AnonymBruker Skrevet 4. mai #31361 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som kan si noe om dette er ok stigning på testene? Første er fra tirsdag, andre onsdag og siste veldig tidlig i dag morges/natt. De er fra det jeg tror er ca.12-16/17dpo. Bekymret for den beskjedne stigningen i farge fra onsdag ettermiddag til lørdag morgen. Har hatt flere kjemiske, bør jeg innstille meg på at dette er enda en kjemisk? Anonymkode: 4144f...3f8 Det sies at disse ikke kan vise stigning... meeen alle testetøser vet at det kan de jo egentlig. Det kan være at den siste testen hadde lite fargestoff, at du hadde veldig utblandet urin, osv osv, men hvis du vet at disse parameterne er ganske like så er det ikke vits å lyve for deg; stigningen er ikke noe jeg ville vært fornøyd med. Ser ut som mine tester alle gangene jeg har hatt kjemisk. Den gangen jeg var gravid så ville første og siste testen din vært stigningen jeg hadde hatt på disse testene fra 9dpo til 10dpo... Jeg beklager, men jeg er realist selv og synes det er veldig kjipt å få gratulasjoner på at man er gravid når det faktisk ser dårlig ut. Beklager hvis du er en som helst vil leve med utelukkende håp. Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #31362 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det sies at disse ikke kan vise stigning... meeen alle testetøser vet at det kan de jo egentlig. Det kan være at den siste testen hadde lite fargestoff, at du hadde veldig utblandet urin, osv osv, men hvis du vet at disse parameterne er ganske like så er det ikke vits å lyve for deg; stigningen er ikke noe jeg ville vært fornøyd med. Ser ut som mine tester alle gangene jeg har hatt kjemisk. Den gangen jeg var gravid så ville første og siste testen din vært stigningen jeg hadde hatt på disse testene fra 9dpo til 10dpo... Jeg beklager, men jeg er realist selv og synes det er veldig kjipt å få gratulasjoner på at man er gravid når det faktisk ser dårlig ut. Beklager hvis du er en som helst vil leve med utelukkende håp. Anonymkode: da100...d41 Jeg lurer på hvorfor du mener det? Den nederste testen er betydelig sterkere enn de andre? 😊Jeg kjefter ikke fordi jeg mener du skriver noe feil, men er oppriktig interessert. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #31363 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det sies at disse ikke kan vise stigning... meeen alle testetøser vet at det kan de jo egentlig. Det kan være at den siste testen hadde lite fargestoff, at du hadde veldig utblandet urin, osv osv, men hvis du vet at disse parameterne er ganske like så er det ikke vits å lyve for deg; stigningen er ikke noe jeg ville vært fornøyd med. Ser ut som mine tester alle gangene jeg har hatt kjemisk. Den gangen jeg var gravid så ville første og siste testen din vært stigningen jeg hadde hatt på disse testene fra 9dpo til 10dpo... Jeg beklager, men jeg er realist selv og synes det er veldig kjipt å få gratulasjoner på at man er gravid når det faktisk ser dårlig ut. Beklager hvis du er en som helst vil leve med utelukkende håp. Anonymkode: da100...d41 Da jeg hadde kjemisk ble den aldri så tydelig som den nederste testen der, selv om jeg testet positivt i sånn 4 dager. Strekene ble aldri sterkere fra jeg testet positivt. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #31364 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor du mener det? Den nederste testen er betydelig sterkere enn de andre? 😊Jeg kjefter ikke fordi jeg mener du skriver noe feil, men er oppriktig interessert. Anonymkode: 6a399...f7d Jeg deler min erfaring, det skriver jeg også gjennom hele innlegget mitt. Så svak som siste testen var flere dager etter første tydelige test så hadde ikke jeg vært fornøyd. Anbefaler blodprøve hvis urintestene ikke blir sterkere. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #31365 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det sies at disse ikke kan vise stigning... meeen alle testetøser vet at det kan de jo egentlig. Det kan være at den siste testen hadde lite fargestoff, at du hadde veldig utblandet urin, osv osv, men hvis du vet at disse parameterne er ganske like så er det ikke vits å lyve for deg; stigningen er ikke noe jeg ville vært fornøyd med. Ser ut som mine tester alle gangene jeg har hatt kjemisk. Den gangen jeg var gravid så ville første og siste testen din vært stigningen jeg hadde hatt på disse testene fra 9dpo til 10dpo... Jeg beklager, men jeg er realist selv og synes det er veldig kjipt å få gratulasjoner på at man er gravid når det faktisk ser dårlig ut. Beklager hvis du er en som helst vil leve med utelukkende håp. Anonymkode: da100...d41 Setter pris på alle innspill, realistiske som håpefulle. Men så tidlig som 9dpo har jeg aldri fått positiv test før. Mulig de kan være svake fordi jeg fikk positiv test «sent» - rundt 11dpo? Anonymkode: 4144f...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #31366 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg hadde kjemisk ble den aldri så tydelig som den nederste testen der, selv om jeg testet positivt i sånn 4 dager. Strekene ble aldri sterkere fra jeg testet positivt. Anonymkode: 5f067...994 Hvor sterke ble de sterkeste da du hadde kjemisk? Har du bilder? Anonymkode: 4144f...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #31367 Del Skrevet 4. mai Melus skrev (1 time siden): Det ser da lovende ut, det er fortsatt tidlig. Har du tatt en digital? Ikke tatt digital. Mulig jeg gjør det ut i neste uke, om dette ikke ender i kjemisk. Anonymkode: 4144f...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 4. mai #31368 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja, er 17dpo veldig tidlig? Har sett andre som har supersterke streker allerede 14dpo og tidligere. Pluss at jeg har hatt minst fire kjemiske som jeg vet om, på ett år, og da var også testene svake som nå. Er ikke den siste aaaltfor svak til å være 16/17dpo? Anonymkode: 4144f...3f8 Mine tester var fortsatt ganske svake rundt den tiden, men den slo ut på digital. Du kan jo prøve å holde håpet nede og ta en digital på mandag/tirsdag? Når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #31369 Del Skrevet 4. mai Melus skrev (2 minutter siden): Mine tester var fortsatt ganske svake rundt den tiden, men den slo ut på digital. Du kan jo prøve å holde håpet nede og ta en digital på mandag/tirsdag? Når er IKM? IKM var onsdag eller torsdag. Anonymkode: 4144f...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 4. mai #31370 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): IKM var onsdag eller torsdag. Anonymkode: 4144f...3f8 Ville tatt en digital Kan se om jeg finner bilde av testen jeg tok rett over IKM sist, den var fortsatt svak, men digital viste 1-2 og jeg var gravid. Det er vanskelig med disse testene, vi som har testet en del vet jo at strek ikke alltid er strek. Kjemiske er kjipt og det kan jo gå begge veier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #31371 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor sterke ble de sterkeste da du hadde kjemisk? Har du bilder? Anonymkode: 4144f...3f8 Her var min 12 og 13dpo. Har ikke bilder av hvor sterke testene var før det. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #31372 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her var min 12 og 13dpo. Har ikke bilder av hvor sterke testene var før det. Anonymkode: da100...d41 Takk for det. Din 13dpo ser jo sterkere ut enn min 16/17dpo. Ikke lovende for meg sikkert, selv om det er et annet merke. Gir makesure svakere streker enn babyplan? Anonymkode: 4144f...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #31373 Del Skrevet 5. mai Positiv, negativ eller ugyldig?? Ikm i dag Anonymkode: c16a8...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #31374 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Positiv, negativ eller ugyldig?? Ikm i dag Anonymkode: c16a8...a4c For mye urin?🤔 Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #31375 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk for det. Din 13dpo ser jo sterkere ut enn min 16/17dpo. Ikke lovende for meg sikkert, selv om det er et annet merke. Gir makesure svakere streker enn babyplan? Anonymkode: 4144f...3f8 Det er derfor jeg sier det jeg sier om at jeg selv ville satt pris på å bli forberedt på at det er mulig du opplever kjemisk. Jeg håper du ikke blir helt nedslått heller for testene dine er helt klart positive, men de er svake og jeg hadde forberede meg på at det kan gå begge veier. Noen får ikke så sterke tester, noen produserer hcg saktere enn andre, men de aller fleste opplever å ha veldig sterke tester 17dpo. Makesure gir sterkere strek enn Babyplan er min erfaring, dessverre. Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #31376 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er derfor jeg sier det jeg sier om at jeg selv ville satt pris på å bli forberedt på at det er mulig du opplever kjemisk. Jeg håper du ikke blir helt nedslått heller for testene dine er helt klart positive, men de er svake og jeg hadde forberede meg på at det kan gå begge veier. Noen får ikke så sterke tester, noen produserer hcg saktere enn andre, men de aller fleste opplever å ha veldig sterke tester 17dpo. Makesure gir sterkere strek enn Babyplan er min erfaring, dessverre. Anonymkode: da100...d41 Ja, jeg er forberedt på nok en kjemisk. Likevel ønsker jeg at det skal gå bra, så mulig jeg innbiller meg symptomer. Anonymkode: 4144f...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #31377 Del Skrevet 5. mai Jeg postet tidligere igår om svak strek som jeg har fått fra 8dpo, 9dpo, 10dpo. Tok ny test med morgen urin og fikk dette. Er dette fyldig strek, og har noen erfaring med denne clear blue merken? Anonymkode: 7f64f...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #31378 Del Skrevet 5. mai Melus skrev (20 timer siden): Ville tatt en digital Kan se om jeg finner bilde av testen jeg tok rett over IKM sist, den var fortsatt svak, men digital viste 1-2 og jeg var gravid. Det er vanskelig med disse testene, vi som har testet en del vet jo at strek ikke alltid er strek. Kjemiske er kjipt og det kan jo gå begge veier. Er gravid (5+4).. Er sjansen for kjemisk over, tror du? Testene mine var svake i starten og har litt symptomer. Men er vel ikke kjemisk når jeg ikke har blødd enda? Anonymkode: 77112...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #31379 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 22.44): Hvor sterke ble de sterkeste da du hadde kjemisk? Har du bilder? Anonymkode: 4144f...3f8 Vanskelig å i det hele tatt se strek på bildet, men tror dette må ha vært en av de sterkeste fra da jeg hadde kjemisk. Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #31380 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er gravid (5+4).. Er sjansen for kjemisk over, tror du? Testene mine var svake i starten og har litt symptomer. Men er vel ikke kjemisk når jeg ikke har blødd enda? Anonymkode: 77112...043 Kjemisk betyr bare at man har en tidlig spontanabort. Faren er ikke over for spontanabort bare fordi det ikke regnes som kjemisk mer. Men sannsynligheten er vel sånn 15% for at det går galt da i uke 5, så 85% sannsynlig for at det går bra. Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå