Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser dere noe som helst her? Tror den er rimelig negativ, men hadde et håp denne mnd med mye symptomer 🤔 9 dpo, så fortsatt tidlig

IMG_6032.jpeg

Anonymkode: c1a13...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere ser ingenting på disse ikke sant? :) Jeg får så lett strek syn, og ser syner hver gang jeg tester😂 Vil bare ha det bekreftet her inne at det ikke er noen antydninger til streker på denne testen! Stresser litt fordi jeg har glemt to p-piller tidligere i syklusen min, og det murrer i magen. Sikkert bare underbevisstheten som driver og skremmer meg😝

IMG_8896.jpeg

IMG_8901.jpeg

IMG_8898.jpeg

IMG_8899.jpeg

Anonymkode: 09d38...87d

Jeg har også veldig streksyn..

Men synes jeg ser noe her jeg og😅 er det en test tidlig test? Å hvor i syklusen er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ser dere noe som helst her? Tror den er rimelig negativ, men hadde et håp denne mnd med mye symptomer 🤔 9 dpo, så fortsatt tidlig

IMG_6032.jpeg

Anonymkode: c1a13...197

Jeg føler jeg ser. Er det en tidlig test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Prøver95 skrev (9 minutter siden):

Jeg har også veldig streksyn..

Men synes jeg ser noe her jeg og😅 er det en test tidlig test? Å hvor i syklusen er du?

Dette er ikke en tidlig test(kjøpt på normal) og jeg har ingen anelse om hvor jeg er i syklusen da den har vært veldig ustabil etter at jeg startet opp med Desirett p-piller i august.. 🫣 Får prøve å teste igjen imorra og se om det kommer noen flere skygger eller ikke. Her har vi 4 barn fra før av og nok å henge fingrene i, så håper dette bare er en skygge 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er ikke en tidlig test(kjøpt på normal) og jeg har ingen anelse om hvor jeg er i syklusen da den har vært veldig ustabil etter at jeg startet opp med Desirett p-piller i august.. 🫣 Får prøve å teste igjen imorra og se om det kommer noen flere skygger eller ikke. Her har vi 4 barn fra før av og nok å henge fingrene i, så håper dette bare er en skygge 😅

Kjøp skikkelige tester.

Anonymkode: da100...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

🌈IKM:

Leia17 - 34 -B1 - PP2 - EL 03.11 - IKM 18.11

🩸TR:

🤰Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🌈IKM:

Leia17 - 34 -B1 - PP2 - EL 03.11 - IKM 18.11

t0nje - 29 - B2 - PP6 - EL 11.11 - IKM 20.11

🩸TR:

🤰Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tester selvsagt altfor tidlig, og ser lite uten å jukse. Men ER det ikke noe her, da?🙈

IMG_5113.jpeg

IMG_5111.jpeg

Anonymkode: 7697a...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tester selvsagt altfor tidlig, og ser lite uten å jukse. Men ER det ikke noe her, da?🙈

IMG_5113.jpeg

IMG_5111.jpeg

Anonymkode: 7697a...1ca

Jeg ser ingenting, dessverre. Vent noen dager og prøv igjen 🤞

Anonymkode: 8d897...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ser ingenting, dessverre. Vent noen dager og prøv igjen 🤞

Anonymkode: 8d897...4e5

Hvor mange dpo?  Jeg er 5 dpo idag. Jeg mener også jeg ser noe på mine tester men det er ønsketenkning😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amra2023 skrev (1 time siden):

Når kan man tidligst begynne å teste? 

3% får positiv test ved 6 DPO. Så det er vel tidligst en KAN teste. Men er resultatet negativt så kan det jo være en falsk negativ med tanke på at HCG i fleste tilfeller ikke er høyt nok før ca 9-12 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver95 skrev (7 minutter siden):

3% får positiv test ved 6 DPO. Så det er vel tidligst en KAN teste. Men er resultatet negativt så kan det jo være en falsk negativ med tanke på at HCG i fleste tilfeller ikke er høyt nok før ca 9-12 dpo

Teller man dpo fra man får positivt el test? Venter spent her også🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amra2023 skrev (7 minutter siden):

Teller man dpo fra man får positivt el test? Venter spent her også🥴

Jeg tenker DPO fra dagen etter jeg hadde positiv test. Da eggløsning ofte kommer 12-36 timer etter LH økning.   Hvilken DPO er du på?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver95 skrev (1 time siden):

Jeg tenker DPO fra dagen etter jeg hadde positiv test. Da eggløsning ofte kommer 12-36 timer etter LH økning.   Hvilken DPO er du på?😊

Jeg hadde positiv test 15.10. Samma dag hadde jeg sinnsyke smerter og tror kanskje jeg hadde eggløsning samme dag men vanskelig å si. Teller jeg fra dagen etter jeg 7 dpo. Tok en test igår da jeg ikke klarte å vente men den var negativ😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Amra2023 skrev (1 time siden):

Jeg hadde positiv test 15.10. Samma dag hadde jeg sinnsyke smerter og tror kanskje jeg hadde eggløsning samme dag men vanskelig å si. Teller jeg fra dagen etter jeg 7 dpo. Tok en test igår da jeg ikke klarte å vente men den var negativ😅

😅 er helt lik..   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver95 skrev (15 minutter siden):

😅 er helt lik..   

Oi, såpass ja.. Krysser fingerne for deg🫶🏼 Har ikke vært gravid før så jeg vet ikke hvor fort hcg stiger hos meg. Venter spent😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amra2023 skrev (11 minutter siden):

Oi, såpass ja.. Krysser fingerne for deg🫶🏼 Har ikke vært gravid før så jeg vet ikke hvor fort hcg stiger hos meg. Venter spent😌

Har vært gravid 3 ganger før. Et barn, en spontanabort og en planlagt abort.  Jeg fikk positiv test dag 10-12 første gang.   Positiv sånn dag 7 andre gang.  Men planlagt abort var det en uplanlagt graviditet, så der vet jeg ikke. 

Hvor lenge har du prøvd nå? Jeg er på min andre pp nå! Synes dette er veldig spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver95 skrev (19 minutter siden):

Har vært gravid 3 ganger før. Et barn, en spontanabort og en planlagt abort.  Jeg fikk positiv test dag 10-12 første gang.   Positiv sånn dag 7 andre gang.  Men planlagt abort var det en uplanlagt graviditet, så der vet jeg ikke. 

Hvor lenge har du prøvd nå? Jeg er på min andre pp nå! Synes dette er veldig spennende

Jeg har prøvd siden ifjor så litt over ett år. Går på hormonstimulering, men har pcos.😔 Jeg har hatt kjemisk abort muligens🤷🏻‍♀️ Fikk positiv test 10dpo men jeg vet ikke om det var kjemisk eller ikke pga ovitrelle. Ifølge gyn er den i kroppen 3-4 dager men lest på nett at det kan være i kroppen lenger. Tok blodprøve for sjekke om jeg var gravid men det var nesten 5 dager senere etter positiv test og da hadde jeg allerede fått mensen. Vet fortsatt ikke om jeg faktisk var gravid eller om det var ovitrelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...