AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:03 #33041 Del Skrevet mandag kl 20:03 Prøver95 skrev (57 minutter siden): Kanskje festeblødning? Jeg hadde også rosa utflod etter sex på dag 15. Er nå på dag 28 og hadde i går verdens sterkeste eggløsningstest😅 (ikke hatt eggløsningstest positiv tidligere denne syklusen) men pleier å ha 29 dagers syklus. Så rart at jeg skal få eggløsning nå. Men har hatt helt sinnsyke mengder med eggløsningsslim også idag, så det stemmer nok. Graviditetstestene mine er fortsatt "skyggete" tror jeg bare får skygger på alt av tester.... Mulig det kan være det! Håper det er positivt tegn i alle fall🤞🏻 Hm, positiv eggløsningstest rett før ventet mensen? Har hørt at flere opplever positiv eggløsningstest når en er gravid, men jeg kan ikke si at det stemmer med sikkerhet. Da er vi to som får skygger😭 Håper du snart opplever positiv test☺️ Anonymkode: c9964...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet mandag kl 21:26 #33042 Del Skrevet mandag kl 21:26 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenker dere om denne? Svak positiv eller skyggestrek? 10DPO Bilde via link, får ikke til å legge til vanlig bilde i innlegget 🙃 https://ibb.co/WzkbbM2 Anonymkode: 869b4...974 Positiv om det er innen tidsfristen🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet mandag kl 21:27 #33043 Del Skrevet mandag kl 21:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mulig det kan være det! Håper det er positivt tegn i alle fall🤞🏻 Hm, positiv eggløsningstest rett før ventet mensen? Har hørt at flere opplever positiv eggløsningstest når en er gravid, men jeg kan ikke si at det stemmer med sikkerhet. Da er vi to som får skygger😭 Håper du snart opplever positiv test☺️ Anonymkode: c9964...cb8 Håper samme for deg! Hvilken DPO er du nå? Jeg går nå utifra at jeg hadde eggløsning i dag, så dpo 0 her🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:55 #33044 Del Skrevet i går, 06:55 Prøver95 skrev (9 timer siden): Håper samme for deg! Hvilken DPO er du nå? Jeg går nå utifra at jeg hadde eggløsning i dag, så dpo 0 her🤪 Spennende! Jeg er 12 dpo i dag, og dessverre tror jeg ikke det gikk denne prøveperioden heller… Negativ g-test på monitoren også. Anonymkode: c9964...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:04 #33045 Del Skrevet i går, 07:04 Kan noen se noe på denne? Anonymkode: 12d97...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #33046 Del Skrevet i går, 07:38 Kan dette være en skygge? Er 10 dpo.. Anonymkode: 46ede...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prompelompe Skrevet i går, 07:53 #33047 Del Skrevet i går, 07:53 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan dette være en skygge? Er 10 dpo.. Anonymkode: 46ede...882 Jeg hadde lik i går på min 10dpo, testa også positivt med clearblue ukesindikator:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:01 #33048 Del Skrevet i går, 09:01 Ser økningen grei ut? Alle er test tidlig tester ☺️ Anonymkode: e3908...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #33049 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ser økningen grei ut? Alle er test tidlig tester ☺️ Anonymkode: e3908...ae5 Hva skulle ikke være greit her?? Det er vel et ganske tydelig resultat som kanskje ikke hører hjemme i denne tråden? Anonymkode: d847e...1c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #33050 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ser økningen grei ut? Alle er test tidlig tester ☺️ Anonymkode: e3908...ae5 Helt fin stigning, som jeg også regner med du ser selv, siden strekene blir så mye mer tydelig fra dag til dag Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 17 timer siden #33051 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan dette være en skygge? Er 10 dpo.. Anonymkode: 46ede...882 Har hørt at disse testene er di med minst skyggestreker. Så det lover veldig bra😊😊 oppdater gjerne imorgen om du tar en ny🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33052 Del Skrevet 5 timer siden Noen som ser noe på denne? 11dpo Anonymkode: 3c02a...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #33053 Del Skrevet 45 minutter siden Prøver95 skrev (17 timer siden): Har hørt at disse testene er di med minst skyggestreker. Så det lover veldig bra😊😊 oppdater gjerne imorgen om du tar en ny🤩 Hmm.. vi får se 🤔 jeg tok en ny i dag ja - synes streken er sterkere men klarer ikke helt bestemme meg.. Nå har jeg gitt meg selv testeforbud frem til søndag. Jeg blir helt sprø av tolkning av stigning og alt det der. Jeg mistenker litt kjemisk da jeg ikke har noen symptomer - de andre gangene jeg har blitt gravid har jeg hatt ømme bryster og vært småkvalm siden 4-5 dpo.. Nå er jeg på IKM (i dag) og har så svake tester og ingen symptomer 😳 Så ingen testing før søndag! legger ved dagens test: Anonymkode: 46ede...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå