Silfen Skrevet 2. april 2017 #2141 Del Skrevet 2. april 2017 Du skal jo ta den før du står opp... Bare å gjøre det når klokken ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #2142 Del Skrevet 2. april 2017 3 minutter siden, Frøken_lurepave skrev: Jeg prøvde å tempe en mnd, men ble ikke riktig for glemte å ta det med en gang jeg stod opp.. Vi har vært prøvere i 1 år nå.. Og nå som mensen plutselig har uteblitt så er jeg enda mer oppgitt og frustrert over all prøvinga... Skjønner det..men om du har prøvd et helt år har du faktisk rett på utredning nå. Kankje noe å tenke på? Ville forresten tatt en ny graviditetstest, hvis jeg hadde vært deg, hvis det er to uker siden forrige. Bare for å være sikker på at dette ikke skyldes nylig graviditet. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 2. april 2017 #2143 Del Skrevet 2. april 2017 20 minutter siden, Silfen skrev: Du skal jo ta den før du står opp... Bare å gjøre det når klokken ringer. Jeg vet at jeg skal det, men glemte det så ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 2. april 2017 #2144 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det..men om du har prøvd et helt år har du faktisk rett på utredning nå. Kankje noe å tenke på? Ville forresten tatt en ny graviditetstest, hvis jeg hadde vært deg, hvis det er to uker siden forrige. Bare for å være sikker på at dette ikke skyldes nylig graviditet. Anonymkode: 7c9d1...3af Ja, det har vi. Legen har sendt henvisning videre til sykehuset, venter på brev fra dem, men det tar jo hundre år! Men jeg klarer likevel ikke å slappe av.. Skjønner virkelig ikke hvorfor mensen har uteblitt, sånn plutselig.. når den har vært regelmessig hittil... Jeg tok en test i går, negativ Endret 2. april 2017 av Frøken_lurepave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #2145 Del Skrevet 4. april 2017 På 2.4.2017 den 18.44, Frøken_lurepave skrev: Ja, det har vi. Legen har sendt henvisning videre til sykehuset, venter på brev fra dem, men det tar jo hundre år! Men jeg klarer likevel ikke å slappe av.. Skjønner virkelig ikke hvorfor mensen har uteblitt, sånn plutselig.. når den har vært regelmessig hittil... Jeg tok en test i går, negativ Men el vil mest sannsynlig komme en eller annen gang så dere kan jo fortsette å ha sex feks annen hver til hver tredje dag. Da treffer dere el når den en gang dukker opp igjen ca 14 dager før mensen kommer. Jeg vle gravid på den måten. El uteble i ca 10 fager men med regelnessig sex traff vi den når den kom likevel. Anonymkode: 560d7...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 4. april 2017 #2146 Del Skrevet 4. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men el vil mest sannsynlig komme en eller annen gang så dere kan jo fortsette å ha sex feks annen hver til hver tredje dag. Da treffer dere el når den en gang dukker opp igjen ca 14 dager før mensen kommer. Jeg vle gravid på den måten. El uteble i ca 10 fager men med regelnessig sex traff vi den når den kom likevel. Anonymkode: 560d7...7e9 Ja, det kan vi. Men har liksom gått og "venta" på at mensen skal komme siden jeg har hatt menssmerter og murringer... Hadde du også uteblitt mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #2147 Del Skrevet 5. april 2017 9 dpo. Jeg veit hva jeg ser, men ser du? 😱 Anonymkode: b904c...cd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
florette Skrevet 5. april 2017 #2148 Del Skrevet 5. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 9 dpo. Jeg veit hva jeg ser, men ser du? 😱 Anonymkode: b904c...cd2 Jeg ser to streker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #2149 Del Skrevet 5. april 2017 På 4.4.2017 den 20.27, Frøken_lurepave skrev: Ja, det kan vi. Men har liksom gått og "venta" på at mensen skal komme siden jeg har hatt menssmerter og murringer... Hadde du også uteblitt mensen? Ja, dem uteblei men det var jo fordi jeg var blitt gravid. Men syklusen hadde en stor endring den måneden og eggløsning kom mye seinere enn normalt og dermed ville mensen og kommet mye seinere om jeg ikke blei gravid. Det er helt normalt sat t en syklus kan kødde seg til nå og da. Men for meg viste det seg ettet hvert at jeg hadde PCO og fikk veldig uregelmesdig syklus når jeg skulle bli gravid med nr 2 Anonymkode: 560d7...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 6. april 2017 #2150 Del Skrevet 6. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, dem uteblei men det var jo fordi jeg var blitt gravid. Men syklusen hadde en stor endring den måneden og eggløsning kom mye seinere enn normalt og dermed ville mensen og kommet mye seinere om jeg ikke blei gravid. Det er helt normalt sat t en syklus kan kødde seg til nå og da. Men for meg viste det seg ettet hvert at jeg hadde PCO og fikk veldig uregelmesdig syklus når jeg skulle bli gravid med nr 2 Anonymkode: 560d7...7e9 Skjønner. Hvordan ble det med planlegginga når mensen ble så ustabil? Måtte dere få noe hjelp? Jeg er redd jeg også har fått pcos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #2151 Del Skrevet 6. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, dem uteblei men det var jo fordi jeg var blitt gravid. Men syklusen hadde en stor endring den måneden og eggløsning kom mye seinere enn normalt og dermed ville mensen og kommet mye seinere om jeg ikke blei gravid. Det er helt normalt sat t en syklus kan kødde seg til nå og da. Men for meg viste det seg ettet hvert at jeg hadde PCO og fikk veldig uregelmesdig syklus når jeg skulle bli gravid med nr 2 Anonymkode: 560d7...7e9 1 time siden, Frøken_lurepave skrev: Skjønner. Hvordan ble det med planlegginga når mensen ble så ustabil? Måtte dere få noe hjelp? Jeg er redd jeg også har fått pcos.. Kan dere være så greie å ta avsporingen i en egen tråd? Anonymkode: 2ce71...090 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 6. april 2017 #2152 Del Skrevet 6. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan dere være så greie å ta avsporingen i en egen tråd? Anonymkode: 2ce71...090 Beklager! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Note92 Skrevet 8. april 2017 #2153 Del Skrevet 8. april 2017 Denne er svak positiv ikke sant?! Vil ikke ha for store forhåpninger, etter en sa for ikke lenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2154 Del Skrevet 8. april 2017 Er dette noe, eller? Blir så ekstremt usikker, men selv om strekene er svake, så er de jo på lik tykkelse med kontroll streken..førstegangs prøver og dette er første gang jeg får noe annet enn blendahvite tester.. Anonymkode: c76a1...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 8. april 2017 #2155 Del Skrevet 8. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette noe, eller? Blir så ekstremt usikker, men selv om strekene er svake, så er de jo på lik tykkelse med kontroll streken..førstegangs prøver og dette er første gang jeg får noe annet enn blendahvite tester.. Anonymkode: c76a1...292 Disse ser positive ut! Når venter du menstruasjon? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2156 Del Skrevet 8. april 2017 1 time siden, malla1989 skrev: Disse ser positive ut! Når venter du menstruasjon? 😊 Spennende!! I dag er jeg to dager på overtid. Fortsatt ikke antydning til menstruasjon, jeg pleier normalt å spotte 3-4 dager før den kommer, men nå ingen ting. Anonymkode: c76a1...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 8. april 2017 #2157 Del Skrevet 8. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spennende!! I dag er jeg to dager på overtid. Fortsatt ikke antydning til menstruasjon, jeg pleier normalt å spotte 3-4 dager før den kommer, men nå ingen ting. Anonymkode: c76a1...292 De ser noe svake ut til at du er to dager over IKM, men eggløsningen kan jo ha vært senere enn forventa 😊 Masse lykke til, håper det har klaffa! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2158 Del Skrevet 8. april 2017 4 minutter siden, malla1989 skrev: De ser noe svake ut til at du er to dager over IKM, men eggløsningen kan jo ha vært senere enn forventa 😊 Masse lykke til, håper det har klaffa! 😃 hmm, da blir det spennende å se da, får ta en ny test i morgen:-) Ja, jeg har ikke brukt el-tester før, så kan ikke vite med sikkerhet når el var. Tusen takk for svar! Anonymkode: c76a1...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 8. april 2017 #2159 Del Skrevet 8. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: hmm, da blir det spennende å se da, får ta en ny test i morgen:-) Ja, jeg har ikke brukt el-tester før, så kan ikke vite med sikkerhet når el var. Tusen takk for svar! Anonymkode: c76a1...292 Mine var sånn flere dager over ikm. Kunne så vidt være synlig. Det var rett og slett testen som det var noe "feil" med. Andre tester gav tydelige streker.😊 Jeg ser på dine tester som positive 👌🏼😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #2160 Del Skrevet 9. april 2017 Skyggestrek eller positiv? Forventer mens mandag-onsdag, litt ustabil de to siste mnd.. Anonymkode: 821af...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå