MM Skrevet 17. mars 2017 #2081 Del Skrevet 17. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner absolutt hva du mener,, jeg kan fortsatt ikke tro at jeg er gravid, så jeg måtte ta en ny CB digital i dag som også viste " Gravid 1-2 ", også tok jeg en billigstrimmel test fra babyplan som også fikk to streker ( tok denne Igår også, og i av såg antiskrens streken bitte litt sterkere ut), og jeg tror fortsatt IKKE at jeg er gravid Anonymkode: 8ec0b...41d Nei det har ikke gått opp for meg.. så måtte ta en test på ettermiddagen nå. Ble bare skuffet når teststreken brukte så lang tid på å dukke opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #2082 Del Skrevet 17. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner absolutt hva du mener,, jeg kan fortsatt ikke tro at jeg er gravid, så jeg måtte ta en ny CB digital i dag som også viste " Gravid 1-2 ", også tok jeg en billigstrimmel test fra babyplan som også fikk to streker ( tok denne Igår også, og i av såg antiskrens streken bitte litt sterkere ut), og jeg tror fortsatt IKKE at jeg er gravid Anonymkode: 8ec0b...41d Oi der kom den dumme auto correcten på iPhonen inn og tullet med noen ord. Det skulle stå "idag så teststreken bittelitt sterke ut enn på den jeg tok i går" Anonymkode: 8ec0b...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MM Skrevet 17. mars 2017 #2083 Del Skrevet 17. mars 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi der kom den dumme auto correcten på iPhonen inn og tullet med noen ord. Det skulle stå "idag så teststreken bittelitt sterke ut enn på den jeg tok i går" Anonymkode: 8ec0b...41d Må si at IKM var igår da. Ingen tegn til mens. Synes du ikke a1testen så svak ut? Jeg aner ikke når jeg hadde el denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #2084 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg tror du er gravid! Du vet ikke når el var? Vet egentlig ikke når min var heller.. selvom jeg denne mnd var til innvendig ul for å sjekke, og da så hun en fin moden eggpose og antok at el ville finne sted dagen etter, skulle så komme å ta blodprøve på syklus dag 21/22 mener jeg å huske for å sjekke om el fant sted, og det gjorde jeg... testet positivt på CBdigital Igår "gravid 1-2", og i dag fikk jeg svar fra Volvat om at de mente jeg ikke hadde hatt el, men hvorfor i alle dager kan jeg da testet positivt i Igår og i dag??? Tenker at el kan ha vært forsinket, men likevell så testet jeg positivt allerede Igår?? Kan virkelig 2 Cb digital vise falsk positiv ? Og 3 billig strimler vise feil?? Gynekologen mente at jeg nok hadde senere el, men hvordan kan jeg teste positivt Så tidlig da???😱 Anonymkode: 8ec0b...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #2085 Del Skrevet 17. mars 2017 Vet egentlig ikke når jeg hadde eggløsning, selvom jeg denne mnd var til innvendig ul for å sjekke, og da så hun en fin moden eggpose og antok at el ville finne sted dagen etter, skulle så komme å ta blodprøve på syklus dag 21/22/23? mener jeg å huske for å sjekke om el fant sted, og det gjorde jeg... testet positivt på CBdigital Igår "gravid 1-2", og i dag fikk jeg svar fra Volvat om at de mente jeg ikke hadde hatt el, men hvorfor i alle dager kan jeg da testet positivt i Igår og i dag??? Tenker at el kan ha vært forsinket, men likevell så testet jeg positivt allerede Igår?? Kan virkelig 2 Cb digital vise falsk positiv ? Og 3 billig strimler vise feil?? Gynekologen mente at jeg nok hadde senere el, men var det ikke litt tidlig å teste positivt da? Hmm.. Anonymkode: 8ec0b...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MM Skrevet 17. mars 2017 #2086 Del Skrevet 17. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du er gravid! Du vet ikke når el var? Vet egentlig ikke når min var heller.. selvom jeg denne mnd var til innvendig ul for å sjekke, og da så hun en fin moden eggpose og antok at el ville finne sted dagen etter, skulle så komme å ta blodprøve på syklus dag 21/22 mener jeg å huske for å sjekke om el fant sted, og det gjorde jeg... testet positivt på CBdigital Igår "gravid 1-2", og i dag fikk jeg svar fra Volvat om at de mente jeg ikke hadde hatt el, men hvorfor i alle dager kan jeg da testet positivt i Igår og i dag??? Tenker at el kan ha vært forsinket, men likevell så testet jeg positivt allerede Igår?? Kan virkelig 2 Cb digital vise falsk positiv ? Og 3 billig strimler vise feil?? Gynekologen mente at jeg nok hadde senere el, men hvordan kan jeg teste positivt Så tidlig da???😱 Anonymkode: 8ec0b...41d ?? Det skjønner jeg ikke heller. Hvorfor mener de at du ikke har hatt el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen1 Skrevet 17. mars 2017 #2087 Del Skrevet 17. mars 2017 Progrestron nivået var ikke høyt nok, så derfor er det slik de analyserer slikt.. men gynekologen gratulerte meg og sa jeg var nok gravid og at de stolte på Clear blue , hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #2088 Del Skrevet 17. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet egentlig ikke når jeg hadde eggløsning, selvom jeg denne mnd var til innvendig ul for å sjekke, og da så hun en fin moden eggpose og antok at el ville finne sted dagen etter, skulle så komme å ta blodprøve på syklus dag 21/22/23? mener jeg å huske for å sjekke om el fant sted, og det gjorde jeg... testet positivt på CBdigital Igår "gravid 1-2", og i dag fikk jeg svar fra Volvat om at de mente jeg ikke hadde hatt el, men hvorfor i alle dager kan jeg da testet positivt i Igår og i dag??? Tenker at el kan ha vært forsinket, men likevell så testet jeg positivt allerede Igår?? Kan virkelig 2 Cb digital vise falsk positiv ? Og 3 billig strimler vise feil?? Gynekologen mente at jeg nok hadde senere el, men var det ikke litt tidlig å teste positivt da? Hmm.. Anonymkode: 8ec0b...41d De bare sier det fordi prøve svarene antydet det. Men når du tester positivt er du gravid, og de tar feil i at du ikke hadde eggløsning. Anonymkode: 7c9d1...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MM Skrevet 17. mars 2017 #2089 Del Skrevet 17. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De bare sier det fordi prøve svarene antydet det. Men når du tester positivt er du gravid, og de tar feil i at du ikke hadde eggløsning. Anonymkode: 7c9d1...3af Enig! Gratulerer ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #2090 Del Skrevet 17. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bare sier det fordi prøve svarene antydet det. Men når du tester positivt er du gravid, og de tar feil i at du ikke hadde eggløsning. Anonymkode: 7c9d1...3af Hmm Okei, får prøve å tenke det.men hun sa progrestron nivået var på 4,6, og det var for lavt for en el sa hun . progrestronsnivået skal være 20 + (hvertfall) før de regner det som at kvinnen har hatt el! Hmm . Klarer ikke helt slå meg til ro før jeg har tatt en blodprøve! Anonymkode: 8ec0b...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #2091 Del Skrevet 17. mars 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bare sier det fordi prøve svarene antydet det. Men når du tester positivt er du gravid, og de tar feil i at du ikke hadde eggløsning. Anonymkode: 7c9d1...3af Men igjen så kan det hende jeg kom for tidlig å tok blodprøven, da jeg regnet mensen fra den dagen jeg fikk lyserosa utflod (14 feb) , det var liksom ikke skikkelig blødning,ordentlig mens begynte vel ikke før 15 eller 16 feb, om jeg husker riktig da! Kan jo hende det også har sin årsak til det. Klarer bare ikke slutte å tenke st noe kan være galt, at egget er dårlig eller et eller annet Anonymkode: 8ec0b...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selise Skrevet 18. mars 2017 #2092 Del Skrevet 18. mars 2017 God morgen ☺ Testet på nytt i dag. Syns det er tydeligere plusstegn i dag. Hva syns dere? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2093 Del Skrevet 18. mars 2017 På 15.3.2017 den 14.19, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt teater fra 8.mars til 14.mars. Billigtestene og den det står yes på er på morgenurin. I går skulle jeg bare teste hvor mange uker, tok den på kvelden, men 3-4 t siden sist toalettbesøk, og den er som dere ser negativ. Er 8-10 dager forsinket med mensen. Er litt småkvalm, større pupper, men det kan jo være fordi mensen kommer... testet seint med forrige barn, 10 dager etter forventet mens. Anonymkode: 12e65...384 Og her er dagens tester. Hele freia er ganske merkelig. Sist mens 7.februar, av-og-på pos test i 10 dager. Pause på 4 dager, så to positive på morgenurin. Anonymkode: 12e65...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2094 Del Skrevet 18. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og her er dagens tester. Hele freia er ganske merkelig. Sist mens 7.februar, av-og-på pos test i 10 dager. Pause på 4 dager, så to positive på morgenurin. Anonymkode: 12e65...384 Rart, men gravid er du i alle fall Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2095 Del Skrevet 18. mars 2017 Kan dere skimte noe her? Synes jeg ser antydning til en strek, skyggestrek? Er 4 dager før IKM. Tatt sensitiv test fra babyplan som er negativ.. Anonymkode: 82c6c...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. mars 2017 #2096 Del Skrevet 18. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og her er dagens tester. Hele freia er ganske merkelig. Sist mens 7.februar, av-og-på pos test i 10 dager. Pause på 4 dager, så to positive på morgenurin. Anonymkode: 12e65...384 Kanskje du originalt hadde tvillinger, dersom den ene forsvinner helt i starten så mister man jo hcgproduksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2097 Del Skrevet 18. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og her er dagens tester. Hele freia er ganske merkelig. Sist mens 7.februar, av-og-på pos test i 10 dager. Pause på 4 dager, så to positive på morgenurin. Anonymkode: 12e65...384 Ville gått for å sjekke hcg stigning hos legen. Testene dine skal jo bli sterkere noe dine ikke blir desverre... Anonymkode: 560d7...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #2098 Del Skrevet 19. mars 2017 Hva ser dere? Anonymkode: 43b4b...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #2099 Del Skrevet 20. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ser dere? Anonymkode: 43b4b...00d Ser ut som en jeg hadde, den var positiv. Min var faktisk enda svakere. Anonymkode: 1b268...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #2100 Del Skrevet 20. mars 2017 Ser dere en strek her? Anonymkode: 49499...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå