Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

xxhmj skrev (16 timer siden):

Helt klart positiv ! Gratulerer ❤️

Pittelitt sterkere i dag, så takk i guess ❤️

20230814_075319.jpg

Anonymkode: ff79d...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan denne være positiv eller kan det være skyggestrek? Ammer enda så syklus klusser litt innimellom, skulle egentlig hatt mensen for 2 dager siden utfra 28-dagers syklus, men som sagt er det mye kluss😅 er ikke krise å bli gravid nå, men kjenner jeg ble litt stressa faktisk

E565445E-9C76-4FB6-BB06-7D624B06AC8C.jpeg

Anonymkode: 7955c...9a6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kan denne være positiv eller kan det være skyggestrek? Ammer enda så syklus klusser litt innimellom, skulle egentlig hatt mensen for 2 dager siden utfra 28-dagers syklus, men som sagt er det mye kluss😅 er ikke krise å bli gravid nå, men kjenner jeg ble litt stressa faktisk

E565445E-9C76-4FB6-BB06-7D624B06AC8C.jpeg

Anonymkode: 7955c...9a6

Positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😁 Noen her som vil vurdere denne? Veldig usikker merker jeg.. 

IMG_3440.png

Anonymkode: 81799...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei😁 Noen her som vil vurdere denne? Veldig usikker merker jeg.. 

IMG_3440.png

Anonymkode: 81799...f9f

Dette er dårlige tester, så ville ikke stolt på den alene. Men ta en annen test også?

Anonymkode: 24f65...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det noen her inne som har demontert Clearblue ultra early (den med blinkende rødt lys)? Ja jeg vet du ikke skal demontere, men blir desperat etter mangen år…jeg har nemlig demontert min negative, å inni er det en 1/2 blå strek🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleMy29 skrev (1 minutt siden):

Hei, er det noen her inne som har demontert Clearblue ultra early (den med blinkende rødt lys)? Ja jeg vet du ikke skal demontere, men blir desperat etter mangen år…jeg har nemlig demontert min negative, å inni er det en 1/2 blå strek🤔

En test jeg ikke har fått med meg finnes?🫣

Anonymkode: 07d44...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja har googlet meg blå på hvordan den skal se ut når den er demontert😂 ingen hell…har fått skygge strek innen tidsfrist på metode sine så tenkte å teste Cb også men den var negativ 😢 klarer ikke å riste av meg følelsen av at de kan hende jeg er gravid denne måneden…har prøvd i 5 år ca men flere ivf forsøk også….så ønske har ikke blitt mindre får å si det slikt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleMy29 skrev (3 minutter siden):

Haha ja har googlet meg blå på hvordan den skal se ut når den er demontert😂 ingen hell…har fått skygge strek innen tidsfrist på metode sine så tenkte å teste Cb også men den var negativ 😢 klarer ikke å riste av meg følelsen av at de kan hende jeg er gravid denne måneden…har prøvd i 5 år ca men flere ivf forsøk også….så ønske har ikke blitt mindre får å si det slikt 

Hvor mange dpo er du? Skjønner veldig at ønsket er stort! For oss tok det 6 år, ventetiden er vond og lang ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mange dpo er du? Skjønner veldig at ønsket er stort! For oss tok det 6 år, ventetiden er vond og lang ❤️

Så pass ja, klarte dere det naturlig? Ja ventetiden er grusom😢 jeg har ikke test eggløsning så usikker når denne var å syklusen min varier fra 29-35 dager, men er på dag 26 nå, å vis jeg skal stole på Flo appen er jeg 11 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleMy29 skrev (1 minutt siden):

Så pass ja, klarte dere det naturlig? Ja ventetiden er grusom😢 jeg har ikke test eggløsning så usikker når denne var å syklusen min varier fra 29-35 dager, men er på dag 26 nå, å vis jeg skal stole på Flo appen er jeg 11 dpo

Ja vi klarte naturlig til slutt . 🫶 jeg ville tatt en ny test i morgen eller vente noen dager. Og evt vente til ikm med digital om du har flere. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja vi klarte naturlig til slutt . 🫶 jeg ville tatt en ny test i morgen eller vente noen dager. Og evt vente til ikm med digital om du har flere. ❤️

Wow så kjekt❤️ håper det skjer oss også. Ja er jo ikke annet å gjør en å teste igjen i morgen eventuelt vente 😂 håper noen andre også har demontert denne testen da, greit å vite hvordan de ser ut på innsiden 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggestrek eller positiv på den blå? Skal ha mensen om 2-3 dager, syklus på 26 dager og usikker når jeg hadde eggløsning. Den røde er "RFSU test ofte" strimmeltest, den blå "Make Sure". 20230817_064806.thumb.jpg.09c2a9e8f411c8cb0ffe0fde6eee1409.jpg

Anonymkode: fe62f...1bd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skyggestrek eller positiv på den blå? Skal ha mensen om 2-3 dager, syklus på 26 dager og usikker når jeg hadde eggløsning. Den røde er "RFSU test ofte" strimmeltest, den blå "Make Sure". 20230817_064806.thumb.jpg.09c2a9e8f411c8cb0ffe0fde6eee1409.jpg

Jeg liker ikke RFSU sine strimmeltester. Så ta ny test i morgen og se hva den viser 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg liker ikke RFSU sine strimmeltester. Så ta ny test i morgen og se hva den viser 😊

Takk for svar! Ja, ble veldig i tvil av RFSU-testen siden den er blank og Make sure-testen viser en relativt tydelig strek. Har prøvd lenge og mistet den ene gangen det gikk, i tillegg til at tiden jobber fra meg (veldig lavt egglager), så håper så veldig det skal gå nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar! Ja, ble veldig i tvil av RFSU-testen siden den er blank og Make sure-testen viser en relativt tydelig strek. Har prøvd lenge og mistet den ene gangen det gikk, i tillegg til at tiden jobber fra meg (veldig lavt egglager), så håper så veldig det skal gå nå.

RFSU bruker laaaaaaang tid på å bli positiv 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok denne i går kveld og er så overrasket og glad at jeg bare må fortelle det til noen 😅 Jeg har ustabile sykluser, så jeg vet ikke eksakt når jeg hadde eggløsning, men streken kom med en gang tydelig frem så her var det ingen tvil! Jeg er helt i sjokk, for med første prøvde vi i 13 mnd og jeg måtte ta Letrozol for å bli gravid. Nå gikk det jammen meg på første forsøk uten noen form for hjelpemidler 🤯

IMG_1232.jpeg

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, SilSil said:

Tok denne i går kveld og er så overrasket og glad at jeg bare må fortelle det til noen 😅 Jeg har ustabile sykluser, så jeg vet ikke eksakt når jeg hadde eggløsning, men streken kom med en gang tydelig frem så her var det ingen tvil! Jeg er helt i sjokk, for med første prøvde vi i 13 mnd og jeg måtte ta Letrozol for å bli gravid. Nå gikk det jammen meg på første forsøk uten noen form for hjelpemidler 🤯

IMG_1232.jpeg

Gratulerer så mye!! 😍😍 Så gøy at det gikk så fort denne gangen! 

Anonymkode: ac1ad...0fd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SilSil skrev (35 minutter siden):

IMG_1232.jpeg

Gratulerer! Ta en digital så får du en pekepinn på hvor langt du er på vei! ❤️

Anonymkode: ebeda...93e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SilSil skrev (1 time siden):

IMG_1232.jpeg

Gratulera så masse 🥰 gjerne send babystøv! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...