AnonymBruker Skrevet 8. oktober #32601 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Whops, prøvde en til. Samme her også, men synes streken ser mer rosa ut irl Anonymkode: a0b74...bb2 Positiv, ingen tvil! Gratulerer. Anonymkode: 08ae9...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #32602 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 20.14): Samme bildet med Flash. Anonymkode: 3b042...c1c 1 uke etter ikm. Dette er aller første test som ble sterk positiv 😁😃😁😃. Anonymkode: 3b042...c1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 9. oktober #32603 Del Skrevet 9. oktober fenikke skrev (På 8.10.2024 den 8.15): Jeg ser Prøvde igjen i dag. Synes ikke akkurat at jeg ser noen strek... 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #32604 Del Skrevet 9. oktober Sydenkupp skrev (1 time siden): Prøvde igjen i dag. Synes ikke akkurat at jeg ser noen strek... 🙄 Ser på nederste! Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #32605 Del Skrevet 9. oktober Sydenkupp skrev (2 timer siden): Prøvde igjen i dag. Synes ikke akkurat at jeg ser noen strek... 🙄 Ser på den nederste men er ultrasvak. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #32606 Del Skrevet 10. oktober Noen som vil driste seg til å tippe antall dpo på denne? Fikk positiv clearblue med 1-2 den 3. oktober, men aner virkelig ikke når eggløsning var. Anonymkode: 82bb6...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 10. oktober #32607 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som vil driste seg til å tippe antall dpo på denne? Fikk positiv clearblue med 1-2 den 3. oktober, men aner virkelig ikke når eggløsning var. Anonymkode: 82bb6...6a8 Umulig å si da det er så forskjellig, men den ligner på min 11 dpo-test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #32608 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen som vil driste seg til å tippe antall dpo på denne? Fikk positiv clearblue med 1-2 den 3. oktober, men aner virkelig ikke når eggløsning var. Anonymkode: 82bb6...6a8 10-14 dpo. Det er så forskjellig. Har sett 16dpo-tester som ser slik ut også. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #32609 Del Skrevet 11. oktober Hva tenker dere om disse? Anonymkode: f91dc...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #32610 Del Skrevet 11. oktober Dere damer, hvis urinen har stått i en kopp i 5t på badet. Vil det ha noe å si på utslag på graviditetstesten? 🤔 lurer fordi jeg var alene med barna idag, prøver ikke å bli gravid og hadde ingen test. Så mannen kjøpte på vei hjem ikveld. Men jeg tørr ikke å ta testen pga er redd den viser feil resultat. Burde jeg røre/riste urinen litt? Og jeg tror jeg bare holdt meg i 3t. 😅 skulle hatt mensen idag. Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #32611 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere damer, hvis urinen har stått i en kopp i 5t på badet. Vil det ha noe å si på utslag på graviditetstesten? 🤔 lurer fordi jeg var alene med barna idag, prøver ikke å bli gravid og hadde ingen test. Så mannen kjøpte på vei hjem ikveld. Men jeg tørr ikke å ta testen pga er redd den viser feil resultat. Burde jeg røre/riste urinen litt? Og jeg tror jeg bare holdt meg i 3t. 😅 skulle hatt mensen idag. Anonymkode: 9505f...bbd Hvis det sier noe, så hadde de kunn rfsu strimmeltest på butikken og hatt dårlig erfaring med de da de viser seinere positiv strek. Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #32612 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dere damer, hvis urinen har stått i en kopp i 5t på badet. Vil det ha noe å si på utslag på graviditetstesten? 🤔 lurer fordi jeg var alene med barna idag, prøver ikke å bli gravid og hadde ingen test. Så mannen kjøpte på vei hjem ikveld. Men jeg tørr ikke å ta testen pga er redd den viser feil resultat. Burde jeg røre/riste urinen litt? Og jeg tror jeg bare holdt meg i 3t. 😅 skulle hatt mensen idag. Anonymkode: 9505f...bbd Vent til at du får tatt test med morgenurin hvis du bare har 1 test, når den urinen har stått så mange timer. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #32613 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vent til at du får tatt test med morgenurin hvis du bare har 1 test, når den urinen har stått så mange timer. Anonymkode: 5f067...994 Han kom hjem med strimmeltester, så satt med 8 tester. 😅 men fra rfsu så tok den og viser skyggestrek. Men liker ikke de testene. 😮💨 Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 12. oktober #32614 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dere damer, hvis urinen har stått i en kopp i 5t på badet. Vil det ha noe å si på utslag på graviditetstesten? 🤔 lurer fordi jeg var alene med barna idag, prøver ikke å bli gravid og hadde ingen test. Så mannen kjøpte på vei hjem ikveld. Men jeg tørr ikke å ta testen pga er redd den viser feil resultat. Burde jeg røre/riste urinen litt? Og jeg tror jeg bare holdt meg i 3t. 😅 skulle hatt mensen idag. Anonymkode: 9505f...bbd Godt spørsmål,det lurer jeg også på. Ikke alltid det passer å teste på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #32615 Del Skrevet 12. oktober On 10/11/2024 at 9:07 PM, AnonymBruker said: Hva tenker dere om disse? Anonymkode: f91dc...e7b Syntes jeg kunne skimte noe på øverste, med morgenurin, men nederste også med morgen ser jeg ikke noe.. skyggestrek? Anonymkode: f91dc...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #32616 Del Skrevet 13. oktober Mensen ventes om 2 dager (på tirsdag neste uke). Innafor strek? Er visstnok en dårlig batch fra merket Makesure. Er i overkant skeptisk grunnet mistet forrige svangerskap, og tør ikke håpe på noe enda Anonymkode: 2a4fe...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #32617 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mensen ventes om 2 dager (på tirsdag neste uke). Innafor strek? Er visstnok en dårlig batch fra merket Makesure. Er i overkant skeptisk grunnet mistet forrige svangerskap, og tør ikke håpe på noe enda Anonymkode: 2a4fe...c98 Positiv 😊 Anonymkode: 08ae9...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #32618 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Positiv 😊 Anonymkode: 08ae9...c15 Takk for at du så🤩Håper den blir sterkere 🤞 Anonymkode: 2a4fe...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #32619 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Mensen ventes om 2 dager (på tirsdag neste uke). Innafor strek? Er visstnok en dårlig batch fra merket Makesure. Er i overkant skeptisk grunnet mistet forrige svangerskap, og tør ikke håpe på noe enda Anonymkode: 2a4fe...c98 Absolutt dobbel strek. ❤️ Kanskje du hadde eggløsning senere enn du tror? Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #32620 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Absolutt dobbel strek. ❤️ Kanskje du hadde eggløsning senere enn du tror? Anonymkode: da100...d41 Muligens! Testet ikke denne syklusen. Kjente eggløsningssmerter,men husker ikke nøyaktig hvilken dag,og vet jo ikke når EL er i forhold heller. Får gi det tid 🥰 Anonymkode: 2a4fe...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå