AnonymBruker Skrevet 23. oktober #32661 Del Skrevet 23. oktober Hei! Jeg fikk positiv eggløsningstest tirsdag forrige uke. Vi hadde samleie fem dager på rad, fra to dager før til to dager etter EL. I dag, som jeg tror kalles dag 8 dpo(?) tok jeg graviditetstest og den var tydelig negativ. Merket at jeg ble litt skuffet over at testen var negativ, da jeg har følt litt på «symptomer» de siste dagene (litt stikking i livmor og i bryster, litt småkvalm av og til - men kanskje bare innbilning?). Sluttet på p-piller for 1,5 mnd siden og vet ikke helt hvordan kroppen min føles «pillefri». Tror jeg har normal, regelmessig syklus (hadde det før i alle fall). Bare lurte litt på om jeg har testet alt for tidlig? Og at det er normalt å ikke få positiv test før senere? Ser flere skriver at de får svak strek allerede dag 8 dpo.. Anonymkode: 2b5fa...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 23. oktober #32662 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg fikk positiv eggløsningstest tirsdag forrige uke. Vi hadde samleie fem dager på rad, fra to dager før til to dager etter EL. I dag, som jeg tror kalles dag 8 dpo(?) tok jeg graviditetstest og den var tydelig negativ. Merket at jeg ble litt skuffet over at testen var negativ, da jeg har følt litt på «symptomer» de siste dagene (litt stikking i livmor og i bryster, litt småkvalm av og til - men kanskje bare innbilning?). Sluttet på p-piller for 1,5 mnd siden og vet ikke helt hvordan kroppen min føles «pillefri». Tror jeg har normal, regelmessig syklus (hadde det før i alle fall). Bare lurte litt på om jeg har testet alt for tidlig? Og at det er normalt å ikke få positiv test før senere? Ser flere skriver at de får svak strek allerede dag 8 dpo.. Anonymkode: 2b5fa...df3 Ikke veldig normalt å få positiv så tidlig nei. Selv har jeg ikke hatt så tidlig, men driver å tester likevel😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #32663 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.00): Jeg tester selvsagt altfor tidlig, og ser lite uten å jukse. Men ER det ikke noe her, da?🙈 Anonymkode: 7697a...1ca 🙈🤓 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 23. oktober #32664 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🙈🤓 Anonymkode: 7697a...1ca Hvilken DPO? Jeg ser noe jeg også. Men kaaaan også være en sleip skyggestrek... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 23. oktober #32665 Del Skrevet 23. oktober Prøver95 skrev (20 minutter siden): Hvilken DPO? Jeg ser noe jeg også. Men kaaaan også være en sleip skyggestrek... Jeg endrer mening. Jeg ser noe her. Hadde jeg hatt denne testen hadde jeg tenkt at det var babystrek🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 23. oktober #32666 Del Skrevet 23. oktober Noen andre som ser?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #32667 Del Skrevet 23. oktober Prøver95 skrev (38 minutter siden): Noen andre som ser?😅 Jeg synes faktisk at jeg såvidt skimter noe her😊 Anonymkode: ddd94...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #32668 Del Skrevet 23. oktober Klarer dere å skimte en strek her eller har jeg blitt gal?😂 8DPO og har testet med Metode sin tidligtest. Anonymkode: ddd94...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #32669 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Klarer dere å skimte en strek her eller har jeg blitt gal?😂 8DPO og har testet med Metode sin tidligtest. Anonymkode: ddd94...de9 Ser 🙂 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #32670 Del Skrevet 23. oktober Prøver95 skrev (1 time siden): Noen andre som ser?😅 Hvordan så den ut tørr? Jeg har strekøyne, men jeg ser noe altså 🤗 Anonymkode: 7697a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #32671 Del Skrevet 23. oktober Prøver95 skrev (2 timer siden): Jeg endrer mening. Jeg ser noe her. Hadde jeg hatt denne testen hadde jeg tenkt at det var babystrek🤩 Å, serr? 🤞❤️ 10 dpo🥵 Tror jeg! Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 24. oktober #32672 Del Skrevet 24. oktober Vet ikke helt tørr. Tok på jobb😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 24. oktober #32673 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Klarer dere å skimte en strek her eller har jeg blitt gal?😂 8DPO og har testet med Metode sin tidligtest. Anonymkode: ddd94...de9 Ser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 24. oktober #32674 Del Skrevet 24. oktober Prøver95 skrev (9 timer siden): Noen andre som ser?😅 Har nå tatt ny med morgenurin. 7 dpo. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #32675 Del Skrevet 24. oktober Prøver95 skrev (1 time siden): Har nå tatt ny med morgenurin. 7 dpo. Hva tenker dere? Jeg ser!❤️❤️ Anonymkode: 7697a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 24. oktober #32676 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan så den ut tørr? Jeg har strekøyne, men jeg ser noe altså 🤗 Anonymkode: 7697a...1ca Jeg hadde visst testen fra igår liggende i skapet! Her ser en jo noe? Dette er jo dagen etter testen ble tatt. Og bare 6 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #32677 Del Skrevet 24. oktober Prøver95 skrev (1 time siden): Jeg hadde visst testen fra igår liggende i skapet! Her ser en jo noe? Dette er jo dagen etter testen ble tatt. Og bare 6 dpo. Dessverre, ser ingenting. Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #32678 Del Skrevet 24. oktober Prøver95 skrev (3 timer siden): Har nå tatt ny med morgenurin. 7 dpo. Hva tenker dere? Slik har mine vært mange ganger, uten at det blir noen graviditet ut av det. Men håper det klaffer for deg 🥰 du burde få tydelig positiv i morgen om du skimter noe allerede i går. Anonymkode: ce925...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #32679 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Denne da? Tatt med urin nr 2 på 7 DPO😅🤞 Anonymkode: 84e2c...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #32680 Del Skrevet 24. oktober Noen som ser noe her?😅 forventer egentlig mens i helga/søndag. Litt usikker på syklus enda pga SA i august/september. Anonymkode: bdcde...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå