Silfen Skrevet 6. mars 2017 #1981 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg ville ikke tolket den som positiv. Spesielt ikke om ikm er i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 7. mars 2017 #1982 Del Skrevet 7. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var litt rar test?. Jeg mener: streken er kjempetydelig den, men er den for langt fra kontrollstreken eller er det der pakken viser den skal være? Også er den er grå? Ganske forvirrende strimmel ass.. Hva med å kjøpe tidlig-apotektest i morgen? Anonymkode: 7c9d1...3af Jeg tror streken skal være den man ser den. Måtte gjøre et lite googlesøk. ja,må nok komme meg ut å kjøpe en annen type test. Blir forvirret når jeg aldri har sett skyggestrek på disse testene + at jeg fikk det på to tester. får skyndte meg ut,og bare håååpe at det ikke er testene som tuller 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 7. mars 2017 #1983 Del Skrevet 7. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er disse fra eBay? For jeg tror det er de samme jeg bruker, og de trenger en del HCG for å bli positive. jeg ser strek på denne, og tror den er positiv. Når jeg hadde sånn strek som du har der, viste cbd gravid 1-2 uker hos meg, så jeg ville prøvd en annen test i morgen, om jeg var deg Anonymkode: ee629...00e Ja.de er fra eBay 😝 Hadde en hel haug. Mine første skyggestreker på disse testene isåfall. Jeg får komme meg på apoteket og kjøpe en annen test. 🤔 Når man endelig trenger tester er man tom liksom 😂 Jeg som har hatt hundre liggende til enhver tid 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 7. mars 2017 #1984 Del Skrevet 7. mars 2017 10 timer siden, Silfen skrev: Jeg ville ikke tolket den som positiv. Spesielt ikke om ikm er i dag. 🤔nei. Menstruajson kan jo for all del være forsinket også. Ikke lenge siden den var tre UKER på overtid! spent er man okke som🙈 Utholdbart helt på slutten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1985 Del Skrevet 7. mars 2017 4 timer siden, mortilen skrev: 🤔nei. Menstruajson kan jo for all del være forsinket også. Ikke lenge siden den var tre UKER på overtid! spent er man okke som🙈 Utholdbart helt på slutten nå. Oppdater gjerne når du har testet. Lurer virkelig på hvilket svar du får.. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1986 Del Skrevet 7. mars 2017 På 6.3.2017 den 13.50, Silfen skrev: Det tar 2-3 dager før hcg dobler seg så tidlig. Det er også helt normalt å ikke få positiv digital dag 11. Dersom du fremdeles har svake tester og negativ digital om 2 dager så ville jeg tenkt kjemisk. Nå er det simpelthen for tidlig 😊 I dag 12 dpo fikk jeg positiv cb digital. Jeg prøver å tro på det. Mannen tror det ikke før det blir bekreftet hos legen. Anonymkode: a7516...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. mars 2017 #1987 Del Skrevet 7. mars 2017 Poengløst med noe bekreftelse hos legen, den testen der er bedre enn legens. Gratulerer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MM Skrevet 7. mars 2017 #1988 Del Skrevet 7. mars 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😊 I dag 12 dpo fikk jeg positiv cb digital. Jeg prøver å tro på det. Mannen tror det ikke før det blir bekreftet hos legen. Anonymkode: a7516...fc6 Åå gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 7. mars 2017 #1989 Del Skrevet 7. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppdater gjerne når du har testet. Lurer virkelig på hvilket svar du får.. Anonymkode: 7c9d1...3af jeg kjøpte digital 😅 Gravid visstnok😊Herregud. Var så sikker på at det var skyggestrek. Mannen er i ekstase 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1990 Del Skrevet 7. mars 2017 4 minutter siden, mortilen skrev: jeg kjøpte digital 😅 Gravid visstnok😊Herregud. Var så sikker på at det var skyggestrek. Mannen er i ekstase 🤗 Tenkte meg det gratulerer så mye 🎉 Anonymkode: ee629...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1991 Del Skrevet 8. mars 2017 Denne da? Anonymkode: 12e65...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1992 Del Skrevet 8. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne da? Anonymkode: 12e65...384 Jeg har vanligvis syklus på ca 26 dager, nå er det 29 dager siden sist mens. Anonymkode: 12e65...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 8. mars 2017 #1993 Del Skrevet 8. mars 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne da? Anonymkode: 12e65...384 Positiv Gratulerer! Akkurat samme som jeg hadde her i høst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1994 Del Skrevet 8. mars 2017 Dette er vel ingen skyggestrek? Anonymkode: 4fb1c...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 8. mars 2017 #1995 Del Skrevet 8. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er vel ingen skyggestrek? Anonymkode: 4fb1c...8b6 Antakelig ikke, men vanskelig å se siden streken er svak. Sikkert lettere å se i virkeligheten. Jeg har aldri fått skyggestrek på de der, så jeg tipper den er positiv Hvor mange dpo er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
florette Skrevet 8. mars 2017 #1996 Del Skrevet 8. mars 2017 25 minutter siden, A4-livet skrev: Antakelig ikke, men vanskelig å se siden streken er svak. Sikkert lettere å se i virkeligheten. Jeg har aldri fått skyggestrek på de der, så jeg tipper den er positiv Hvor mange dpo er du? Den er tydeligere i virkeligheten ja, er jo helt håpløst å ta bilder av slike tester.. Tror kanskje det er 10dpo, men den syklusen her har vært helt hurramegrundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 8. mars 2017 #1997 Del Skrevet 8. mars 2017 3 timer siden, florette skrev: Den er tydeligere i virkeligheten ja, er jo helt håpløst å ta bilder av slike tester.. Tror kanskje det er 10dpo, men den syklusen her har vært helt hurramegrundt De første dagene fikk jeg ikke med streken på bilde i det hele tatt, men etter noen dager begynte de å bli mye tydeligere. Tipper den er sterkere allerede i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1998 Del Skrevet 8. mars 2017 1 time siden, A4-livet skrev: De første dagene fikk jeg ikke med streken på bilde i det hele tatt, men etter noen dager begynte de å bli mye tydeligere. Tipper den er sterkere allerede i morgen Lykke til!! 💗💗 Anonymkode: a09eb...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1999 Del Skrevet 8. mars 2017 Okey dere. Hva tenker dere om denne? Tok den akkurat. Har uregelmessig syklus og kan være alt fra 3-6 dager over ikm. Er det mulig jeg har hatt kjemisk eller kan jeg være gravid? Streken er så lys. Har hatt mye ubehag i magen og så innmari vonde bryster. Anonymkode: a09eb...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. mars 2017 #2000 Del Skrevet 8. mars 2017 Ser ut som en helt normal strek for rundt ikm. De billigtestene har en tendens til å være lyse lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå