AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:30 #32901 Del Skrevet tirsdag kl 17:30 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Husker ikke sist jeg hadde mensen Anonymkode: face1...191 Herregud. Hvorfor følger du ikke med på det når det er sjanse for at du blir gravid?? Går det virkelig an 🙄🙄🙄. Oppegående damer har sånn noenlunde koll på syklusen sin Anonymkode: cee7b...686 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:34 #32902 Del Skrevet tirsdag kl 17:34 Er mange som har uregelmessig mens. Anonymkode: face1...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:36 #32903 Del Skrevet tirsdag kl 17:36 Du må bestille deg en time til legen for henvisning til ul. Der måler de barnet og informerer deg om hvor langt du er på vei. tok selv en test i går hvor det stod 3+. Har ekstremt varierende sykluser (26-41 dager) med varierende eggløsning så at vi har klart bli gravid er helt magisk 🥰 men jeg aner jo ikke hvor langt jeg er påvei. Mellom 6 og 11 uker. Anonymkode: 1b5a6...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:36 #32904 Del Skrevet tirsdag kl 17:36 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud. Hvorfor følger du ikke med på det når det er sjanse for at du blir gravid?? Går det virkelig an 🙄🙄🙄. Oppegående damer har sånn noenlunde koll på syklusen sin Anonymkode: cee7b...686 Har testet meg flere ganger, men har ikke slått ut før nå. Anonymkode: face1...191 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:39 #32905 Del Skrevet tirsdag kl 17:39 CB digital slår ut på 3+ når HCG er over 3000. Har hørt om folk som har fått det fra 4+2 på det tidligste, og i uke 7 på det seneste. Anonymkode: 743f1...d82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:48 #32906 Del Skrevet tirsdag kl 17:48 Okei, tusen takk for svar. Bestiller time i morgen. Anonymkode: face1...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:57 #32907 Del Skrevet tirsdag kl 17:57 Kan stemme med rundr 7 uker, sist mens tror jeg var 26. september. Anonymkode: face1...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:01 #32908 Del Skrevet tirsdag kl 18:01 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): 3 uker Anonymkode: 08dcb...a40 3+ på clearblue betyr 3+ uker siden eggløsning, så 5 uker eller mer i graviduke. Avhengig av hvor mye hcg man har. Anonymkode: aca97...068 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:49 #32909 Del Skrevet tirsdag kl 18:49 Den ser negativ ut. Positiv test har to streker. Den ene kan godt være mye svakere enn den andre, men her ser jeg ikke antydning til en til. Kanskje du har testet for tidlig. Anonymkode: b1818...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:51 #32910 Del Skrevet tirsdag kl 19:51 Kopp skrev (På 10.11.2024 den 22.31): Noen som har opplevd å få positivt svar på disse etter 10 min? Jeg ser en kjempesvak strek på den ene (bilde tatt med en gang), sjekket så etter en time eller noe og den er som på det andre bildet. Makesure er helt negativ da 😕🤷🏼♀️ Er den første avlest innenfor tiden? Aner en strek, men den er veldig svak. Hadde nok testa igjen om en dag eller to. Sunshineee skrev (12 timer siden): 🥹🤞🏻 10 dpo, flere enn meg som ser svak strek? Den er positiv! Conzi skrev (4 timer siden): Jeg syns jeg ser antydning.. men lest flere si de opplever falske med disse.. aner ikke dpo eller el, fjernet spiral og ikke hatt normal syklus. Jeg ser også en veldig svak antydning, men det kan være en såkalt skyggestrek, da den ikke ser ut til å ha noen farge (som den clear blue med krysset har, selv om den også er veldig svak). Ville ikke stolt på denne, men prøv en ny om en dag eller to. Anonymkode: 7915c...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:52 #32911 Del Skrevet tirsdag kl 19:52 Jeg har for øvrig god erfaring med babyplans tester - har bare fått resultater som har stemt med dem. Anonymkode: 7915c...b18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:24 #32912 Del Skrevet tirsdag kl 20:24 Når testen viser 3+ betyr det at du er mindre enn 4 uker på vei Anonymkode: 25767...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:27 #32913 Del Skrevet tirsdag kl 20:27 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når testen viser 3+ betyr det at du er mindre enn 4 uker på vei Anonymkode: 25767...df5 Nei 😂 Anonymkode: 0d526...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conzi Skrevet tirsdag kl 20:30 #32914 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 Begge er lest av innenfor 3 min. Er tatt midt på dagen, så skal ta ny imorgen. cb tidlig test var negativ, så tror det er skygge ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:35 #32915 Del Skrevet tirsdag kl 20:35 5-6 uker Anonymkode: 25767...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:42 #32916 Del Skrevet tirsdag kl 20:42 Klarte ikke dy meg og tok en test på ettermiddag i dag. Litt sterkere enn gårsdagens..så i morgen må jeg bare få arrangert en blodprøve uansett travel jobb. svinger det slik selv ved kjemisk? At det går opp og ned? Testen er jo likevel svakere enn i helga.. Anonymkode: d0bbb...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:42 #32917 Del Skrevet tirsdag kl 20:42 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Når testen viser 3+ betyr det at du er mindre enn 4 uker på vei Anonymkode: 25767...df5 Dette var jo så galt som du kan få det. 🤣 Anonymkode: b9704...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:44 #32918 Del Skrevet tirsdag kl 20:44 Hvor mange uker er det da? Anonymkode: 25767...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:11 #32919 Del Skrevet tirsdag kl 21:11 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Klarte ikke dy meg og tok en test på ettermiddag i dag. Litt sterkere enn gårsdagens..så i morgen må jeg bare få arrangert en blodprøve uansett travel jobb. svinger det slik selv ved kjemisk? At det går opp og ned? Testen er jo likevel svakere enn i helga.. Anonymkode: d0bbb...653 Hcg i urin varierer etter hvor konsentrert urinen er. Jeg må dessverre si at selv om streken er litt sterkere nå enn i dag tidlig burde den vært sterkere enn streken på fredag. Jeg har hatt mange sa med ujevne streker. Med vellykkede graviditeter har streken blitt sterk i løpet av en uke.. Anonymkode: b0fc0...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:14 #32920 Del Skrevet tirsdag kl 21:14 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hcg i urin varierer etter hvor konsentrert urinen er. Jeg må dessverre si at selv om streken er litt sterkere nå enn i dag tidlig burde den vært sterkere enn streken på fredag. Jeg har hatt mange sa med ujevne streker. Med vellykkede graviditeter har streken blitt sterk i løpet av en uke.. Anonymkode: b0fc0...e48 Ja det tenker jeg også..hadde jo forventa det. på lørdag tok jeg jo en test på morgenen som var svakere enn den på fredag også. Så har svingt veldig disse testene..men tenker løpet er vel kjørt denne gangen. når kan man forvente at testen blir negativ tror du? Anonymkode: d0bbb...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå