Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror ikke dette er skygge 🤭🤭 tror det er babystrek! Hold oss oppdatert! 

Anonymkode: b1397...dcd

I will🫣

Anonymkode: 81799...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skygge eller strek?:)IMG_7828.thumb.jpeg.322a4cf331e62ccf667fec0f30b2f6f7.jpegIMG_7829.thumb.jpeg.2d57bcfd1ad5cfac97f9bdeec0a4bdc0.jpeg

Anonymkode: 87852...276

Gratulerer sier jeg! 😉🥰

Anonymkode: 3b0f1...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende du er lenger på vei enn du tror, men med høye HCG nivåer tidlig kan også tyde på flerlinger eller blæremola (kromosomfeil)

Anonymkode: 7fee3...b1d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chara skrev (37 minutter siden):

Noen som har noen tanker om denne? Er 8 eller 9 dpo. Tidlig, ja jeg vet. 🙈20230826_083345.thumb.jpg.144a0c2b736116723fcd8e237cd0a93e.jpg

Bytt merke. De er utrolig dårlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chara skrev (50 minutter siden):

Noen som har noen tanker om denne? Er 8 eller 9 dpo. Tidlig, ja jeg vet. 🙈20230826_083345.thumb.jpg.144a0c2b736116723fcd8e237cd0a93e.jpg

Disse kan du ikke stole på uansett hva de viser, før de er helt 100% tydelige. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Disse kan du ikke stole på uansett hva de viser, før de er helt 100% tydelige. 😅

Ahhh, ok. Takk.

Hvordan er make sure strimmeltester? Er de bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snop skrev (7 minutter siden):

Hva tenker vi? 

A126816C-FE61-4B17-A403-C21D7FD7D706.jpeg

Bruk en annen type.

Anonymkode: 07d44...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snop skrev (19 minutter siden):

Hva tenker vi? 

Denne ser positiv :) hvor mange dpo er du?

Anonymkode: 31fbf...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne ser positiv :) hvor mange dpo er du?

Anonymkode: 31fbf...da0

11 dager DPO, dette er en sånn tidligtest (er på ferie i Portugal, derfor portugisisk 😂) Jeg har veldig korte sykluser - ifølge appen min skulle jeg hatt mensen i går men den kom ikke 😅 så jeg er litt i grenseland. Hjelper sikkert ikke at jeg tisset to ganger i natt heller 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snop skrev (1 time siden):

Hva tenker vi? 

Disse er dessverre ikke pålitelige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Disse er dessverre ikke pålitelige.

Nei, jeg vet de ikke er helt optimale. Har noen andre også, men skulle vente til dpo 14 dager med å bruke dem dem. Så tok nysgjerrigheten overhånd når mensen ikke kom og jeg stakk på apoteket 🙈 Men det er fortsatt tidlig så jeg kan fortsatt få mensen. Krysser fingre og tær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snop skrev (4 timer siden):

Hva tenker vi? 

Ganske tydelig strek spør du meg. Hvisker forsiktig gratulerer 🥰 hadde like svak strek på min første!

Anonymkode: 7e3ef...cbf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fame skrev (5 timer siden):

Bytt merke. De er utrolig dårlig 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hæææ? Plus-testene fra Clearblue er jo noen av de beste synes jeg! Viser positivt resultat tidlig og ikke opplevd skygge med de før langt over tiden. :sjokkert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (49 minutter siden):

Hæææ? Plus-testene fra Clearblue er jo noen av de beste synes jeg! Viser positivt resultat tidlig og ikke opplevd skygge med de før langt over tiden. :sjokkert: 

Det var akkurat det jeg mente jeg hadde lest her inne, derfor jeg kjøpte de denne gang. Skjønner ingenting jeg. 🙈😂 Hva tenker du om testen min da? 

Endret av Chara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (1 time siden):

Jeg tror testene fra selve merket Clearblue generelt er bra - men jeg har tatt en sånn tidligtest som kan vise opptil 6 dager før. Jeg vet problemet mange kan oppleve med disse er at de plukker opp hCG fra kjemisk graviditet. Fra babyverden.no: "Når blastocysten fester seg i livmorveggen, produseres hormonet hCG. Det er dette hormonet som slår ut på graviditetstesten når du får et positivt svar. Når blastocysten implanterer, starter produksjonen av hCG. Stopper den tidlige graviditeten opp, avslutter hCG-produksjonen. Du vil kunne teste positivt, selv om den tidlige graviditeten stopper opp. En ultralyd vil ikke kunne påvise en slik tidlig graviditet, og du vil ikke ha noen svangerskapssymptomer, sier Hausken"

Jeg unngår dem så langt jeg kan, men et par ganger har jeg bare ikke klart å la være 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chara skrev (1 time siden):

Det var akkurat det jeg mente jeg hadde lest her inne, derfor jeg kjøpte de denne gang. Skjønner ingenting jeg. 🙈😂 Hva tenker du om testen min da? 

Jeg tenker at det kan tenkes å være skyggestrek, men om det er innenfor tiden ville jeg nesten tatt det som en svak positiv test! :duskedame: Mine pleier å bli blenda, om jeg ikke er gravid med disse her. Kommer dog en blå strek etter noen timer uansett, men så lenge jeg leser av innen tiden har jeg ikke hatt noen problem med de. Kjøpt mange av de nå som vi prøver igjen, for sist viste den sterkest strek av alle testene jeg kjøpte. Og jeg kjøpte flaut mange! O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...