AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32561 Del Skrevet 4. oktober Tanker om denne? Mensen er ikke kommet idag. Anonymkode: e35d5...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 4. oktober #32562 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tanker om denne? Mensen er ikke kommet idag. Anonymkode: e35d5...477 Ser negativ ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32563 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 7.46): Morgenurin med litt blod i morges. Mensen er kommet presis på IKM dagen. Nå må jeg bare legge bak meg denne prøveperioden. Leit men sånn er det. Anonymkode: 3b042...c1c AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 21.30): Noen som ser noe her??? Anonymkode: 3b042...c1c Det var jeg som postet disse innleggene. Trodde mensen var på vei, så har sluttet å teste inntil i kveld. Har ikke fått mensen ennå. Legge ved nytt bilde. Idag er det 16DPO. Anonymkode: 3b042...c1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32564 Del Skrevet 4. oktober Samme bildet med Flash. Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32565 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Samme bildet med Flash. Anonymkode: 3b042...c1c Denne er ikke noe å lure på - tydelig positiv. Gratulerer. Anonymkode: 08ae9...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32566 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Denne er ikke noe å lure på - tydelig positiv. Gratulerer. Anonymkode: 08ae9...c15 Takk! Men er det ikke rart at strekken er veldig veldig svak på 16dpo og alle testene var negative før ikm, på ikm dagen og dagen etter ikm? Jeg var 100% sikker på at jeg skulle få mensen på ikm dagen da jeg så bitteliten lyserosa blod ved morgenurin. Ingen spotting eller utflod etter det. I dag og spesielt i kveld har jeg veldig lite lyserosa når jeg tørker meg. Har hørt om festeblødning men er vel vanlig å få den rett etter eggløsning og ikke på ikm dagen? Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32567 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk! Men er det ikke rart at strekken er veldig veldig svak på 16dpo og alle testene var negative før ikm, på ikm dagen og dagen etter ikm? Jeg var 100% sikker på at jeg skulle få mensen på ikm dagen da jeg så bitteliten lyserosa blod ved morgenurin. Ingen spotting eller utflod etter det. I dag og spesielt i kveld har jeg veldig lite lyserosa når jeg tørker meg. Har hørt om festeblødning men er vel vanlig å få den rett etter eggløsning og ikke på ikm dagen? Anonymkode: 3b042...c1c Du har nok hatt eggløsning senere enn du trodde. Er du bekymret for HCG-nivået kan du ordne deg legetime og måle HCG stigning over 2 dager. Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32568 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har nok hatt eggløsning senere enn du trodde. Er du bekymret for HCG-nivået kan du ordne deg legetime og måle HCG stigning over 2 dager. Anonymkode: 5f067...994 Er ikke bekymret for HCG stigning da jeg ikke tenker at jeg er gravid ennå. Jeg må først vente et par dager for å være på den sikreste siden med en CB digital test. Men hva vil det si at jeg har hatt senere eggløsning? Kan det påvirke syklusen? Sorry er ikke så stødig på dette feltet. Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32569 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke bekymret for HCG stigning da jeg ikke tenker at jeg er gravid ennå. Jeg må først vente et par dager for å være på den sikreste siden med en CB digital test. Men hva vil det si at jeg har hatt senere eggløsning? Kan det påvirke syklusen? Sorry er ikke så stødig på dette feltet. Anonymkode: 3b042...c1c Du er gravid. Du hadde ikke hatt utslag på testen hvis du ikke var gravid. Testen din er tydelig positiv. Med mindre man har gjort assistert befruktning, kan man ikke vite 100% dato for eggløsning, selv om man skulle teste med eggløsningstester. Det er fordi egget kan slippe på et senere tidspunkt, selv om man eventuelt har fått positiv eggløsningstest. Nå vet ikke jeg hvilken metode du har brukt for å estimere dato for eggløsning og dermed dato for IKM, så jeg bare skriver sånn generelt. Selv om man har superstabile sykluser, er det helt normalt at man plutselig kan ha eggløsning senere enn vanlig en syklus for eksempel. Når testen din var negativ på IKM dag og dagen etter IKM, er det nærliggende å tenke at du har hatt eggløsning en god del dagere senere enn forventet, og kanskje den første positive testen din fra 02.10 egentlig bare var 9/10 DPO og at IKM denne syklusen hos deg egentlig ikke er før ca mandag 7. Oktober. Hvis du kjøper deg en digital i morgen får du nok svar at du er gravid, hvis du fortsatt er usikker på dette tross tydelig positiv test. Gratulerer så mye Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32570 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er gravid. Du hadde ikke hatt utslag på testen hvis du ikke var gravid. Testen din er tydelig positiv. Med mindre man har gjort assistert befruktning, kan man ikke vite 100% dato for eggløsning, selv om man skulle teste med eggløsningstester. Det er fordi egget kan slippe på et senere tidspunkt, selv om man eventuelt har fått positiv eggløsningstest. Nå vet ikke jeg hvilken metode du har brukt for å estimere dato for eggløsning og dermed dato for IKM, så jeg bare skriver sånn generelt. Selv om man har superstabile sykluser, er det helt normalt at man plutselig kan ha eggløsning senere enn vanlig en syklus for eksempel. Når testen din var negativ på IKM dag og dagen etter IKM, er det nærliggende å tenke at du har hatt eggløsning en god del dagere senere enn forventet, og kanskje den første positive testen din fra 02.10 egentlig bare var 9/10 DPO og at IKM denne syklusen hos deg egentlig ikke er før ca mandag 7. Oktober. Hvis du kjøper deg en digital i morgen får du nok svar at du er gravid, hvis du fortsatt er usikker på dette tross tydelig positiv test. Gratulerer så mye Anonymkode: 5f067...994 Takk for svar!!! Er blitt klokere av din forklaring nå. Så det betyr at jeg har testet for tidlig alle disse dagene. Men hva med lyserosa blod jeg har hatt den 02.10 og i dag? Kan den tolkes som festeblødning? Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32571 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar!!! Er blitt klokere av din forklaring nå. Så det betyr at jeg har testet for tidlig alle disse dagene. Men hva med lyserosa blod jeg har hatt den 02.10 og i dag? Kan den tolkes som festeblødning? Anonymkode: 3b042...c1c Det er nok ikke festeblødning fordi blastocysten har allerede festet seg for en del dager siden for din del. Festeblødning er et omdiskutert begrep fordi en del eksperter tror at det sannsynligvis er svangerskapsblødning og ikke for at blastoen fester seg. Det er ganske vanlig med svangerskapsblødning, og det er nok det du opplever med lyserosa blod. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32572 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er nok ikke festeblødning fordi blastocysten har allerede festet seg for en del dager siden for din del. Festeblødning er et omdiskutert begrep fordi en del eksperter tror at det sannsynligvis er svangerskapsblødning og ikke for at blastoen fester seg. Det er ganske vanlig med svangerskapsblødning, og det er nok det du opplever med lyserosa blod. Anonymkode: 5f067...994 Ok. Jeg skal kjøpe en CB digital test i morgen men skal spare den til den 09.10. Jeg har fortsatt mange strimmler til to MS pakker. Tenker å bruke opp de først. Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32573 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok. Jeg skal kjøpe en CB digital test i morgen men skal spare den til den 09.10. Jeg har fortsatt mange strimmler til to MS pakker. Tenker å bruke opp de først. Anonymkode: 3b042...c1c Lykke til Håper spiren din klamrer seg fast 💕 Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32574 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lykke til Håper spiren din klamrer seg fast 💕 Anonymkode: 5f067...994 Tusen takk for det 😃🤞. Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #32575 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ok. Jeg skal kjøpe en CB digital test i morgen men skal spare den til den 09.10. Jeg har fortsatt mange strimmler til to MS pakker. Tenker å bruke opp de først. Anonymkode: 3b042...c1c Hvorfor kjøpe CB? Den gjør ikke noe strimmeltester ikke gjør. Istedenfor at du selv ser de doble strekene med egne øyne så er det en liten datamaskin som tolker strekene og et ord eller to kommer opp på displayet. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 5. oktober #32576 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ok. Jeg skal kjøpe en CB digital test i morgen men skal spare den til den 09.10. Jeg har fortsatt mange strimmler til to MS pakker. Tenker å bruke opp de først. Anonymkode: 3b042...c1c Jeg fikk negativ på CB ukesindikator og positiv på strimmel. Hvis du skal ta CB digital bør du ta den ultratidlig med + og -. Den er mer følsom enn de med indikator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #32577 Del Skrevet 5. oktober Octopus skrev (3 timer siden): Jeg fikk negativ på CB ukesindikator og positiv på strimmel. Hvis du skal ta CB digital bør du ta den ultratidlig med + og -. Den er mer følsom enn de med indikator Takk for tipset! Skulle akkurat kjøpe den med ukeindikator, men skal velge istedet den ultratidlig CB😉 Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #32578 Del Skrevet 5. oktober Er dette skyggestrek? Ser veldig negativ ut når jeg legger den ned. Anonymkode: aaa07...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 5. oktober #32579 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er dette skyggestrek? Ser veldig negativ ut når jeg legger den ned. Anonymkode: aaa07...c53 Synes den ser positiv ut, men ta gjerne nytt bilde når den ligger flatt, om du synes den ser negativ ut da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea3 Skrevet 6. oktober #32580 Del Skrevet 6. oktober (endret) Spoiler Sitat Endret 6. oktober av Lea3 E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå