5.39): Er denne testen positiv eller negativ? Anonymkode: 3e03b...16b Ser en skygge har du tatt en til nå? Hvordan gikk det?😁 Anonymkode: 3c411...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #32310 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Negativ eller posetiv? Venninnen min og mannen sa de ser strek Anonymkode: 6bf96...a35 Kan muligens skimte en svak skygge, men vil si at disse er så svak at man ikke kan konkludere med noe, i alle fall med den bildekvaliteten og lyset. Hvis du vil sammenligne er dette de første positive jeg fikk da jeg ble gravid: Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #32311 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan muligens skimte en svak skygge, men vil si at disse er så svak at man ikke kan konkludere med noe, i alle fall med den bildekvaliteten og lyset. Hvis du vil sammenligne er dette de første positive jeg fikk da jeg ble gravid: Anonymkode: 5f067...994 Hvor langt var du på vei der? Anonymkode: 6bf96...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #32312 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor langt var du på vei der? Anonymkode: 6bf96...a35 10 dpo. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #32313 Del Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes mine ser nagative ut men veninna mi og mannen sier den er posetiv. Noen som ser noe? Anonymkode: 3c411...083 De ser helt negative ut for meg, selv med redigering av lys og farge. Anonymkode: f33e5...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 31. august #32314 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva tenker dere? Dette er Metode sin test(ikke tidlig-test). Er 12dpo tror jeg. Anonymkode: 8f4ff...b58 Ser strek AnonymBruker skrev (15 timer siden): Negativ eller posetiv? Venninnen min og mannen sa de ser strek Anonymkode: 6bf96...a35 Synes jeg skimter noe. Hvor mange dpo er du? Jeg fikk også veldig svake streker på makesure, mannen min så ikke streken. Da var jeg 8 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #32315 Del Skrevet 31. august Melus skrev (6 timer siden): Ser strek Synes jeg skimter noe. Hvor mange dpo er du? Jeg fikk også veldig svake streker på makesure, mannen min så ikke streken. Da var jeg 8 dpo. Har ikke aning er ikke noe planlagt i det heletatt🤪 hadde en rar drøm så tok en test får og være sikker på det ikke var kroppen som sa i fra om noe 😂 men en stund siden jeg hadde sex så da går jeg utifra at den er negativ😊 Anonymkode: 6bf96...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkedilla01 Skrevet 2. september #32316 Del Skrevet 2. september Hva tror dere? Har justert litt som dere ser men babyplan pleier jo også ha skyggestreker så tør ikke håpe😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkedilla01 Skrevet 2. september #32317 Del Skrevet 2. september Strikkedilla01 skrev (Akkurat nå): Hva tror dere? Har justert litt som dere ser men babyplan pleier jo også ha skyggestreker så tør ikke håpe😂 Her er forøvrig uten filter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 2. september #32318 Del Skrevet 2. september Strikkedilla01 skrev (15 minutter siden): Her er forøvrig uten filter Skimter noe, men det er veldig vanskelig å se om det bare er skygge eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #32319 Del Skrevet 3. september Hei! Har noen erfaring med rfsu tidlig test? Er denne negativ eller hva? Første gang jeg tester.helt ny på dette Anonymkode: ffc97...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #32320 Del Skrevet 3. september Jeg ser en supersvak strek. Ville testet på nytt i morgen eller dagen etter Anonymkode: 92caf...b8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå