AnonymBruker Skrevet 23. september #32421 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 10 dpo i dag. Tok en på morgenurin som var supersvak, minst like svak som i går så da tenkte jeg dette ikke gikk veien. Men denne på formiddagsurin er vel sterkere enn i går? Anonymkode: 1d584...af4 Ser absolutt strek 😊 Hcg øker ikke gradvis time for time vet du. Derfor best å teste annenhver dag 😉 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 23. september #32422 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): 10 dpo i dag. Tok en på morgenurin som var supersvak, minst like svak som i går så da tenkte jeg dette ikke gikk veien. Men denne på formiddagsurin er vel sterkere enn i går? Anonymkode: 1d584...af4 Den streken ser man jo godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 24. september #32423 Del Skrevet 24. september Noen som ser noe her? . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #32424 Del Skrevet 24. september Dette er bare mine strek-øyne, ikkesant?🤪 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover99 Skrevet 24. september #32425 Del Skrevet 24. september Hei. Jeg er 12 dpo i dag. 13 dager siden ovitrelle. I dag har jeg litt lette kramper nederst i magen, likt som før mensen. IKM om 4 dager. Hadde dere tolka denne som positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover99 Skrevet 24. september #32426 Del Skrevet 24. september catlover99 skrev (Akkurat nå): Hei. Jeg er 12 dpo i dag. 13 dager siden ovitrelle. I dag har jeg litt lette kramper nederst i magen, likt som før mensen. IKM om 4 dager. Hadde dere tolka denne som positiv? Det er en RFSU stav, demontert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #32427 Del Skrevet 24. september catlover99 skrev (2 minutter siden): Hei. Jeg er 12 dpo i dag. 13 dager siden ovitrelle. I dag har jeg litt lette kramper nederst i magen, likt som før mensen. IKM om 4 dager. Hadde dere tolka denne som positiv? Ja, denne er tydelig positiv. Tipper du får positiv digital med ukesindikator hvis du tar det. Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #32428 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dette er bare mine strek-øyne, ikkesant?🤪 Anonymkode: 7697a...1ca Tja, vanskelig å si 😇 Men kanskje den vises tydeligere om en dag eller to? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 24. september #32429 Del Skrevet 24. september Prøver95 skrev (5 timer siden): Noen som ser noe her? . Den ser helt hvit ut. Ville tolket den som skygge og heller tatt ny. AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er bare mine strek-øyne, ikkesant?🤪 Anonymkode: 7697a...1ca Jeg ser ingenting.. catlover99 skrev (1 time siden): Hei. Jeg er 12 dpo i dag. 13 dager siden ovitrelle. I dag har jeg litt lette kramper nederst i magen, likt som før mensen. IKM om 4 dager. Hadde dere tolka denne som positiv? Denne er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover99 Skrevet 24. september #32430 Del Skrevet 24. september Melus skrev (1 time siden): Den ser helt hvit ut. Ville tolket den som skygge og heller tatt ny. Jeg ser ingenting.. Denne er positiv Hei Fikk negativ på digital tidlig test fra clearblue nå. Hva skjer😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 24. september #32431 Del Skrevet 24. september catlover99 skrev (1 time siden): Hei Fikk negativ på digital tidlig test fra clearblue nå. Hva skjer😭 Da kan den andre testen ha vist en skygge. Det skjer dessverre ofte og er utrolig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover99 Skrevet 24. september #32432 Del Skrevet 24. september Melus skrev (17 minutter siden): Da kan den andre testen ha vist en skygge. Det skjer dessverre ofte og er utrolig irriterende! Hei, tok også to RFSU «test ofte» som er positive… veldig rart 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 24. september #32433 Del Skrevet 24. september catlover99 skrev (37 minutter siden): Hei, tok også to RFSU «test ofte» som er positive… veldig rart 🤔 Da ville jeg tatt en ny cb i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 25. september #32434 Del Skrevet 25. september Noen som ser noe her..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. september #32435 Del Skrevet 25. september Prøver95 skrev (3 timer siden): Noen som ser noe her..? Jeg ser ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 25. september #32436 Del Skrevet 25. september Denne da?? Er bare 8 dpo tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. september #32437 Del Skrevet 25. september Prøver95 skrev (15 minutter siden): Denne da?? Er bare 8 dpo tror jeg.. Ser ikke her heller, men 8 dpo er fortsatt veldig tidlig. Ser du streker på testene selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 25. september #32438 Del Skrevet 25. september Melus skrev (3 minutter siden): Ser ikke her heller, men 8 dpo er fortsatt veldig tidlig. Ser du streker på testene selv? Ja jeg vet... hadde positive eggløsningstester 4 dager på rad så er usikker når eggløsning egentlig var.. men tipper jeg er ca 8 dpo. Har fått litt ømme pupper også siden igår. Jeg er helt gal tror jeg🤪 på denne ser jeg en strek. (Som ikke er midt i, men litt mer mot venstre?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. september #32439 Del Skrevet 25. september Prøver95 skrev (Akkurat nå): Ja jeg vet... hadde positive eggløsningstester 4 dager på rad så er usikker når eggløsning egentlig var.. men tipper jeg er ca 8 dpo. Har fått litt ømme pupper også siden igår. Jeg er helt gal tror jeg🤪 på denne ser jeg en strek. (Som ikke er midt i, men litt mer mot venstre?) Ja, jeg ser også den, men den er skjev og ikke en normal babystrek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 25. september #32440 Del Skrevet 25. september Melus skrev (1 minutt siden): Ja, jeg ser også den, men den er skjev og ikke en normal babystrek. Et annet bilde av samme test. Ja nei mulig jeg bare ser ønskestreker over alt. Jeg driver å drømmer om teststreker om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå