Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ser tydelig en blå strek, men har skjønt at man ikke helt kan stole på clearblue tidlig test. Er 10 dpo og testen er ikke tatt på morgen urin. Hva tenker dere?

IMG_3163.jpeg

Anonymkode: fd262...c7d

Anbefaler virkelig folk å kjøpe et annet merke. Jeg har hatt sånne streker før uten å ha vært gravid  :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 11.22):

Hva tror dere om denne? Jeg skal ikke lyve, den er vanskelig å se, og jeg føler meg ikke overbevist. Men det er noe der, sant? 9 dpo

IMG_3143.jpeg

Anonymkode: 309d3...88b

Til informasjon var denne positiv😊😀 Fikk denne i går: IMG_3187.thumb.jpeg.b03359d77a3aa721986f96bccef8d19b.jpeg

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Til informasjon var denne positiv😊😀 Fikk denne i går: IMG_3187.thumb.jpeg.b03359d77a3aa721986f96bccef8d19b.jpeg

Gratulerer 🤩

Anonymkode: 31fbf...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Gratulerer 🎉🎉🥰 kunne du ringet rundt streken på den svake testen, jeg forstår ikke hvor den skulle vært ? 

Anonymkode: ebeda...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gratulerer 🎉🎉🥰 kunne du ringet rundt streken på den svake testen, jeg forstår ikke hvor den skulle vært ? 

Anonymkode: ebeda...93e

Tusen takk😊☺️ Ja, her: IMG_3143.thumb.jpeg.0b1baf9e4fb46e14b040402c51a251dd.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Gratulerer 🤩

Tusen takk! ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke tester anbefaler dere når jeg skal teste tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvilke tester anbefaler dere når jeg skal teste tidlig?

Babyplan, strimmel.

Anonymkode: 3b0f1...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd lett siden 9dpo og har hatt mensmurringer som stoppet i går. Hadde negativ test på mandag men siden jeg var uggen idag, varm og svett om morgenen og hodepine så tok jeg en test i dag også (12dpo). Den er positiv men er den for svak til å være 12dpo? IMG_3667.thumb.jpeg.d1c7bdd8acc2d74145db9f67580d9bbf.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråla skrev (9 minutter siden):

Jeg har blødd lett siden 9dpo og har hatt mensmurringer som stoppet i går. Hadde negativ test på mandag men siden jeg var uggen idag, varm og svett om morgenen og hodepine så tok jeg en test i dag også (12dpo). Den er positiv men er den for svak til å være 12dpo? IMG_3667.thumb.jpeg.d1c7bdd8acc2d74145db9f67580d9bbf.jpeg

Ja denne ser litt for svak ut. 

Hadde slike tester når jeg opplevde kjemisk.

Men vent ett par dager og ta ny test 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja denne ser litt for svak ut. 

Hadde slike tester når jeg opplevde kjemisk.

Men vent ett par dager og ta ny test 

Absolutt ikke sikkert, om du tok 9 dpo og den var negativ så har hcg steget! 😊kjenner flerne som ikke har testet positivt dagen før menstruasjon. Tilogmed dagen etter di ventet menstruasjonen. Det har gått bra med di🥰

Anonymkode: b1397...dcd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å ta en test imorges men så glemte jeg det og satset på å ta en test i formiddag heller. Er i dag 9 dpo

Jeg tok en clearblue digital som skal vise hvor mange uker man er på vei.

Det sto selvfølgelig ikke gravid i displayet og nysgjerrig som jeg er, åpnet jeg testen og den ser slik ut. 

Har fårstått det slik at det alltid er 2 streker på den ene stripsen men synes den lyseste streken var noe mørkere enn andre tester jeg har sett på nettet når folk ikke har vært gravid  

Har noen her brukt av disse testene og fått ikke gravid og det senere har stått gravid? Har dere en sammenligning å vise meg.

20230823_130252.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg tenkte å ta en test imorges men så glemte jeg det og satset på å ta en test i formiddag heller. Er i dag 9 dpo

Jeg tok en clearblue digital som skal vise hvor mange uker man er på vei.

Det sto selvfølgelig ikke gravid i displayet og nysgjerrig som jeg er, åpnet jeg testen og den ser slik ut. 

Har fårstått det slik at det alltid er 2 streker på den ene stripsen men synes den lyseste streken var noe mørkere enn andre tester jeg har sett på nettet når folk ikke har vært gravid  

Har noen her brukt av disse testene og fått ikke gravid og det senere har stått gravid? Har dere en sammenligning å vise meg.

20230823_130252.jpg

Slik så min ut når jeg fikk gravid på den. Dagen før var den negativ og så litt ut som din. 

20221230_071140.jpg

Anonymkode: e80cb...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 12.23):

Ser tydelig en blå strek, men har skjønt at man ikke helt kan stole på clearblue tidlig test. Er 10 dpo og testen er ikke tatt på morgen urin. Hva tenker dere?

IMG_3163.jpeg

Vil bare informer om at denne var positiv❤️

IMG_3315.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på ikm, på bakgrunn av symptomer. 
fikk disse testene. Strekene dukker opp kjempe fort. 

kan ikke helt skjønne at jeg er lengre på vei enn 4 uker. Kan testete vise mer uten at det er tilfelle? 

F7792441-0FC5-4529-9853-82A21B775D9C.jpeg

9F5A5C66-9693-4800-BE0C-F1EDE3CAD5F6.jpeg

Anonymkode: 51e28...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måles jo HCG i urinen, og om du har høyt nivå av HCG vil testen vise flere uker enn du er. Enten er du lenger på vei enn du tror, eller så er nivået av HCG høyere enn «normalt», det kan skje ved feks flerlinger. 

Anonymkode: de182...c99

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for svar. Hadde en blødning for 4 uker siden. Derfor jeg viste at ikm var nå. Men som sagt hatt symptomer noen dager, som gjorde at jeg testet. Men ble lettet sjokka over svaret likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har testet noen dager før ikm har jeg alltid fått 3 +. Har ikke vært lengre på vei, men har produsert MYE hcg tidlig.

Anonymkode: d6ffd...ed3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Månestråla said:

Jeg har blødd lett siden 9dpo og har hatt mensmurringer som stoppet i går. Hadde negativ test på mandag men siden jeg var uggen idag, varm og svett om morgenen og hodepine så tok jeg en test i dag også (12dpo). Den er positiv men er den for svak til å være 12dpo? 

Neida, min såg ikkje så sterk ut på 12 dpo, og guttungen er snart 2 år. Gratulerer, nyt tida og lykke til! :)

Anonymkode: 0958b...734

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...