Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det makesure sin test? Den er ganske lik min den dagen jeg skulle få mensen for en uke siden. Tidligere har jeg fått veldig tydelig strek flere dager før mensen, men med disse testene tok det tid.

Kan berolige deg med at streken bare ble sterkere og sterkere for hver dag:) 

Gratulerer!

Anonymkode: b8f09...185

Det er den, ja. Så gøy, og takk!

Anonymkode: 4cce5...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på dpo 15. Mine strimmelstester er fremdeles svake, men tydelig synlig. Men clearblue digital viste 2-3 i går. 

Har enda ikke funnet strimmel tester jeg er fornøyd med 🙈  

Ikke alltid like lett å vurdere strekene på tester for det kan være ulike mengder fargestoff i dem. De er ikke laget for at vi skal tyde hcg økning i dem :) Så de kan tidvis være vanskelig å drive å tyde. 

Anonymkode: f06ea...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skyggestrek? 

IMG_0306.jpeg

Anonymkode: c6557...3bd

Ser ingenting 💔🙈

Anonymkode: de85f...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Okei så greia er at jeg har alle symptomer på eggløsning nå (tror jeg iallefall??). Har vondt i magen og ganske mye blank utflod. Trodde egentlig at jeg hadde eggløsning søndag/mandag men kanskje ikke? Jeg tok en EL test i går ettermiddag fordi jeg hadde litt vondt i magen og den var positiv. Stusset litt over at EL plutselig var da, men tenkte ikke mer over det. Har testet litt jevnlig siden i går bare for å se og alle testene har vært positiv. 
Det er første gangen jeg opplever å få så mange positive EL tester etter hverandre. 

Nå i kveld tok jeg både en EL test og en G test bare for å se. G testen tørket litt rart, fargestoffet fordelte seg ikke helt jevnt med det samme. Hvis jeg kan forklare det sånn. Men det kom med en gang en strek opp. Streken er bittelitt mer rosa i virkeligheten, men lurer på om den bare er defekt? Altså at fargestoffet hang seg igjen der en strek ville vært, kan det skje? Eller hvis urin har kommet over max grensa? Vet ikke altså..
og i så fall hvis den mot formodning skulle være positiv så har jeg tydeligvis ikke anelse om når EL var. 

Har kjøpt en eske med mange tester fra Amazon, testet med disse før også og aldri opplevd å fått noe utslag på de. 

Legger ved bilde av både EL testene og G testen så kan dere se.
PS: den nederste EL testen er tatt nå i kveld sammen med G testen. Og resten av EL testene er tatt fra i går ettermiddag og frem til i dag.
F347FFC5-41F6-416A-B758-F84B00FBB745.thumb.jpeg.312c41d67181f114dc816627893aba90.jpeg

03FDA93C-9E63-4700-9230-297CCBD9F4FA.jpeg

Anonymkode: 61f49...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe her? I såfall; skygge eller kan det være babystrek?

Screenshot_20230831_195819_Photo Editor.jpg

20230830_144854.jpg

Anonymkode: 25e45...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tar du en million EL tester på 24 timer?

Men graviditetstesten er positiv.  Så gratulerer 

Anonymkode: 780d2...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tar du en million EL tester på 24 timer?

Men graviditetstesten er positiv.  Så gratulerer 

Anonymkode: 780d2...25f

Fordi jeg er testegal, vet jo veldig godt at det ikke er noe vits altså. Men tidligere når jeg har testet så har den vært positiv noen få timer og så blitt negativ. Det skal sies at jeg tester slettes ikke så mange ganger til vanlig. Men nå når den var positiv så lenge var det bare for å sjekke. 

Tror du? 🤔 skal ta en til litt senere for å være sikker siden denne tørket så rart så ble usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan moderator fikse trådtittelen på denne tråden og pinne den øverst i emnet igjen? Nå er tråden vanskelig å finne og overskriften passer ikke til tråden.

Anonymkode: da100...d41

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fikk min første positiv test i går, og er så lykkelig, men nervøs for å miste siden jeg har mistet to ganger før. Tidligere har jeg bare tatt 1 test, men denne gangen vil jeg prøve å følge med på om streken blir sterkere. Men jeg synes ikke jeg ser noe forskjell fra i går, gjør dere?😥 Blir veldig redd det betyr at jeg kan miste igjen?

Har det noe å si at i går var morgenurinen mer konsentrert enn i dag? 

❤️Takk for alle svar❤️

20230902_081805.jpg

Anonymkode: 01e1c...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, ser at jeg valgte feil kategori! Poster det igjen i riktig kategori 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Beklager, ser at jeg valgte feil kategori! Poster det igjen i riktig kategori  Anonymkode: 01e1c...568

Vi kan jo kalle det for "hus og mage" for anledningen? ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Vi kan jo kalle det for "hus og mage" for anledningen? ;) 

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 19.56):

Hei!

Okei så greia er at jeg har alle symptomer på eggløsning nå (tror jeg iallefall??). Har vondt i magen og ganske mye blank utflod. Trodde egentlig at jeg hadde eggløsning søndag/mandag men kanskje ikke? Jeg tok en EL test i går ettermiddag fordi jeg hadde litt vondt i magen og den var positiv. Stusset litt over at EL plutselig var da, men tenkte ikke mer over det. Har testet litt jevnlig siden i går bare for å se og alle testene har vært positiv. 
Det er første gangen jeg opplever å få så mange positive EL tester etter hverandre. 

Nå i kveld tok jeg både en EL test og en G test bare for å se. G testen tørket litt rart, fargestoffet fordelte seg ikke helt jevnt med det samme. Hvis jeg kan forklare det sånn. Men det kom med en gang en strek opp. Streken er bittelitt mer rosa i virkeligheten, men lurer på om den bare er defekt? Altså at fargestoffet hang seg igjen der en strek ville vært, kan det skje? Eller hvis urin har kommet over max grensa? Vet ikke altså..
og i så fall hvis den mot formodning skulle være positiv så har jeg tydeligvis ikke anelse om når EL var. 

Har kjøpt en eske med mange tester fra Amazon, testet med disse før også og aldri opplevd å fått noe utslag på de. 

Legger ved bilde av både EL testene og G testen så kan dere se.
PS: den nederste EL testen er tatt nå i kveld sammen med G testen. Og resten av EL testene er tatt fra i går ettermiddag og frem til i dag.
F347FFC5-41F6-416A-B758-F84B00FBB745.thumb.jpeg.312c41d67181f114dc816627893aba90.jpeg

03FDA93C-9E63-4700-9230-297CCBD9F4FA.jpeg

Har hørt at eggløsningstesten blir positiv når man er gravid, og jeg ser en strek på g-testen. Så jeg tror du er gravid😍

Anonymkode: 195c0...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

@Perelandra har du mulighet til å fikse trådtittelen og feste tråden igjen?

Anonymkode: dabe9...d8f

Fikset! 😊

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Første positiv test i går. Ser den noe sterkere ut i dag?

20230902_081805.jpg

Anonymkode: 195c0...83b

Ja, den er sterkere ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...