Trollungen96 Skrevet 26. oktober #32721 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 19.59): hva betyr dette? Anonymkode: 7d69b...b7d Brukernavn - Alder - B = hvilket barn en prøver på (første, andre, tredje..) PP = prøveperiode EL = eggløsning IKM = ikke kommende mens/forventet menstruasjonsdato CD - syklusdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #32722 Del Skrevet 27. oktober Hei! Jeg fikk positiv tidlig test 10 dpo. I går kveld (12 dpo) på ordentlig utvannet kveldsurin testet jeg med test fra Normal og den ble også positiv, og i dag på morgenurin tok jeg en ny test fra Normal som jeg syntes var enda sterkere (13 dpo). Jeg ser at testen er positiv, men når jeg leser om andre som har testet med Normal har enten testene slått ut veldig sent eller så har streken vært veldig svak. Noen med erfaringer fra Normal testene som vil dele? Jeg har en magefølelse på at hcg stiger veldig raskt og eventuelt at det er mer enn 1 der, også mtp at kvalmen meldte seg så tidlig som 8 dpo 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #32723 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 11.14): Hei! Er dette bare en skyggestrek? Jeg ser den, men ikke sikkert den vises like godt på bildet.. Testene er fra billige tester pro. 10 dpo. Anonymkode: 2b5fa...df3 Jeg tok ny test i dag, 2 dager senere 🫣 Anonymkode: 2b5fa...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #32724 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tok ny test i dag, 2 dager senere 🫣 Anonymkode: 2b5fa...df3 Gratulerer 😇 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 27. oktober #32725 Del Skrevet 27. oktober Min test idag 10 DPO. Helt blenda. Ifølge begge appene mine skal jeg ha mensen i morgen. Mistet litt håpet nå🤪 men klamrer meg fast i håpet på at det fortsatt er for tidlig å teste🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 27. oktober #32726 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg tok ny test i dag, 2 dager senere 🫣 Anonymkode: 2b5fa...df3 Gratulerer!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 27. oktober #32727 Del Skrevet 27. oktober Prøver95 skrev (35 minutter siden): Min test idag 10 DPO. Helt blenda. Ifølge begge appene mine skal jeg ha mensen i morgen. Mistet litt håpet nå🤪 men klamrer meg fast i håpet på at det fortsatt er for tidlig å teste🤞 Den nederste her fikk jeg igår. Den øverste er fra idag. Enig om at vi ikke ser noe på dagens test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #32728 Del Skrevet 27. oktober Prøver95 skrev (46 minutter siden): Den nederste her fikk jeg igår. Den øverste er fra idag. Enig om at vi ikke ser noe på dagens test? Ja, nei, jeg ser lite dessverre... Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #32729 Del Skrevet 27. oktober Jeg hadde positiv eltest 16, og negativ eltest 17. Bildet øverst er redigerte lysforhold. Er alt håp ute for denne pp? Anonymkode: d2b95...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 27. oktober #32730 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde positiv eltest 16, og negativ eltest 17. Bildet øverst er redigerte lysforhold. Er alt håp ute for denne pp? Anonymkode: d2b95...5dc Dersom du er 10 DPO (samme som meg) hadde også positiv eggløsningstest 16 og negativ 17. Synes jeg ser en svaak strek der. I tillegg er det tidlig å slå vekk alt håp. Vertfall når du tester med tester som er sensitive med 25 ml. Har du prøvd tidligtest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 27. oktober #32731 Del Skrevet 27. oktober Denne er fra i morges. Tørket. Noe her..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #32732 Del Skrevet 27. oktober Prøver95 skrev (25 minutter siden): Denne er fra i morges. Tørket. Noe her..? Var tydeligere den du tok på fredag? Eller? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #32733 Del Skrevet 27. oktober Prøver95 skrev (47 minutter siden): Dersom du er 10 DPO (samme som meg) hadde også positiv eggløsningstest 16 og negativ 17. Synes jeg ser en svaak strek der. I tillegg er det tidlig å slå vekk alt håp. Vertfall når du tester med tester som er sensitive med 25 ml. Har du prøvd tidligtest? Takk for svar! I beste fall er jeg bare 10DPO ja. Har ikke hatt andre tester i hus, så bare denne makesure testen. Blir spennende å se i morgen. Lykke til for deg😊 Anonymkode: d2b95...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 27. oktober #32734 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Var tydeligere den du tok på fredag? Eller? Anonymkode: ce925...057 Jo enig. Begynte i tillegg å spotte litt nå. Samme skjedde sist mnd 10 DPO. Våknet 11 DPO med full mens. Er nok kjørt denne pp også.. har sendt melding til legen om eventuelt for kort lutealfase... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #32735 Del Skrevet 27. oktober Skulle teste idag 11DPO men så at jeg bare hadde tidligtester som gikk ut på dato for 4 år siden 🙈 tok flere tester og alle ser ut som den øverste testen, ser ut som en strek? Kan den være falsk positiv? Den under er samme type test, kun dyppet i vann for å se om jeg fikk samme utslag.. Noen andre erfaringer med tester som har gått ut på dato? Blir grusom lang ventetid til imorgen det her 🤪 Anonymkode: eee3a...d20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 27. oktober #32736 Del Skrevet 27. oktober Ingen erfaring nei. Men ser veldig lovende ut🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #32737 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg hadde positiv eltest 16, og negativ eltest 17. Bildet øverst er redigerte lysforhold. Er alt håp ute for denne pp? Anonymkode: d2b95...5dc De to over er mine fra i går, under er dagens. Tror jeg er 11DPO. Hva tenker dere? Anonymkode: d2b95...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 28. oktober #32738 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De to over er mine fra i går, under er dagens. Tror jeg er 11DPO. Hva tenker dere? Anonymkode: d2b95...5dc Ser fremdeles lovende ut. Ser ikke ut som at testene har økt noe i styrke. Men det tar jo som regel 48 timer før HCG dobler seg. Jeg begynte å spotte igår 10 dpo. Spotter fremdeles idag 11 dpo, men dette er dagens test her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #32739 Del Skrevet 28. oktober Prøver95 skrev (36 minutter siden): Ser fremdeles lovende ut. Ser ikke ut som at testene har økt noe i styrke. Men det tar jo som regel 48 timer før HCG dobler seg. Jeg begynte å spotte igår 10 dpo. Spotter fremdeles idag 11 dpo, men dette er dagens test her: Oi oi, her er det noe på gang😊 Anonymkode: d2b95...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #32740 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): De to over er mine fra i går, under er dagens. Tror jeg er 11DPO. Hva tenker dere? Anonymkode: d2b95...5dc Sånn har mine sett ut mange ganger også, uten at det har vært graviditet dessverre. Men håper det er anner for deg og at dette er begynnelsen på noe ❤️ Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå