Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Prøver95 skrev (1 time siden):

10 dpo. Når jeg demonterte testen så jeg ingenting. Men så veeeldig godt in real og vanskelig å få bilde av..?

Tanker?

20240928_095355.jpg

20240928_095349.jpg

20240928_095037.jpg

20240928_095335.jpg

Det er plastglasset som kaster skygge

Anonymkode: ce925...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Prøver95 skrev (3 minutter siden):

20240928_170419.thumb.jpg.a8e9f0573373af2b558b755c22052ce9.jpg20240928_170741.thumb.jpg.c905d41d1097232714686bb0861ec167.jpg20240928_170357.thumb.jpg.b1f05554616acaaa732621d879f42a2b.jpg

Jeg ser ikke strek. Mulig andre kan se noe? Hvilken dpo og hvor lenge til IKM?

Anonymkode: 3b042...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ser ikke strek. Mulig andre kan se noe? Hvilken dpo og hvor lenge til IKM?

Anonymkode: 3b042...c1c

10 dpo. Tror mensen kommer på dag 14. Altså 4 dager til.  Har et par bilder som er litt bedre, men di fikk jeg ikke lastet opp... hadde en bitteliten rosa blødning når jeg tørket meg i dag. Altså kun litt rosa i utflodet.  Håper det er festeblødning🤪 men ja..    kjenner ikke syklusen min så godt etter spiral. Tok ut spiral 28 august. Blødning fra 30 august. Eggløsning ca 18. September (eggløsningstest positiv dagen før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Prøver95 skrev (1 minutt siden):

10 dpo. Tror mensen kommer på dag 14. Altså 4 dager til.  Har et par bilder som er litt bedre, men di fikk jeg ikke lastet opp... hadde en bitteliten rosa blødning når jeg tørket meg i dag. Altså kun litt rosa i utflodet.  Håper det er festeblødning🤪 men ja..    kjenner ikke syklusen min så godt etter spiral. Tok ut spiral 28 august. Blødning fra 30 august. Eggløsning ca 18. September (eggløsningstest positiv dagen før).

Håper det var festeblødning da 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan tempe å føre opp temperaturen din i appen fertilityfriend for eksempel. 

Da forteller appen deg når eggløsning har vært og du blir bedre kjent med syklusen din

Anonymkode: ba978...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan tempe å føre opp temperaturen din i appen fertilityfriend for eksempel. 

Da forteller appen deg når eggløsning har vært og du blir bedre kjent med syklusen din

Anonymkode: ba978...df9

Takk for svar! Skal prøve dette neste gang.

Ts

Anonymkode: 9da13...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk negativ 10 dpo, 11 dpo hadde jeg en ultrasvak strek som gjerne kunne vært en skygge. 12 dpo fikk jeg en strek. Alle var tidlig tester. Er snart 10 uker nå. Så ikke ta for gitt at du ikke er gravid.

Anonymkode: a33ab...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk negativ 10 dpo, 11 dpo hadde jeg en ultrasvak strek som gjerne kunne vært en skygge. 12 dpo fikk jeg en strek. Alle var tidlig tester. Er snart 10 uker nå. Så ikke ta for gitt at du ikke er gravid.

Anonymkode: a33ab...47c

Ts her.

Skjønner at jeg må ha is i magen men jeg føler INGEN symptomer på graviditet. Tvers imot har jeg mine vanlige pms symptomer før mensen. Jeg har sterk uro, blir lett sint, har masse craving søtsug, overspiser, mangler energi, osv. Jeg har det sånn hver eneste måned før mensen kommer.

Vi får se. Skal begynne å teste på mandag frem til den store dagen ikm onsdagen. 

Anonymkode: 9da13...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har opplevd å få 1-2 uker på clearblue med ukesindikator når man skulle hatt 2-3 uker og det har gått bra? (Er 4+2, testet positivt 9dpo så kan ikke være særlig kortere på vei?).

Anonymkode: 1d584...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Noen som har opplevd å få 1-2 uker på clearblue med ukesindikator når man skulle hatt 2-3 uker og det har gått bra? (Er 4+2, testet positivt 9dpo så kan ikke være særlig kortere på vei?).

Jeg husker ikke nøyaktig, men vet at jeg lurte på det samme som deg. Fordi strimmeltestene var så svake og rare i starten og clearblue ukesindikator viste også lav hcg. Testen skifta uke litt sent, men liksom akkurat innafor tror jeg. Og så blødde jeg litt. 

Babyen er i alle fall 11 mnd. Så det gikk bra. 

Anonymkode: 6a399...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg husker ikke nøyaktig, men vet at jeg lurte på det samme som deg. Fordi strimmeltestene var så svake og rare i starten og clearblue ukesindikator viste også lav hcg. Testen skifta uke litt sent, men liksom akkurat innafor tror jeg. Og så blødde jeg litt. 

Babyen er i alle fall 11 mnd. Så det gikk bra. 

Men hvis du var akkurat innafor så hadde du vel 2-3 når du var mellom 4-5 uker? 

Jeg har testet med strimler hver dag og de er sterke nok tror jeg men med liten synlig forandring fra dag til dag, men ser forandring fra 9dpo til 12dpo liksom. Men slo meg til ro med at de ikke skal brukes til å sjekke stigning (og at man ikke nødvendigvis ser forskjell fra dag til dag, selv om jeg syns å huske at jeg har gjort det ved tidligere graviditeter). Og tenkte derfor jeg heller skulle sjekke med ukesindikator. Så får jeg det resultatet.. (fikk også 1-2 uker for 2 dager siden) så tenker jeg at håpet er ute men blir usikkker når jeg fortsatt har symptomer og ingen blødning. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har testet med strimler hver dag og de er sterke nok tror jeg men med liten synlig forandring fra dag til dag, men ser forandring fra 9dpo til 12dpo liksom. Men slo meg til ro med at de ikke skal brukes til å sjekke stigning (og at man ikke nødvendigvis ser forskjell fra dag til dag, selv om jeg syns å huske at jeg har gjort det ved tidligere graviditeter). Og tenkte derfor jeg heller skulle sjekke med ukesindikator. Så får jeg det resultatet.. (fikk også 1-2 uker for 2 dager siden) så tenker jeg at håpet er ute men blir usikkker når jeg fortsatt har symptomer og ingen blødning. 

Beklager ser at jeg fikk 2+3 da jeg var 4+2 og 3+ da jeg var 5+0. Hvis jeg har regnet riktig. Håper det går veien for deg. Ta en tur til legen om det ikke blir sterkere og ingenting skjer kanskje 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Beklager ser at jeg fikk 2+3 da jeg var 4+2 og 3+ da jeg var 5+0. Hvis jeg har regnet riktig. Håper det går veien for deg. Ta en tur til legen om det ikke blir sterkere og ingenting skjer kanskje 😊

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg stressa med om utregninga mi stemmer nå. Beklager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det går bra. Ja, får gjøre det. Bare tiden kan gi svar, men det er så vanskelig å vente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det mulig at denne 9DPO faktisk viser begynnelsen på noe? :lillesky:

Har aldri prøvd å manipulere bilder før, men jeg ser at andre her gjør det. Pleier det å være korrekt?

20240929_151331.thumb.jpg.30542f39e2774ef43aaad2b14b536564.jpg20240929_151713.thumb.jpg.18b7cc93faffacfafe71d6248c552790.jpg

Anonymkode: da100...d41

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det mulig at denne 9DPO faktisk viser begynnelsen på noe? :lillesky:

Har aldri prøvd å manipulere bilder før, men jeg ser at andre her gjør det. Pleier det å være korrekt?

20240929_151331.thumb.jpg.30542f39e2774ef43aaad2b14b536564.jpg20240929_151713.thumb.jpg.18b7cc93faffacfafe71d6248c552790.jpg

Anonymkode: da100...d41

Her ser det ut som at det er noe på gang :)

Anonymkode: 09d38...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og hvis håpet er ute? Hva da? 

Hjelper det deg egentlig all denne testingen? Høres ut som det går fullstendig ut over psyken din og at denne testingen har bikket over i noe sykelig.

Du burde oppsøke lege, snakke om tankene dine, måle hcg,  og ferdig med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Spearmint skrev (18 minutter siden):

Lloyds tidligtest... kjent for skyggestrek? 

IMG_20240929_091125.jpg

Jeg fikk skygge på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...