Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville testet på nytt i morgen eller over imorgen. Rfsu er kjent for skyggestreker og lite fargestoff. 

Anonymkode: bcd3a...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan dette være en strek? Eller er ser det ut som skyggestrek? 9dpo.🙁IMG_2672.thumb.jpeg.cb1d66d0896419de4f23600bd47695f3.jpeg

Anonymkode: 447aa...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan dette være en strek? Eller er ser det ut som skyggestrek? 9dpo.🙁IMG_2672.thumb.jpeg.cb1d66d0896419de4f23600bd47695f3.jpeg

Kan være en babystrek ja 🥰

Anonymkode: 5f067...994

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kan godt være tidlig babystrek! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei til alle som er kjent med graviditetstest! 

jeg har de siste dagene tatt en rekke tester fra RSFU test ofte. Jeg er i dag 12 dpo. Jeg får en svak strek på hver test. I morges tok jeg en test tidlig fra Metode, den viste enda  svakere enn RSFU test ofte, men strek. For dere som har erfaringer med disse, viser de blank dersom negativ? 
alle 7 jeg har tatt de siste 3 dagene har vært med synlig, svak strek, men er nå usikker på hvor grensen går mellom skyggestrek og positiv. 

Hilsen en som ikke har prøvd så mye tester tidligere.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kan være en babystrek ja 🥰

Fikk positiv digital idag 10dpo, så det stemte🤩 Håper bare det går veien.

IMG_2679.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Emino skrev (4 timer siden):

Hei til alle som er kjent med graviditetstest! 

jeg har de siste dagene tatt en rekke tester fra RSFU test ofte. Jeg er i dag 12 dpo. Jeg får en svak strek på hver test. I morges tok jeg en test tidlig fra Metode, den viste enda  svakere enn RSFU test ofte, men strek. For dere som har erfaringer med disse, viser de blank dersom negativ? 
alle 7 jeg har tatt de siste 3 dagene har vært med synlig, svak strek, men er nå usikker på hvor grensen går mellom skyggestrek og positiv. 

Hilsen en som ikke har prøvd så mye tester tidligere.. 

Det skal ikke være synlige skygger på strimlene, men du kan jo godt legge ut bilde? Du kan også ta digital tidligtest. Hvis de er vedvarende svake over flere dager, kan det tyde på kjemisk dessverre. Jeg hadde masse svake streker over 3 dager på makesure strimler og babyplan samt positiv digital, og fikk blødning 3 dager etter forventet mens den gangen jeg mistet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det skal ikke være synlige skygger på strimlene, men du kan jo godt legge ut bilde? Du kan også ta digital tidligtest. Hvis de er vedvarende svake over flere dager, kan det tyde på kjemisk dessverre. Jeg hadde masse svake streker over 3 dager på makesure strimler og babyplan samt positiv digital, og fikk blødning 3 dager etter forventet mens den gangen jeg mistet. 

Tusen takk for svar! har prøvd å laste opp bilder, men Jeg får dessverre ikke til å legge til bilde da det står at jeg må laste opp minst 7 innlegg først, og jeg er helt ny her..🤔

Testene har blitt _litt_ mørkere for hver dag virker det som, men jeg bør vel ta en digital test ja, takk for tips! 
Veldig leit å høre at du mistet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 17.18):

Har ikke aning er ikke noe planlagt i det heletatt🤪 hadde en rar drøm så tok en test får og være sikker på det ikke var kroppen som sa i fra om noe 😂 men en stund siden jeg hadde sex så da går jeg utifra at den er negativ😊

Anonymkode: 6bf96...a35

Når hadde du ubeskyttet sex sist?

Anonymkode: ce925...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme med meg og kjemisk tidligere i år.. strekene ble ikke sterkere, så blødning 3 dager etter ikm og negativ test. 

Anonymkode: ce925...057

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Endret av Emino
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amra2023 skrev (11 timer siden):

Kan noen hjelpe meg tolke testen? Men får ikke lagt til bilde🫤

Vanskelig å tolke en test uten å se den. Du kan prøve å sende meg bilde på pm hvis du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Digital clearblue.. skal det være 3 streker inni selv om det står «ikke gravid»? Nå leste jeg av testen inni 12 timer etter testen ble tatt, men likevel…

Anonymkode: b3413...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Digital clearblue.. skal det være 3 streker inni selv om det står «ikke gravid»? Nå leste jeg av testen inni 12 timer etter testen ble tatt, men likevel…

Det kan være det ja. To streker på den ene og en strek på den andre stripsen. De er litt treige med å vise gravid. Kjøp Makesure strimler.

Anonymkode: da100...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan være det ja. To streker på den ene og en strek på den andre stripsen. De er litt treige med å vise gravid. Kjøp Makesure strimler.

Anonymkode: da100...d41

Takk. Men om det nå er 3 streker, vil det alltid bety «gravid» da? Skal være kun 2 om den er negativ? Står så mye ulikt rundt omrking.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er alltid 3 streker inni.

Anonymkode: 9505f...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...