Saschi Skrevet 30. oktober 2023 #29821 Del Skrevet 30. oktober 2023 Bollemy skrev (15 minutter siden): Hei, nå trenger jeg et ekstra sett med øyne. Skal ha mensen om 2 dager nå. Tok en test nå, bare fordi merker at humøret og sånt ikke er sånn som det pleier. Men er det en skyggestrek, eller babystrek?? Garantert babystrek, GRATULERER 😍 CB testene er ikke de beste. Bruker kun de digitale siden streken på mange tar så lang tid å bli sterkere. skygge strek er fargeløse (grå), og vi kan klart se fargen på din ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemy Skrevet 30. oktober 2023 #29822 Del Skrevet 30. oktober 2023 Saschi skrev (1 time siden): Garantert babystrek, GRATULERER 😍 CB testene er ikke de beste. Bruker kun de digitale siden streken på mange tar så lang tid å bli sterkere. skygge strek er fargeløse (grå), og vi kan klart se fargen på din ☺️ Shit, herregud. Får det ikke til å gå opp🥺 takk for ekstra sett med øyne!! Og oppklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 30. oktober 2023 #29823 Del Skrevet 30. oktober 2023 Bollemy skrev (6 minutter siden): Shit, herregud. Får det ikke til å gå opp🥺 takk for ekstra sett med øyne!! Og oppklaring Bare hyggelig ☺️ Skal du ta en digital? Beklager for nysgjerrigheten men er så glad på alle om blir gravid sine vegne 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemy Skrevet 30. oktober 2023 #29824 Del Skrevet 30. oktober 2023 Saschi skrev (1 time siden): Bare hyggelig ☺️ Skal du ta en digital? Beklager for nysgjerrigheten men er så glad på alle om blir gravid sine vegne 🥰 Bare å spørre! Tenker å ta i morgen tidlig!🫶🏼 gir deg en oppdatering da❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 30. oktober 2023 #29825 Del Skrevet 30. oktober 2023 Bollemy skrev (4 minutter siden): Bare å spørre! Tenker å ta i morgen tidlig!🫶🏼 gir deg en oppdatering da❤️ Ja, det hadde vært fint❤️, skal selv ta en digital med uker men er redd (som vanlig) 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #29826 Del Skrevet 30. oktober 2023 Anonymkvinne123 skrev (4 timer siden): Hva tenker dere? 11dpo i dag😊 Jeg ser ingen strek, men synes testen ser defekt ut. Har du gått over maksstreken eller holdt den under for lenge? ville prøvd med en ny test Anonymkode: a779d...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemy Skrevet 31. oktober 2023 #29827 Del Skrevet 31. oktober 2023 Saschi skrev (9 timer siden): Ja, det hadde vært fint❤️, skal selv ta en digital med uker men er redd (som vanlig) 😂🙈 Vil nok si jeg er gravid ja! Herregud så vilt🥺🫶🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 31. oktober 2023 #29828 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Bollemy skrev (2 timer siden): Vil nok si jeg er gravid ja! Herregud så vilt🥺🫶🏼 Herregud! Det er jo en kjempefin beskjed❤️ Gratulerer igjen, du er gravid vennen 😍 3 ting: IKKE åpne testen for å se, det vil alltid være 2 streker inni 😉 Vent noen dager for å se om du får 2 - 3 eller ta en hCG test hos legen for å se at det stiger som det skal ☺️ NYT DET Å VÆR GRAVID❤️ Endret 31. oktober 2023 av Saschi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #29829 Del Skrevet 31. oktober 2023 Saschi skrev (16 minutter siden): Herregud! Det er jo en kjempefin beskjed❤️ Gratulerer igjen, du er gravid vennen 😍 3 ting: IKKE åpne testen for å se, det vil alltid være 2 streker inni 😉 Vent noen dager for å se om du får 2 - 3 eller ta en hCG test hos legen for å se at det stiger som det skal ☺️ NYT DET Å VÆR GRAVID❤️ Lurt å ihvertfall vente 1 uke med å ta ny hvis man ønsker å se 2-3 uker. Anonymkode: a3070...3f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #29830 Del Skrevet 31. oktober 2023 Bollemy skrev (2 timer siden): Vil nok si jeg er gravid ja! Herregud så vilt🥺🫶🏼 Gratulerer så mye!! ❤️👶 Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemy Skrevet 31. oktober 2023 #29831 Del Skrevet 31. oktober 2023 Saschi skrev (2 timer siden): Herregud! Det er jo en kjempefin beskjed❤️ Gratulerer igjen, du er gravid vennen 😍 3 ting: IKKE åpne testen for å se, det vil alltid være 2 streker inni 😉 Vent noen dager for å se om du får 2 - 3 eller ta en hCG test hos legen for å se at det stiger som det skal ☺️ NYT DET Å VÆR GRAVID❤️ Takk for tips!! Førstegangsgravid, så alt er nytt her nå. For en prosess fremover 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #29832 Del Skrevet 31. oktober 2023 Kan det være begynnelsen på noe her eller er det bare skygge? Jeg er 9 dpo i dag. Og jeg vet det er tidlig og at det er umulig å vite sikkert... ønsker bare å høre om andre kan se noe. Dette er 1 pp etter SA, jeg setter veldig pris på om folk kan la være å kommentere at "test er tatt for tidlig" og at "det er umulig å svare på" osv, som jeg har sett eksempler på noen ganger her. Denne tråden heter tross alt tolkning av graviditetstester, og de som er her inne, er her av en grunn.. 🩷 Jeg vet det kan være skygge, men lever stadig i håpet 😊 Bildet er tweaket litt da streken er veldig svak Anonymkode: e8e61...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #29833 Del Skrevet 31. oktober 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kan det være begynnelsen på noe her eller er det bare skygge? Jeg er 9 dpo i dag. Og jeg vet det er tidlig og at det er umulig å vite sikkert... ønsker bare å høre om andre kan se noe. Dette er 1 pp etter SA, jeg setter veldig pris på om folk kan la være å kommentere at "test er tatt for tidlig" og at "det er umulig å svare på" osv, som jeg har sett eksempler på noen ganger her. Denne tråden heter tross alt tolkning av graviditetstester, og de som er her inne, er her av en grunn.. 🩷 Jeg vet det kan være skygge, men lever stadig i håpet 😊 Bildet er tweaket litt da streken er veldig svak Anonymkode: e8e61...355 Jeg synes det ser ut som en babystrek ❤️ Anonymkode: c6062...b2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 31. oktober 2023 #29834 Del Skrevet 31. oktober 2023 Bollemy skrev (34 minutter siden): Takk for tips!! Førstegangsgravid, så alt er nytt her nå. For en prosess fremover 🥺 Bare å spør oss her inne på forumet, det finnes og termingrupper hvor du kan spør om alt, jeg har ikke helt meldt meg inn der ennå siden jeg er ennå tidlig gravid (11 DPO, 3 dager til mensen skal komme). Glemte å nevne det, skulle du ønske å bruke andre tester enn digital så vil fargen variere basert på hvor konsentrert urinen din er, så unngå dem hvis du kan 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 31. oktober 2023 #29835 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurt å ihvertfall vente 1 uke med å ta ny hvis man ønsker å se 2-3 uker. Anonymkode: a3070...3f8 Med tanke på at hun skal ha IKM imorgen så vil jeg tro at hun ikke er så langt vekke fra 2 - 3, men det beste er så klart å vente, opp til personen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 31. oktober 2023 #29836 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det være begynnelsen på noe her eller er det bare skygge? Jeg er 9 dpo i dag. Og jeg vet det er tidlig og at det er umulig å vite sikkert... ønsker bare å høre om andre kan se noe. Dette er 1 pp etter SA, jeg setter veldig pris på om folk kan la være å kommentere at "test er tatt for tidlig" og at "det er umulig å svare på" osv, som jeg har sett eksempler på noen ganger her. Denne tråden heter tross alt tolkning av graviditetstester, og de som er her inne, er her av en grunn.. 🩷 Jeg vet det kan være skygge, men lever stadig i håpet 😊 Bildet er tweaket litt da streken er veldig svak Anonymkode: e8e61...355 Ser en veldig svak strek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #29837 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan det være begynnelsen på noe her eller er det bare skygge? Jeg er 9 dpo i dag. Og jeg vet det er tidlig og at det er umulig å vite sikkert... ønsker bare å høre om andre kan se noe. Dette er 1 pp etter SA, jeg setter veldig pris på om folk kan la være å kommentere at "test er tatt for tidlig" og at "det er umulig å svare på" osv, som jeg har sett eksempler på noen ganger her. Denne tråden heter tross alt tolkning av graviditetstester, og de som er her inne, er her av en grunn.. 🩷 Jeg vet det kan være skygge, men lever stadig i håpet 😊 Bildet er tweaket litt da streken er veldig svak Anonymkode: e8e61...355 Det kan se ut som en strekt. Anonymkode: a3070...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #29838 Del Skrevet 1. november 2023 Hei dere Jeg testa nettopp med en RFSU test for første gang i mitt liv da det var det eneste jeg fikk tak i nå på kvelden, men lurer på om dette er en såkalt evap strek? Det er 4 dager til IKM, jeg fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke, så ser jeg denne streken som flytter seg bortover før den til slutt ble helt borte - kan det rett og slett ha vært bare en evap strek da? Anonymkode: d6475...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #29839 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei dere Jeg testa nettopp med en RFSU test for første gang i mitt liv da det var det eneste jeg fikk tak i nå på kvelden, men lurer på om dette er en såkalt evap strek? Det er 4 dager til IKM, jeg fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke, så ser jeg denne streken som flytter seg bortover før den til slutt ble helt borte - kan det rett og slett ha vært bare en evap strek da? Anonymkode: d6475...dc3 Denne ser positiv ut Gratulerer Anonymkode: a3070...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #29840 Del Skrevet 1. november 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Hei dere Jeg testa nettopp med en RFSU test for første gang i mitt liv da det var det eneste jeg fikk tak i nå på kvelden, men lurer på om dette er en såkalt evap strek? Det er 4 dager til IKM, jeg fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke, så ser jeg denne streken som flytter seg bortover før den til slutt ble helt borte - kan det rett og slett ha vært bare en evap strek da? Anonymkode: d6475...dc3 Så den streken som er på bildet forflyttet seg bortover, for så å bli borte? Hvordan ser testen ut etterpå? Jeg har erfart det samme, hvor teste da var heelt blank etterpå. Da var jeg ikke gravid. Da det derimot har vært en veldig svak strek igjen (riktig nok etter tiden) så har det vist seg at jeg var gravid... Anonymkode: e8e61...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå