Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel ingenting på disse? Uregelmessig syklus, mensen bør komme innen en uke.

Ettermiddagstest.

Anonymkode: cc233...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel ingenting på disse? Uregelmessig syklus, mensen bør komme innen en uke.

Ettermiddagstest.

Bilde: IMG20240909165830.thumb.jpg.ff0d3a151d64626b085c0acb4fbfb071.jpgIMG20240909165830.thumb.jpg.ff0d3a151d64626b085c0acb4fbfb071.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er alltid 3 streker inni.

Anonymkode: 9505f...bbd

Seriøst? Men står jo på nett at det kun er 2 om den er negativ? 😳

Anonymkode: b3413...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seriøst? Men står jo på nett at det kun er 2 om den er negativ? 😳

Ja de har alltid 3 streker. Husker jeg googlet meg grønn da jeg drev med prøving selv... det betyr jo ikke nødvendigvis at man ikke er gravid, hvis man har testet veldig tidlig. Men det vil uansett være 3 streker inni.

Anonymkode: e8e61...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja de har alltid 3 streker. Husker jeg googlet meg grønn da jeg drev med prøving selv... det betyr jo ikke nødvendigvis at man ikke er gravid, hvis man har testet veldig tidlig. Men det vil uansett være 3 streker inni.

Okei, men det er bra da. 😊 Jeg bare får det ikke til å stemme med googlinga mi. Dvs. jeg får jo ulike svar over alt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men liksom hvordan ble du sikker på det da når det står så ulikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bilde: IMG20240909165830.thumb.jpg.ff0d3a151d64626b085c0acb4fbfb071.jpgIMG20240909165830.thumb.jpg.ff0d3a151d64626b085c0acb4fbfb071.jpg

Ser ingenting 

Anonymkode: 9505f...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser dere hva jeg mener med 3 streker.. nå har disse tørket noen dager da. Men ja??

IMG_5213.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Her ser dere hva jeg mener med 3 streker.. nå har disse tørket noen dager da. Men ja??

IMG_5213.jpeg

Hvilken test er dette? Om det er cb er det alltid flere streker og de skal ikke åpnes. 

Sydenkupp skrev (1 time siden):

Noen som sernoe her? 8 dpo. 

20240910_185321.jpg

Skimter noe, i alle fall på den øverste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (21 minutter siden):

Hvilken test er dette? Om det er cb er det alltid flere streker og de skal ikke åpnes. 

Skimter noe, i alle fall på den øverste! 

Ja, clearblue digital med ukesindikator.. ja, nei, vet jo det, men mange gjør jo det likevel? Og det virker som det er stor uenighet om 3 streker betyr noe mer enn 2? Eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, clearblue digital med ukesindikator.. ja, nei, vet jo det, men mange gjør jo det likevel? Og det virker som det er stor uenighet om 3 streker betyr noe mer enn 2? Eller??

Om den sier «ikke gravid» Så har ikke de strekene inni noe å si, testen er negativ, så hvorfor åpne den? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (1 time siden):

Om den sier «ikke gravid» Så har ikke de strekene inni noe å si, testen er negativ, så hvorfor åpne den? 

Slutt da.. mange som gjør det?? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

IMG_5213.jpeg

De har 3 streker uansett, jeg har åpnet de flere ganger i et slags håp og har alltid fått 3 streker uten å være gravid.

Har du tatt ny i dag? om de har tørket noen dager og 3 streker betyr gravid, så vil du med den styrken på strekene nesten garantert få 1-2 uker på en ny digital eller to streker på en make sure test i dag, om du er gravid😊 

Anonymkode: 739e1...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Slutt da.. mange som gjør det?? 

Men hvorfor? Den er negativ hvis testen sier «ikke gravid», det spiller dessverre ingen rolle hvordan testen ser ut inni. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å bestille noen tidligtester (5 stk?), ikke strimler. Hva er beste type og beste sted å bestille fra? Østlandet og trenger dem om en uke. Beklager om dette er feil sted å spørre, bare tenkte dere sikkert vet!

Anonymkode: 71424...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Tenkte å bestille noen tidligtester (5 stk?), ikke strimler. Hva er beste type og beste sted å bestille fra? Østlandet og trenger dem om en uke. Beklager om dette er feil sted å spørre, bare tenkte dere sikkert vet!

Anonymkode: 71424...bd3

Jeg har mange ganger bestilt fra billigetester, de har kjapp levering og flere forskjellige typer. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (1 time siden):

Dpo 10, test fra normal. Er det noe her eller gir de ikke utslag så tidlig? 

17261383874291019452824597450196.jpg

Ser ingenting, men bildet er ganske mørkt og skyggete. Ser du noe i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (8 minutter siden):

Ser ingenting, men bildet er ganske mørkt og skyggete. Ser du noe i virkeligheten?

Ser at bildet ble dårlig, ja. Usikker på om jeg ser noe og lurer vel på om disse fra normal gir utslag tidlig. Har ikke prøvd de før, men føler meg litt uggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...