AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #33201 Del Skrevet 17 timer siden Lillemini87 skrev (1 minutt siden): Skjønner. ♥️ Som den testetøs jeg er kommer jeg garantert til å svi av en test i morgen tidlig. Men tenker jeg kontakter legen imorgen å ber om å få tatt en HCG måling også for å eventuelt bekrefte. 😅 Ja, det er sikkert lurt. Haha vanskelig å ikke teste når man har tester hjemme😂 Anonymkode: 0e1e1...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #33202 Del Skrevet 11 timer siden Vet ikke hvor mange dpo jeg er, kan være alt fra 6 til 9. Kjenner noe greier som jeg bare kjenner ved graviditet, så jeg tok en test. Det er makesure, og innbiller meg at jeg skimter noe. Men kanskje denne typen er sånn? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #33203 Del Skrevet 2 timer siden Kjenner jeg blir stresset. Mellom 13 og 15 dpo idag å dette er testen fra imorges. Testen er rosa og ikke grå som på bildet. Anonymkode: 31c8b...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #33204 Del Skrevet 2 timer siden Hei❤️ Jeg er 10dpo, og fikk en strek på graviditesten i morges. Tror dere dette er en babystrek eller skyggestrek? Jeg har ikke redigert kontraster, lys eller noe på bildene, så zoom gjerne godt inn for å se streken😊 Anonymkode: ddd94...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #33205 Del Skrevet 1 time siden Er dette for svak for å være test dato? Satt inn 3dagers fersk forsøk. Anonymkode: c3dfe...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå