AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #29081 Del Skrevet 14. august 2023 xxhmj skrev (16 timer siden): Helt klart positiv ! Gratulerer ❤️ Pittelitt sterkere i dag, så takk i guess ❤️ Anonymkode: ff79d...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #29082 Del Skrevet 14. august 2023 Kan denne være positiv eller kan det være skyggestrek? Ammer enda så syklus klusser litt innimellom, skulle egentlig hatt mensen for 2 dager siden utfra 28-dagers syklus, men som sagt er det mye kluss😅 er ikke krise å bli gravid nå, men kjenner jeg ble litt stressa faktisk Anonymkode: 7955c...9a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 14. august 2023 #29083 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kan denne være positiv eller kan det være skyggestrek? Ammer enda så syklus klusser litt innimellom, skulle egentlig hatt mensen for 2 dager siden utfra 28-dagers syklus, men som sagt er det mye kluss😅 er ikke krise å bli gravid nå, men kjenner jeg ble litt stressa faktisk Anonymkode: 7955c...9a6 Positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #29084 Del Skrevet 14. august 2023 Hei😁 Noen her som vil vurdere denne? Veldig usikker merker jeg.. Anonymkode: 81799...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #29085 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei😁 Noen her som vil vurdere denne? Veldig usikker merker jeg.. Anonymkode: 81799...f9f Dette er dårlige tester, så ville ikke stolt på den alene. Men ta en annen test også? Anonymkode: 24f65...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy29 Skrevet 14. august 2023 #29086 Del Skrevet 14. august 2023 Hei, er det noen her inne som har demontert Clearblue ultra early (den med blinkende rødt lys)? Ja jeg vet du ikke skal demontere, men blir desperat etter mangen år…jeg har nemlig demontert min negative, å inni er det en 1/2 blå strek🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #29087 Del Skrevet 14. august 2023 LilleMy29 skrev (1 minutt siden): Hei, er det noen her inne som har demontert Clearblue ultra early (den med blinkende rødt lys)? Ja jeg vet du ikke skal demontere, men blir desperat etter mangen år…jeg har nemlig demontert min negative, å inni er det en 1/2 blå strek🤔 En test jeg ikke har fått med meg finnes?🫣 Anonymkode: 07d44...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy29 Skrevet 14. august 2023 #29088 Del Skrevet 14. august 2023 Haha ja har googlet meg blå på hvordan den skal se ut når den er demontert😂 ingen hell…har fått skygge strek innen tidsfrist på metode sine så tenkte å teste Cb også men den var negativ 😢 klarer ikke å riste av meg følelsen av at de kan hende jeg er gravid denne måneden…har prøvd i 5 år ca men flere ivf forsøk også….så ønske har ikke blitt mindre får å si det slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #29089 Del Skrevet 14. august 2023 LilleMy29 skrev (3 minutter siden): Haha ja har googlet meg blå på hvordan den skal se ut når den er demontert😂 ingen hell…har fått skygge strek innen tidsfrist på metode sine så tenkte å teste Cb også men den var negativ 😢 klarer ikke å riste av meg følelsen av at de kan hende jeg er gravid denne måneden…har prøvd i 5 år ca men flere ivf forsøk også….så ønske har ikke blitt mindre får å si det slikt Hvor mange dpo er du? Skjønner veldig at ønsket er stort! For oss tok det 6 år, ventetiden er vond og lang ❤️ Anonymkode: 07d44...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy29 Skrevet 14. august 2023 #29090 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange dpo er du? Skjønner veldig at ønsket er stort! For oss tok det 6 år, ventetiden er vond og lang ❤️ Anonymkode: 07d44...f12 Så pass ja, klarte dere det naturlig? Ja ventetiden er grusom😢 jeg har ikke test eggløsning så usikker når denne var å syklusen min varier fra 29-35 dager, men er på dag 26 nå, å vis jeg skal stole på Flo appen er jeg 11 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #29091 Del Skrevet 14. august 2023 LilleMy29 skrev (1 minutt siden): Så pass ja, klarte dere det naturlig? Ja ventetiden er grusom😢 jeg har ikke test eggløsning så usikker når denne var å syklusen min varier fra 29-35 dager, men er på dag 26 nå, å vis jeg skal stole på Flo appen er jeg 11 dpo Ja vi klarte naturlig til slutt . 🫶 jeg ville tatt en ny test i morgen eller vente noen dager. Og evt vente til ikm med digital om du har flere. ❤️ Anonymkode: 07d44...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy29 Skrevet 14. august 2023 #29092 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja vi klarte naturlig til slutt . 🫶 jeg ville tatt en ny test i morgen eller vente noen dager. Og evt vente til ikm med digital om du har flere. ❤️ Anonymkode: 07d44...f12 Wow så kjekt❤️ håper det skjer oss også. Ja er jo ikke annet å gjør en å teste igjen i morgen eventuelt vente 😂 håper noen andre også har demontert denne testen da, greit å vite hvordan de ser ut på innsiden 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #29093 Del Skrevet 17. august 2023 Skyggestrek eller positiv på den blå? Skal ha mensen om 2-3 dager, syklus på 26 dager og usikker når jeg hadde eggløsning. Den røde er "RFSU test ofte" strimmeltest, den blå "Make Sure". Anonymkode: fe62f...1bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #29094 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skyggestrek eller positiv på den blå? Skal ha mensen om 2-3 dager, syklus på 26 dager og usikker når jeg hadde eggløsning. Den røde er "RFSU test ofte" strimmeltest, den blå "Make Sure". Anonymkode: fe62f...1bd Jeg liker ikke RFSU sine strimmeltester. Så ta ny test i morgen og se hva den viser 😊 Anonymkode: 07d44...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #29095 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg liker ikke RFSU sine strimmeltester. Så ta ny test i morgen og se hva den viser 😊 Anonymkode: 07d44...f12 Takk for svar! Ja, ble veldig i tvil av RFSU-testen siden den er blank og Make sure-testen viser en relativt tydelig strek. Har prøvd lenge og mistet den ene gangen det gikk, i tillegg til at tiden jobber fra meg (veldig lavt egglager), så håper så veldig det skal gå nå. Anonymkode: fe62f...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. august 2023 #29096 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar! Ja, ble veldig i tvil av RFSU-testen siden den er blank og Make sure-testen viser en relativt tydelig strek. Har prøvd lenge og mistet den ene gangen det gikk, i tillegg til at tiden jobber fra meg (veldig lavt egglager), så håper så veldig det skal gå nå. Anonymkode: fe62f...1bd RFSU bruker laaaaaaang tid på å bli positiv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilSil Skrevet 18. august 2023 #29097 Del Skrevet 18. august 2023 Tok denne i går kveld og er så overrasket og glad at jeg bare må fortelle det til noen 😅 Jeg har ustabile sykluser, så jeg vet ikke eksakt når jeg hadde eggløsning, men streken kom med en gang tydelig frem så her var det ingen tvil! Jeg er helt i sjokk, for med første prøvde vi i 13 mnd og jeg måtte ta Letrozol for å bli gravid. Nå gikk det jammen meg på første forsøk uten noen form for hjelpemidler 🤯 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #29098 Del Skrevet 18. august 2023 33 minutter siden, SilSil said: Tok denne i går kveld og er så overrasket og glad at jeg bare må fortelle det til noen 😅 Jeg har ustabile sykluser, så jeg vet ikke eksakt når jeg hadde eggløsning, men streken kom med en gang tydelig frem så her var det ingen tvil! Jeg er helt i sjokk, for med første prøvde vi i 13 mnd og jeg måtte ta Letrozol for å bli gravid. Nå gikk det jammen meg på første forsøk uten noen form for hjelpemidler 🤯 Gratulerer så mye!! 😍😍 Så gøy at det gikk så fort denne gangen! Anonymkode: ac1ad...0fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #29099 Del Skrevet 18. august 2023 SilSil skrev (35 minutter siden): Tok denne i går kveld og er så overrasket og glad at jeg bare må fortelle det til noen 😅 Jeg har ustabile sykluser, så jeg vet ikke eksakt når jeg hadde eggløsning, men streken kom med en gang tydelig frem så her var det ingen tvil! Jeg er helt i sjokk, for med første prøvde vi i 13 mnd og jeg måtte ta Letrozol for å bli gravid. Nå gikk det jammen meg på første forsøk uten noen form for hjelpemidler 🤯 Gratulerer! Ta en digital så får du en pekepinn på hvor langt du er på vei! ❤️ Anonymkode: ebeda...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy29 Skrevet 18. august 2023 #29100 Del Skrevet 18. august 2023 SilSil skrev (1 time siden): Tok denne i går kveld og er så overrasket og glad at jeg bare må fortelle det til noen 😅 Jeg har ustabile sykluser, så jeg vet ikke eksakt når jeg hadde eggløsning, men streken kom med en gang tydelig frem så her var det ingen tvil! Jeg er helt i sjokk, for med første prøvde vi i 13 mnd og jeg måtte ta Letrozol for å bli gravid. Nå gikk det jammen meg på første forsøk uten noen form for hjelpemidler 🤯 Gratulera så masse 🥰 gjerne send babystøv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå