Melus Skrevet 6. mai #31381 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er gravid (5+4).. Er sjansen for kjemisk over, tror du? Testene mine var svake i starten og har litt symptomer. Men er vel ikke kjemisk når jeg ikke har blødd enda? Anonymkode: 77112...043 Ja, kjemisk er vel positiv ca ved forventet mens, tror jeg. Har du tatt digital? Håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finmia Skrevet 6. mai #31382 Del Skrevet 6. mai Skygge? Eller begynnelsen på noe? 8 DPO nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 6. mai #31383 Del Skrevet 6. mai Finmia skrev (3 timer siden): Skygge? Eller begynnelsen på noe? 8 DPO nå Ikke godt å si, men spennende da! Du får fortsette å teste i dagene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 6. mai #31384 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 12.25): Jeg postet tidligere igår om svak strek som jeg har fått fra 8dpo, 9dpo, 10dpo. Tok ny test med morgen urin og fikk dette. Er dette fyldig strek, og har noen erfaring med denne clear blue merken? Anonymkode: 7f64f...0dd Ugyldig, streken skal være fyldigere og ganske klar. Ka være både negativ og positiv 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #31385 Del Skrevet 6. mai Finmia skrev (3 timer siden): Skygge? Eller begynnelsen på noe? 8 DPO nå Test om fire dager igjen, du👍 Anonymkode: 4248e...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #31386 Del Skrevet 6. mai Melus skrev (3 timer siden): Ja, kjemisk er vel positiv ca ved forventet mens, tror jeg. Har du tatt digital? Håper alt går bra Ja, positiv digital test 😊 har ikke testet etterpå. Anonymkode: 77112...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #31387 Del Skrevet 8. mai Spoiler Hvordan legge til bilder her fra album og ikke url?:( Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #31388 Del Skrevet 8. mai regner med at denne er negativ? Clearblue tidlig test:-( Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #31389 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): regner med at denne er negativ? Clearblue tidlig test:-( Anonymkode: 3699f...d88 Ja. Kjøp heller makesure strimler. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #31390 Del Skrevet 8. mai 23 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Kjøp heller makesure strimler. Anonymkode: 5f067...994 Tok en digital og den var og negativ. 11dpo så får bare vente nå😭 Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furufrua Skrevet 9. mai #31391 Del Skrevet 9. mai Hei dere😊 Jeg tok en test i dag og skimter en svak strek på den, men synes det var vanskelig å få frem på bilde.. Hadde dere testet på nytt i morgen tidlig? Eller ventet noen dager til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #31392 Del Skrevet 9. mai Furufrua skrev (8 minutter siden): Hei dere😊 Jeg tok en test i dag og skimter en svak strek på den, men synes det var vanskelig å få frem på bilde.. Hadde dere testet på nytt i morgen tidlig? Eller ventet noen dager til? Hadde ventet et par dager hvis du ikke er så mange dager dpo ❤️ hcg-stigning går ikke så raskt så tidlig Anonymkode: 4248e...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furufrua Skrevet 9. mai #31393 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde ventet et par dager hvis du ikke er så mange dager dpo ❤️ hcg-stigning går ikke så raskt så tidlig Anonymkode: 4248e...e3f Tusen takk for svar 😊 da gjør jeg det, utifra hvordan syklusen mine har vært det siste året er jeg egentlig 1 uke over. Men mistenker at jeg hadde el litt senere enn jeg trodde. Og fikk jo litt håp når det kom en mega svak strek😅 men bør jo ikke teste i morgen om det er bedre å vente noen dager til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #31394 Del Skrevet 9. mai Er så utålmodig og klarer ikke vente til ikm. Har jeg strekøyer? 🙄 Anonymkode: 95702...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #31395 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 22.44): Hvor sterke ble de sterkeste da du hadde kjemisk? Har du bilder? Anonymkode: 4144f...3f8 Dette var mine ved kjemisk Anonymkode: 95702...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11. mai #31396 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 0.39): Er så utålmodig og klarer ikke vente til ikm. Har jeg strekøyer? 🙄 Anonymkode: 95702...263 Jeg ser dessverre ingen strek. Ofte er det lettere å se i virkeligheten enn på bilde da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #31397 Del Skrevet 11. mai Melus skrev (40 minutter siden): Jeg ser dessverre ingen strek. Ofte er det lettere å se i virkeligheten enn på bilde da. Fikk denne kveld 😊 Anonymkode: 95702...263 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #31398 Del Skrevet 11. mai Er denne positiv? Anonymkode: 6c555...4f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #31399 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er denne positiv? Anonymkode: 6c555...4f7 Ja der er det to streker ser du jo 😄 Anonymkode: 6a399...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11. mai #31400 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fikk denne kveld 😊 Anonymkode: 95702...263 Der ser jeg den tydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå