AnonymBruker Skrevet 24. oktober #32681 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som ser noe her?😅 forventer egentlig mens i helga/søndag. Litt usikker på syklus enda pga SA i august/september. Anonymkode: bdcde...9ee Jeg ser! Anonymkode: 8d897...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #32682 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som ser noe her?😅 forventer egentlig mens i helga/søndag. Litt usikker på syklus enda pga SA i august/september. Anonymkode: bdcde...9ee Ja!😍 Anonymkode: 84e2c...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #32683 Del Skrevet 24. oktober Hei alle testere ❤️ Har noen opplevd å få negativ tidligtest 9DPO, men positiv senere i samme syklus? Klamrer meg til håpet! Anonymkode: ddd94...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #32684 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei alle testere ❤️ Har noen opplevd å få negativ tidligtest 9DPO, men positiv senere i samme syklus? Klamrer meg til håpet! Anonymkode: ddd94...de9 Ingen?🥺 Anonymkode: ddd94...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #32685 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som ser noe her?😅 forventer egentlig mens i helga/søndag. Litt usikker på syklus enda pga SA i august/september. Anonymkode: bdcde...9ee Skimter noe 😇 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32686 Del Skrevet 25. oktober Skal egentlig ha mensen i morgen. Men kanskje ikke likevel? Anonymkode: e35d5...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. oktober #32687 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Skal egentlig ha mensen i morgen. Men kanskje ikke likevel? Anonymkode: e35d5...477 Blir nok ingen mensen i morgen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32688 Del Skrevet 25. oktober Klink skrev (1 time siden): Blir nok ingen mensen i morgen ❤️ Samboer mente at dette ikke var positiv test, jeg forsøkte å forklare at de ser slik ut tidlig. Han var nok passe forvirra 😅 Anonymkode: e35d5...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32689 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal egentlig ha mensen i morgen. Men kanskje ikke likevel? Anonymkode: e35d5...477 Gratulerer ❤️ Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32690 Del Skrevet 25. oktober Prøver95 skrev (På 23.10.2024 den 12.46): Ikke veldig normalt å få positiv så tidlig nei. Selv har jeg ikke hatt så tidlig, men driver å tester likevel😅😅 Hva heter denne siden?😊 Anonymkode: fb54b...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32691 Del Skrevet 25. oktober Hei! Er dette bare en skyggestrek? Jeg ser den, men ikke sikkert den vises like godt på bildet.. Testene er fra billige tester pro. 10 dpo. Anonymkode: 2b5fa...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32692 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Er dette bare en skyggestrek? Jeg ser den, men ikke sikkert den vises like godt på bildet.. Testene er fra billige tester pro. 10 dpo. Anonymkode: 2b5fa...df3 Jeg tror det er begynnelsen på noe 🥰 Hvor mange dpo er du? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32693 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er begynnelsen på noe 🥰 Hvor mange dpo er du? Anonymkode: ce925...057 Spennende! ☺️ 10 dpo. Anonymkode: 2b5fa...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32694 Del Skrevet 25. oktober Er dette ønsketenking..?🥹🤞🏻 Anonymkode: 0a08c...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32695 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er dette ønsketenking..?🥹🤞🏻 Anonymkode: 0a08c...a14 Hehe. Den ser iallefall rimelig positiv ut 😅 Gratulerer 😍 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32696 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hehe. Den ser iallefall rimelig positiv ut 😅 Gratulerer 😍 Anonymkode: ce925...057 Takk, er overlykkelig🥰 Måtte løpe på butikken å kjøpe en til test, og den ble positiv med en gang!✨ Anonymkode: 0a08c...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #32697 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk, er overlykkelig🥰 Måtte løpe på butikken å kjøpe en til test, og den ble positiv med en gang!✨ Anonymkode: 0a08c...a14 Gratulerer 😍 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 25. oktober #32698 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva heter denne siden?😊 Anonymkode: fb54b...164 Countdowntopregnancy.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 25. oktober #32699 Del Skrevet 25. oktober 8 DPO. Er det noe her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 25. oktober #32700 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Er dette bare en skyggestrek? Jeg ser den, men ikke sikkert den vises like godt på bildet.. Testene er fra billige tester pro. 10 dpo. Anonymkode: 2b5fa...df3 Jeg ser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå