senti Skrevet søndag kl 05:46 #33301 Del Skrevet søndag kl 05:46 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva tenker dere om disse? Hatt murringer lenge nå uten at mens har kommet. Ca 2 dager forsinket nå, og 19 dpo. Første test (med rosa pinne) tok jeg på mandag og siste test tok jeg i dag. Syns jeg skimter noe, men vanskelig å si helt sikkert. I kveld begynte jeg å kjenne blod/metallsmak i munnen også, så symptomene er der. Blir bare forvirret med ingen tegn på mensen og uklare tester. Anonymkode: df929...50a Jeg kan se, men det vanskelig å se om det er skygge eller strek. Vi er prøvere og har erfaring med at disse slår ut sent - nærmere en uke etter IKM for meg da jeg var gravid. Prøv med et annet merke i morgen om mensen fremdeles ikke har kommet? Håper det går veien for deg denne gang 🥰🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:27 #33302 Del Skrevet søndag kl 09:27 Noen som kan skimte noe på disse? 3 dager til ikm Anonymkode: e5a3f...28d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:44 #33303 Del Skrevet søndag kl 16:44 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som kan skimte noe på disse? 3 dager til ikm Anonymkode: e5a3f...28d Meg over her. Tok en ny i ettermiddag. Anonymkode: e5a3f...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:42 #33304 Del Skrevet søndag kl 17:42 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Meg over her. Tok en ny i ettermiddag. Anonymkode: e5a3f...28d Du er gravid! Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #33305 Del Skrevet 12 timer siden Kan noen se noe på denne? Ustabil syklus, men mensen burde komme i dag eller innen to-tre dager. Anonymkode: 12d97...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå