AnonymBruker Skrevet 30. september #32541 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei. Noen som har erfaring med at make sure sin test er falsk Postitv? Min tidlig test fra rfsu i dag var negativ.. Anonymkode: 80036...1b4 Kan du ta et nærmere bilde av testen. Jeg ser ikke noe særlig her. Anonymkode: 3b042...c1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #32542 Del Skrevet 30. september RFSU testene har rykte på seg for å være dårlig. Ta en ny makesure eller en digital tidligtest. Anonymkode: 34f6d...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #32543 Del Skrevet 30. september Rfsu er kjent for å slå ut sent, ha lite fargestoff etc.. Generelt dårlige tester å bruke før forventet mensen. Ville prøvd igjen i morgen med makesure. Men strek er strek på graviditetstest. Den er synlig. Ikke skyggestrek. Anonymkode: 5b928...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amra2023 Skrevet 1. oktober #32544 Del Skrevet 1. oktober Hei! Jeg har pcos. Både 17 og 18 sep hadde jeg positiv eggløsningstest. Får ikke lagt ved bilde da jeg er ny her. Nå har jeg testet for grividitet de siste dagene men alle testene har vært negative. Jeg bruker Make Sure sine tester. Jeg har hatt mensenmurringer siden forrige uke men ingen tegn til mensen. Til vanlig spotter jeg i flere dager før mensen kommer. Er veldig forvirret på hva som skjer 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #32545 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 10.49): Skjul innhold Åtte dager til mensen. Denne er veldig positiv, eller? Anonymkode: cc233...c3c Ser positiv ut ja! Lykke til😊 Anonymkode: d2b95...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #32546 Del Skrevet 1. oktober Har testet i morges tidlig med både MS strimler og clearblue blue digital med ukeindikator. Begge testene var negative. IKM i morgen. Kjenner ingen symptomer utenom pms symptomer (større bryster, hodepine og uro). Kanskje kommer mensen i morgen. CB med ukeindikator er 99% pålitelig. Noen som vet om det er lite håp her? Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #32547 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har testet i morges tidlig med både MS strimler og clearblue blue digital med ukeindikator. Begge testene var negative. IKM i morgen. Kjenner ingen symptomer utenom pms symptomer (større bryster, hodepine og uro). Kanskje kommer mensen i morgen. CB med ukeindikator er 99% pålitelig. Noen som vet om det er lite håp her? Anonymkode: 3b042...c1c Ja det er lite håp spesielt hvis du er helt sikker på eggløsning. Lykke til neste mnd. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #32548 Del Skrevet 1. oktober Hva tror dere om denne? Forventet mens om 2 dager. 13 dpo. Babyplan test. Anonymkode: e35d5...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #32549 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tror dere om denne? Forventet mens om 2 dager. 13 dpo. Babyplan test. Anonymkode: e35d5...477 Positiv! Gratulerer. Anonymkode: 08ae9...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver12345 Skrevet 1. oktober #32550 Del Skrevet 1. oktober (endret) Fikk disse testene i dag 12 dpo. Streker på alle, men i varierende grad (slik det jo er med ulike tester). Har satt inn 5 dagers blastocyste og har testdag kommende torsdag. Har så sykt angst for at blodprøveverdien ikke er god nok (over 75 i hcg etter det jeg har forstått). Har hatt tre spontanaborter og en kjemisk på rappen. Ser dette normalt ut så langt mtp. deres tester 12 dpo? 🙏🏻 Oppdatering hcg: HCG ble 2 dager etter disse testen ble tatt målt til 67. Nye tester i dag er mye sterkere, så jeg krysser alt jeg har. Har også tatt ny blodprøve i dag. Kan oppdatere når jeg har svar. Er iaf selv veldig glad i bilde av tester, samt info om HCG nivå i blod😊 Endret 4. oktober av Prøver12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #32551 Del Skrevet 1. oktober Prøver12345 skrev (13 minutter siden): Fikk disse testene i dag 12 dpo. Streker på alle, men i varierende grad (slik det jo er med ulike tester). Har satt inn 5 dagers blastocyste og har testdag kommende torsdag. Har så sykt angst for at blodprøveverdien ikke er god nok (over 75 i hcg etter det jeg har forstått). Har hatt tre spontanaborter og en kjemisk på rappen. Ser dette normalt ut så langt mtp. deres tester 12 dpo? 🙏🏻 Etter min erfaring ser dette veldig bra ut så langt. Ønsker deg all lykke til. Anonymkode: 08ae9...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #32552 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har testet i morges tidlig med både MS strimler og clearblue blue digital med ukeindikator. Begge testene var negative. IKM i morgen. Kjenner ingen symptomer utenom pms symptomer (større bryster, hodepine og uro). Kanskje kommer mensen i morgen. CB med ukeindikator er 99% pålitelig. Noen som vet om det er lite håp her? Anonymkode: 3b042...c1c Morgenurin med litt blod i morges. Mensen er kommet presis på IKM dagen. Nå må jeg bare legge bak meg denne prøveperioden. Leit men sånn er det. Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #32553 Del Skrevet 2. oktober Er det bare meg som ser streker her? Hvertfall på den øverste? Det er den eneste testen som er tatt på morgenurin. Fått lurestreker 2 andre ganger denne syklusen, så begynner å miste motet her.. vet ikke når eggløsning var, for har så utrolig ustabile sykluser og ble tom for eggløsningstester før EL kom🥲 er på dag 44 i syklusen i dag. Anonymkode: 82bb6...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #32554 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare meg som ser streker her? Hvertfall på den øverste? Det er den eneste testen som er tatt på morgenurin. Fått lurestreker 2 andre ganger denne syklusen, så begynner å miste motet her.. vet ikke når eggløsning var, for har så utrolig ustabile sykluser og ble tom for eggløsningstester før EL kom🥲 er på dag 44 i syklusen i dag. Anonymkode: 82bb6...6a8 Det er svakt men det er absolutt antydning til streker der, spesielt på de to øverste. Spennende! Anonymkode: d2b95...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #32555 Del Skrevet 2. oktober Tanker om denne? Usikker på dpo Anonymkode: d2b95...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #32556 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tanker om denne? Usikker på dpo Anonymkode: d2b95...5dc Tipper det er en skyggestrek. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #32557 Del Skrevet 2. oktober Noen som ser noe her??? Anonymkode: 3b042...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #32558 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen som ser noe her??? Anonymkode: 3b042...c1c Litt dårlig bilde, men kan skimte en strek Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver12345 Skrevet 3. oktober #32559 Del Skrevet 3. oktober (endret) 14dpo i dag, den øverste er test fra normal, den midterste make sure vanlig test. Cb 14, 12 og 10 dpo tester. Noen som har tester med lignede styrke som vet hvilket hcg nivå de hadde på gitt dag? Har for øvrig tatt blodprøve hos legen i dag. Sykt redd for at den ikke er høy nok. Fikk for øvrig 1-2 fortsatt på digital test.Huff, det er tungt det gamet her💙 Endret 3. oktober av Prøver12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #32560 Del Skrevet 3. oktober Prøver12345 skrev (1 time siden): 14dpo i dag, den øverste er test fra normal, den midterste make sure vanlig test. Cb 14, 12 og 10 dpo tester. Noen som har tester med lignede styrke som vet hvilket hcg nivå de hadde på gitt dag? Har for øvrig tatt blodprøve hos legen i dag. Sykt redd for at den ikke er høy nok. Fikk for øvrig 1-2 fortsatt på digital test.Huff, det er tungt det gamet her💙 https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-gs-rev1&sca_esv=50e2a27dfa38a3d4&sxsrf=ADLYWIKv4IwJTM27UYJYWn8VImwo0YsxDQ:1727961380687&q=hcg+levels+per+dpo+table&udm=2&fbs=AEQNm0A6bwEop21ehxKWq5cj-cHa02QUie7apaStVTrDAEoT1NheLYo_eJK9bA_6UjpWWUhcjyYxQA2ijmvDf2lyUrszh5KS-qSk0ZUUZVU7Bnmn_zoamZXHwP3KwS3Gp62zuhsdIRIlpyWPU8kQeulzXSR2tXbfFQ8GQC2egD8465Ow6BoUFtbArFLS_OXQSjCtXmiTFcs1&sa=X&ved=2ahUKEwij15_ipfKIAxX0IhAIHR8OLmcQtKgLegQIEhAB&biw=360&bih=672&dpr=3#vhid=pZBQ28suZBBbdM&vssid=mosaic Hvis du ser dette bildet og går ned på 14 dpo, ser du at median HCG den dagen var 103. Laveste HCG detektert var 1 på 14 dpo (av suksessfulle svangerskap) pg høyeste var 2088. På digital må HCG være ca 200 for å slå ut på 2-3. Det betyr at de fleste som hadde tatt digital test 14 DPO av kvinnene i denne studien, ikke ville fått 2-3 på digital enda. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå