AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:19 #33181 Del Skrevet mandag kl 13:19 Hvordan er det mulig å få en så sterk falsk positiv test?😣 Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:33 #33182 Del Skrevet mandag kl 13:33 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan er det mulig å få en så sterk falsk positiv test?😣 Anonymkode: 0e1e1...c34 Hvordan vet du at den er falsk positiv? Så sterk ut ja. Anonymkode: 99d43...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:36 #33183 Del Skrevet mandag kl 13:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du at den er falsk positiv? Så sterk ut ja. Anonymkode: 99d43...9a4 Tok en til 30min etterpå som ikke hadde to streker. Den som fikk to streker begynte sånn her (se bilde) men ble til en rosa strek rett etterpå. Regner med det er noe rart med den. Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:40 #33184 Del Skrevet mandag kl 13:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tok en til 30min etterpå som ikke hadde to streker. Den som fikk to streker begynte sånn her (se bilde) men ble til en rosa strek rett etterpå. Regner med det er noe rart med den. Anonymkode: 0e1e1...c34 Så rart. Brukte du samme urin? Så ut som en hel strek på forrige bilde da, så hvis den ble rosa innen fristen burde den være gyldig. Anonymkode: 99d43...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:41 #33185 Del Skrevet mandag kl 13:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så rart. Brukte du samme urin? Så ut som en hel strek på forrige bilde da, så hvis den ble rosa innen fristen burde den være gyldig. Anonymkode: 99d43...9a4 Ja, veldig rart. Brukte ikke samme urin, nei. Men var negativ på morgenurin så tipper den er defekt:) Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:49 #33186 Del Skrevet mandag kl 13:49 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, veldig rart. Brukte ikke samme urin, nei. Men var negativ på morgenurin så tipper den er defekt:) Anonymkode: 0e1e1...c34 Så kjedelig. Mulig det ikke var nok hcg i siste urinprøve, men enig i at den burde slått ut om morgenen da. Anonymkode: 99d43...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet i går, 06:17 #33187 Del Skrevet i går, 06:17 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja, jeg tok denne nå jeg Anonymkode: dabe9...d8f Ååååååh!! Gratulerer 😍🥰💝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:58 #33188 Del Skrevet i går, 07:58 senti skrev (1 time siden): Ååååååh!! Gratulerer 😍🥰💝 Takk! Men jeg er dum og fortsetter å teste. Så i dag fikk jeg en som jeg følte ikke var mye sterkere. Tok to forskjellige i dag Anonymkode: dabe9...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 18 timer siden #33189 Del Skrevet 18 timer siden God kveld. Selvom disse er tørket inn fra igår og idag (strekene var der da også å rosa), så er de vel positive!? Dette kan da ikke være skygge streker? 🤞🏼🥹 Jeg er av den typen som egentlig ikke har noen symptomer før trøttheten kommer, men ellers "seiler" jeg gjennom ganske så greit så har liksom ingenting å sammenligne med. Litt mere trøtt om dagen, forkjølelsessymptomer, føler meg veldig oppblåst å til tider "mensmurring" eller noe i den duren nederst i magen. Ellers i fin form. Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #33190 Del Skrevet 18 timer siden Lillemini87 skrev (7 minutter siden): God kveld. Selvom disse er tørket inn fra igår og idag (strekene var der da også å rosa), så er de vel positive!? Dette kan da ikke være skygge streker? 🤞🏼🥹 Jeg er av den typen som egentlig ikke har noen symptomer før trøttheten kommer, men ellers "seiler" jeg gjennom ganske så greit så har liksom ingenting å sammenligne med. Litt mere trøtt om dagen, forkjølelsessymptomer, føler meg veldig oppblåst å til tider "mensmurring" eller noe i den duren nederst i magen. Ellers i fin form. Erfaringer? Disse testene gir ofte slike streker dessverre..❤️ Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 18 timer siden #33191 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Disse testene gir ofte slike streker dessverre..❤️ Anonymkode: 0e1e1...c34 Du tenker falsk positive? Har fått andre positive også å er sen med mensen derfor jeg tenkte kanskje disse er positive. Har fått falske positive fra babyplan før å ble anbefalt make sure sine, så hadde håpet de var bedre. 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #33192 Del Skrevet 18 timer siden Lillemini87 skrev (5 minutter siden): Du tenker falsk positive? Har fått andre positive også å er sen med mensen derfor jeg tenkte kanskje disse er positive. Har fått falske positive fra babyplan før å ble anbefalt make sure sine, så hadde håpet de var bedre. 🥹 Kjære deg❤️ Det kan godt hende at disse er positive, men jeg husker at jeg fikk mange sånne for noen mnd siden, men det kan hende det var en kjemisk - litt vanskelig å si. Hvis du ser stigning i morgen er det veldig gode tegn på en begynnende graviditet. Masse lykke til😁 Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 18 timer siden #33193 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjære deg❤️ Det kan godt hende at disse er positive, men jeg husker at jeg fikk mange sånne for noen mnd siden, men det kan hende det var en kjemisk - litt vanskelig å si. Hvis du ser stigning i morgen er det veldig gode tegn på en begynnende graviditet. Masse lykke til😁 Anonymkode: 0e1e1...c34 Er ikke til å bli klok på egentlig. ♥️ Får prøve videre så får vi vel svar etterhvert, forhåpentligvis om 8 mnd ca 🤰🏼🤞🏼 Vært prøvere i over 1 år så begynner å merke at man ofte gir opp isteden for å leve i håpet å tenke positivt ♥️ Takk for det ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #33194 Del Skrevet 17 timer siden Lillemini87 skrev (9 minutter siden): Er ikke til å bli klok på egentlig. ♥️ Får prøve videre så får vi vel svar etterhvert, forhåpentligvis om 8 mnd ca 🤰🏼🤞🏼 Vært prøvere i over 1 år så begynner å merke at man ofte gir opp isteden for å leve i håpet å tenke positivt ♥️ Takk for det ☺️ Ja, det er ikke noe gøy å gå å vente❤️ Vært det i over et år selv så kan tenke meg hvordan du har det. 12dpo idag selv og fikk en falsk positiv i går, så ganske frustrerende. Men det lover godt at du har fått disse strekene🎉 Oppdater gjerne. Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 17 timer siden #33195 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er ikke noe gøy å gå å vente❤️ Vært det i over et år selv så kan tenke meg hvordan du har det. 12dpo idag selv og fikk en falsk positiv i går, så ganske frustrerende. Men det lover godt at du har fått disse strekene🎉 Oppdater gjerne. Anonymkode: 0e1e1...c34 Heier på deg å sender deg en god dose babystøv ♥️🤞🏼🤰🏼 Krysser fingrene for oss begge to. Oppdaterer så fort jeg vet mere 😅 Å har 100 spørsmål å trenger å snakke med noen som forstår hva jeg går igjennom ♥️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 17 timer siden #33196 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er ikke noe gøy å gå å vente❤️ Vært det i over et år selv så kan tenke meg hvordan du har det. 12dpo idag selv og fikk en falsk positiv i går, så ganske frustrerende. Men det lover godt at du har fått disse strekene🎉 Oppdater gjerne. Anonymkode: 0e1e1...c34 Sikker på at testen er falsk positiv da? Har du bilde? ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #33197 Del Skrevet 17 timer siden Lillemini87 skrev (2 minutter siden): Sikker på at testen er falsk positiv da? Har du bilde? ♥️ Ja, dessverre helt sikker da jeg har tatt mange andre som ikke har hatt strek. Men den var så sterk at det nesten ikke skulle vært mulig.❤️ Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 17 timer siden #33198 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, dessverre helt sikker da jeg har tatt mange andre som ikke har hatt strek. Men den var så sterk at det nesten ikke skulle vært mulig.❤️ Anonymkode: 0e1e1...c34 Mulig kjemisk da? ♥️ Ser jo streker på alle, men den øverste burde jo ikke være falsk (jeg hadde en sånn tidligere i år fra babyplan å da var det en falsk en). ♥️ Men ellers aldrig fått såpass sterk strek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #33199 Del Skrevet 17 timer siden Lillemini87 skrev (6 minutter siden): Mulig kjemisk da? ♥️ Ser jo streker på alle, men den øverste burde jo ikke være falsk (jeg hadde en sånn tidligere i år fra babyplan å da var det en falsk en). ♥️ Men ellers aldrig fått såpass sterk strek! Det er veldig rart ja, grunnen til at jeg tror testen er defekt og at det ikke er kjemisk, er fordi testen jeg tok 1t etterpå var negativ. Bare kjedelig med sånne tester som gir forhåpning. Masse lykke til❤️ Når skal du ta ny test? Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 16 timer siden #33200 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er veldig rart ja, grunnen til at jeg tror testen er defekt og at det ikke er kjemisk, er fordi testen jeg tok 1t etterpå var negativ. Bare kjedelig med sånne tester som gir forhåpning. Masse lykke til❤️ Når skal du ta ny test? Anonymkode: 0e1e1...c34 Skjønner. ♥️ Som den testetøs jeg er kommer jeg garantert til å svi av en test i morgen tidlig. Men tenker jeg kontakter legen imorgen å ber om å få tatt en HCG måling også for å eventuelt bekrefte. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå