AnonymBruker Skrevet 9. januar #30441 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Fikk mensen 4 dager før tiden, kom så sykt fort. Blødde i 2 dager, så ferdig. Tok en test (ikke tidlig) kvelden jeg begynte og blø, men ikke testet siden. Ser noen noe? Anonymkode: 59ad3...678 Noen andre? Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30442 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå føler jeg meg gærn, men håper på at noen som ikke har sett seg blind på testene kan gi et ærlig svar. Ser dere noe? Jeg er 12 dpo og alle tester har vært blenda.. muligens denne også er det? Skyggestrek? Testene er fra Normal og er følsom for 25 hcg. Uredigert: Redigert: Anonymkode: b090e...466 Jeg ser noe her ganske tydelig. Har hørt disse testene slår senere ut enn andre. Har selv testa med disse siste dagene, og vært heeelt blenda uansett hvilke lys jeg vender og ser eller redigerer av bilde 🤣 men idag, er vel 9-10dpo, så skimter jeg noe! Så siden vi begge har hatt blenda av samme test, som nå viser noe..så er det kanskje ikke tilfeldig at vi nå ser noe som kan være babystrek, siden ingen andre har vært det? 😍🤞🏻 oppdater gjerne om du prøver en annen test. Anonymkode: de0c5...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30443 Del Skrevet 9. januar Er det noen som ser noe her? Jeg føler selv at jeg ser en svaaaaaak antydning til strek😩 Anonymkode: af724...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30444 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen som ser noe her? Jeg føler selv at jeg ser en svaaaaaak antydning til strek😩 Anonymkode: af724...d88 Jeg ser nå at kvaliteten ble ødelagt og det nå i hvert fall ikke er mulig å se🙈 Anonymkode: af724...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30445 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg også skimter noe 🥰 Anonymkode: ce925...057 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser på begge🤞 dog vanskelig å si om det er skygge eller reell strek, er den rett midt på dagen nå? Anonymkode: 96d6b...87c Oj, så spennende 🥹 Tok den på morgenen. Har måtte tatt ny test også. Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30446 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser noe her ganske tydelig. Har hørt disse testene slår senere ut enn andre. Har selv testa med disse siste dagene, og vært heeelt blenda uansett hvilke lys jeg vender og ser eller redigerer av bilde 🤣 men idag, er vel 9-10dpo, så skimter jeg noe! Så siden vi begge har hatt blenda av samme test, som nå viser noe..så er det kanskje ikke tilfeldig at vi nå ser noe som kan være babystrek, siden ingen andre har vært det? 😍🤞🏻 oppdater gjerne om du prøver en annen test. Anonymkode: de0c5...dca Ja, var fordi alle andre har vært helt hvite at jeg la merke til at det var NOE der! Har du bilde av din? Selv om det er vanskelig å få de frem på bildene🙊 Jeg vet jo ikke når jeg har hatt eggløsning. Tester eller temper ikke; men går ut i fra en app. Kan derfor være 9-12 dpo. Jeg måtte kjøpe mer sensitive tester i ettermiddag, og kjøpte Lloyds tidligtester. Denne streken kom opp med engang og føler den er synlig. Ser dere denne også?😂 Anonymkode: b090e...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30447 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, var fordi alle andre har vært helt hvite at jeg la merke til at det var NOE der! Har du bilde av din? Selv om det er vanskelig å få de frem på bildene🙊 Jeg vet jo ikke når jeg har hatt eggløsning. Tester eller temper ikke; men går ut i fra en app. Kan derfor være 9-12 dpo. Jeg måtte kjøpe mer sensitive tester i ettermiddag, og kjøpte Lloyds tidligtester. Denne streken kom opp med engang og føler den er synlig. Ser dere denne også?😂 Anonymkode: b090e...466 Ser den streken der også jeg 🙊 har ikke bilde av min, men skal ta en ny imorgen tidlig og evt poste da..og er da 10-11 dpo evt..så bør vise noe da også om det er en spire på vei her 😍 Anonymkode: de0c5...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30448 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser den streken der også jeg 🙊 har ikke bilde av min, men skal ta en ny imorgen tidlig og evt poste da..og er da 10-11 dpo evt..så bør vise noe da også om det er en spire på vei her 😍 Anonymkode: de0c5...dca Ååå jeg har håp jeg nå! IKM på torsdag og skal ta ny test i morgen, på morgenurin. Lykke til og oppdater gjerne i morgen 🥰 Anonymkode: b090e...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #30449 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ååå jeg har håp jeg nå! IKM på torsdag og skal ta ny test i morgen, på morgenurin. Lykke til og oppdater gjerne i morgen 🥰 Anonymkode: b090e...466 Lykke til selv 😍 skal oppdatere deg 🤞🏻 Anonymkode: de0c5...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30450 Del Skrevet 10. januar Tror jeg begynner se streker som ikke er der.. 🤣 11dpo.. trodde jeg bestilte tidlig test, men denne er 25mlu. Anonymkode: de0c5...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30451 Del Skrevet 10. januar Noen som ser noe her? (Jeg ser egentlig ingenting... 6 dager før forventet mens, usikker på el) Anonymkode: e8e61...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30452 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Noen som ser noe her? (Jeg ser egentlig ingenting... 6 dager før forventet mens, usikker på el) Anonymkode: e8e61...355 Jeg ser noe! Anonymkode: b25a4...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30453 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser noe! Anonymkode: b25a4...427 Synes jeg ser en antydning 😇 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30454 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror jeg begynner se streker som ikke er der.. 🤣 11dpo.. trodde jeg bestilte tidlig test, men denne er 25mlu. Anonymkode: de0c5...dca Syntes jeg ser noe der Anonymkode: d09c1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30455 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror jeg begynner se streker som ikke er der.. 🤣 11dpo.. trodde jeg bestilte tidlig test, men denne er 25mlu. Anonymkode: de0c5...dca Ser ikke noe tydelig, men det er NOE der?🙊 Litt tidlig enda kanskje. Jeg fikk ikke noe som helst før 12 dpo. Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30456 Del Skrevet 10. januar Er det en ultrasvak strek der eller? Er 9 dpo...fikk en svak strek i går også.. Denne er tatt nå i ettermiddag. Burde såklart vente på morgenurin, men nysgjerrigheten vant. . Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjente31 Skrevet 10. januar #30457 Del Skrevet 10. januar dpo 9 og jeg blir litt tullerusk🫠 Bilde 1: Tatt i dag med morgenurin Bilde 2: Tatt i ettermiddag, tok 2 stk samtidig. Ser dere noe på bilde nr 2? For syns den viser på 1 bilde 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30458 Del Skrevet 10. januar Tjente31 skrev (4 minutter siden): dpo 9 og jeg blir litt tullerusk🫠 Bilde 1: Tatt i dag med morgenurin Bilde 2: Tatt i ettermiddag, tok 2 stk samtidig. Ser dere noe på bilde nr 2? For syns den viser på 1 bilde 🙄 Ser absolutt på første... mer usikker på nederst.. Jo, synes jeg ser noe der også 😇 Men positiv på morgenurin er vel positiv det? Den er jo helt tydelig 🥰 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30459 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det en ultrasvak strek der eller? Er 9 dpo...fikk en svak strek i går også.. Denne er tatt nå i ettermiddag. Burde såklart vente på morgenurin, men nysgjerrigheten vant. . Anonymkode: ce925...057 Det er noe der Anonymkode: d09c1...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30460 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror jeg begynner se streker som ikke er der.. 🤣 11dpo.. trodde jeg bestilte tidlig test, men denne er 25mlu. Anonymkode: de0c5...dca Noen som ser noe ? 🙊 Anonymkode: de0c5...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå