Prøver95 Skrevet 5. desember #33101 Del Skrevet 5. desember Anonym006 skrev (38 minutter siden): Hadde ventet litt med å ta digital test. Regner med den testen du har der har en sensitivitet på 10, og mtp at den i tillegg er veldig svak, så er det tvilsomt at en digital test vil klare å gi positivt resultat (om du er gravid) Den er sensitiv på 25. Jeg tok digital å den slo ut👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 5. desember #33102 Del Skrevet 5. desember Prøver95 skrev (4 timer siden): Den er sensitiv på 25. Jeg tok digital å den slo ut👍 Gratulerer så mye 🩷🥹🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 5. desember #33103 Del Skrevet 5. desember senti skrev (9 minutter siden): Gratulerer så mye 🩷🥹🩷 Takk!!!🤩🤩❤️ er så glad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 5. desember #33104 Del Skrevet 5. desember Prøver95 skrev (5 timer siden): Den er sensitiv på 25. Jeg tok digital å den slo ut👍 Gratulerer så mye! 🍀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #33105 Del Skrevet 6. desember Kveld 8 dpo… kan det virkelig være???? 🥹 Anonymkode: 2d1b3...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #33106 Del Skrevet 6. desember . Anonymkode: ce9a0...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleneblå Skrevet 6. desember #33107 Del Skrevet 6. desember Kan noen se noe på denne? Synes jeg kan skimte noe, men sikkert bare en skygge 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #33108 Del Skrevet 6. desember Heleneblå skrev (4 timer siden): Kan noen se noe på denne? Synes jeg kan skimte noe, men sikkert bare en skygge 😕 Ser. Dpo? Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #33109 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kveld 8 dpo… kan det virkelig være???? 🥹 Anonymkode: 2d1b3...688 Ingen? Anonymkode: 2d1b3...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #33110 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen? Anonymkode: 2d1b3...688 Ser slik ut på det øverste bildet! Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleneblå Skrevet 6. desember #33111 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser. Dpo? Anonymkode: da100...d41 Usikker, 7-8 dpo tror jeg.. 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 8. desember #33112 Del Skrevet 8. desember Stigning. Den øverste er fra fredags morgen, den nederste søndagsmorgen. Burde vært sterkere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #33113 Del Skrevet 8. desember Prøver95 skrev (27 minutter siden): Stigning. Den øverste er fra fredags morgen, den nederste søndagsmorgen. Burde vært sterkere? Det er vanskelig å måle stigning i utgangspunktet, og ekstra vanskelig å se når den ene er tørket. Synes de ser fine ut, jeg hadde ganske lik test rundt 13 dpo. Anonymkode: 99d43...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #33114 Del Skrevet 8. desember Prøver95 skrev (5 timer siden): Stigning. Den øverste er fra fredags morgen, den nederste søndagsmorgen. Burde vært sterkere? Ser ut som du hadde ekstremt konsentrert urin på fredag, da kan stigning slå ulikt ut. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #33115 Del Skrevet 8. desember Utvannet kveldsurin 9 DPO. Er det noen som ser samme svake streken? Anonymkode: 02892...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 9. desember #33116 Del Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (8 timer siden): Utvannet kveldsurin 9 DPO. Er det noen som ser samme svake streken? Anonymkode: 02892...43b Jeg ser, men synes det er vanskelig å se om det er farge. Er det tidligtest fra Makesure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnysun Skrevet 9. desember #33117 Del Skrevet 9. desember (endret) senti skrev (2 timer siden): Jeg ser, men synes det er vanskelig å se om det er farge. Er det tidligtest fra Makesure? Tok en test nå på morgenen. Er enten 9 eller 10 DPO idag. Det er ikke tidlig test. Den er en del mer tydelig idag enn i går kveld. edit: det var meg som var anonym i forrige innlegg. Endret 9. desember av Sunnysun 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 9. desember #33118 Del Skrevet 9. desember Sunnysun skrev (15 minutter siden): Tok en test nå på morgenen. Er enten 9 eller 10 DPO idag. Det er ikke tidlig test. Den er en del mer tydelig idag enn i går kveld. edit: det var meg som var anonym i forrige innlegg. Denne er positiv! Våger meg til å gratulere 🤗 Mye tydeligere svar, både i farge og linje fra i går kveld. Helt fin for å være 9/10 DPO med Makesure 25 mlU også 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnysun Skrevet 9. desember #33119 Del Skrevet 9. desember Tok en ny test nå på ettermiddagsurin. Synes den har blitt sterkere siden testen fra idag tidlig. Den må være positiv 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kopp Skrevet 9. desember #33120 Del Skrevet 9. desember Hva tenker dere om denne 10 dpo og negativ digital CB i dag? 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå