AnonymBruker Skrevet 15. august #32181 Del Skrevet 15. august Ser dere streken? Jeg skulle hatt mensen i dag eller i går, men den har ikke startet skikkelig. Hadde litt rosa på papiret for noen dager siden, og det pleier jeg å ha før mensen så tenkte at den kom til å komme. Er den ikke litt svak til å være til forventet menstruasjon? Den er tatt på lite konsentrer urin, men likevel.. Anonymkode: c676e...de4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32182 Del Skrevet 15. august 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ser dere streken? Jeg skulle hatt mensen i dag eller i går, men den har ikke startet skikkelig. Hadde litt rosa på papiret for noen dager siden, og det pleier jeg å ha før mensen så tenkte at den kom til å komme. Er den ikke litt svak til å være til forventet menstruasjon? Den er tatt på lite konsentrer urin, men likevel.. Anonymkode: c676e...de4 Kan EL ha vært senere? Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32183 Del Skrevet 15. august Jeg tester ikke etter EL, så jeg kan ikke være helt sikker, men syklusen min har vært utrolig nøyaktig. Testen er litt for svak, sant? Anonymkode: c676e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32184 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ser dere streken? Jeg skulle hatt mensen i dag eller i går, men den har ikke startet skikkelig. Hadde litt rosa på papiret for noen dager siden, og det pleier jeg å ha før mensen så tenkte at den kom til å komme. Er den ikke litt svak til å være til forventet menstruasjon? Den er tatt på lite konsentrer urin, men likevel.. Anonymkode: c676e...de4 Jeg skimter noe🥰 Ta en ny i morgen tidlig! Anonymkode: d1581...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32185 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skimter noe🥰 Ta en ny i morgen tidlig! Anonymkode: d1581...39f Det skal jeg gjøre ❤️ Anonymkode: c676e...de4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32186 Del Skrevet 15. august 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tester ikke etter EL, så jeg kan ikke være helt sikker, men syklusen min har vært utrolig nøyaktig. Testen er litt for svak, sant? Anonymkode: c676e...de4 Jeg tror den er fin? Du er jo fortsatt tidlig den har slått ut☺️ hadde tatt en digital om du har mulighet! Jeg ser absolutt streken. kan være EL var en dag eller to senere denne gangen. Anonymkode: 3699f...d88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32187 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser dere streken? Jeg skulle hatt mensen i dag eller i går, men den har ikke startet skikkelig. Hadde litt rosa på papiret for noen dager siden, og det pleier jeg å ha før mensen så tenkte at den kom til å komme. Er den ikke litt svak til å være til forventet menstruasjon? Den er tatt på lite konsentrer urin, men likevel.. Anonymkode: c676e...de4 Har du ikke testet før i dag? Da kan det være kjemisk også ettersom den er så svak. Anonymkode: 5b74d...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #32188 Del Skrevet 16. august Testet på morgenurin i dag. Litt sterkere strek, men den er nok for svak. Har begynt å spotte litt også så det er nok kjemisk. Anonymkode: c676e...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #32189 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan gikk det? Anonymkode: 9505f...bbd Fikk sterkere strek på testene jeg tok noen dager etterpå, så ganske sikker på at jeg er gravid 🥹 Anonymkode: a0279...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #32190 Del Skrevet 16. august Noen som ser noe på disse? Føler jeg ser strek.. Ikke så lenge siden jeg hadde SA, hadde ganske tydelig negativ test mens blødning pågikk. Nå føler jeg plutselig at jeg skimter en strek på disse to. Den single er nettopp tatt og bildet med to tester er den nye pluss en fra i går tatt på samme tid. Burde sikkert tatt morgenurin.. men det er for seint nå. Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogsjente Skrevet 16. august #32191 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som ser noe på disse? Føler jeg ser strek.. Ikke så lenge siden jeg hadde SA, hadde ganske tydelig negativ test mens blødning pågikk. Nå føler jeg plutselig at jeg skimter en strek på disse to. Den single er nettopp tatt og bildet med to tester er den nye pluss en fra i går tatt på samme tid. Burde sikkert tatt morgenurin.. men det er for seint nå. Anonymkode: 5d79f...e59 Jeg kan skimte noe på disse. Hcg etter en SA kan være lunefull. Her opplevde jeg å få positiv test igjen når jeg hadde EL etter SAen. Det var en uke etter testene var helt negative. Nå vet jeg ikke hvor du er i syklus og hvor lenge det er siden siste negative test da, håper dette er ny spire ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #32192 Del Skrevet 16. august Skogsjente skrev (7 minutter siden): Jeg kan skimte noe på disse. Hcg etter en SA kan være lunefull. Her opplevde jeg å få positiv test igjen når jeg hadde EL etter SAen. Det var en uke etter testene var helt negative. Nå vet jeg ikke hvor du er i syklus og hvor lenge det er siden siste negative test da, håper dette er ny spire ☺️ Takk for svar, den i dag var sterkere enn den i går når den tørket.. Det er kun en uke siden jeg hadde SA, og hadde negativ test for 4-5 dager siden. Jeg prøvde virkelig å stirre på testen men den var så negativ at jeg ikke orket å ta bilde av den en gang. Derfor jeg synes det er så rart at testene skal bli positive igjen? Kvisene er kommet tilbake, får det kun rett før mens/ved graviditet. Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 17. august #32193 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen som ser noe på disse? Føler jeg ser strek.. Ikke så lenge siden jeg hadde SA, hadde ganske tydelig negativ test mens blødning pågikk. Nå føler jeg plutselig at jeg skimter en strek på disse to. Den single er nettopp tatt og bildet med to tester er den nye pluss en fra i går tatt på samme tid. Burde sikkert tatt morgenurin.. men det er for seint nå. Anonymkode: 5d79f...e59 En uke etter spontanabort er for kort tid til at dette er nytt svangerskap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #32194 Del Skrevet 17. august Melus skrev (2 timer siden): En uke etter spontanabort er for kort tid til at dette er nytt svangerskap. Ja det forstår jeg.. mest bekymret for at det evnt skal være igjen noe som skulle kommet ut. Men det er vell bare tiden som kan vise Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 17. august #32195 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja det forstår jeg.. mest bekymret for at det evnt skal være igjen noe som skulle kommet ut. Men det er vell bare tiden som kan vise Anonymkode: 5d79f...e59 Ja, det kan være rester. Hvis du får vondt i magen eller feber må du dra på legevakten. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #32196 Del Skrevet 18. august Skygge eller starten på noe? Prøvde ta bilde men ser svakere ut på bilde og vanskelig å fange opp hvordan det egentlig ser ut. Første test er cirka 11 dpo, den øverste. Der så jeg en strek i går som var mer som en skygge, dagen før var den helt blenda. Streken jeg ser i dag er litt mer farge på, svak rosa, den nederste. Lest mye negativt om makesure så redd det bare er en form for skygge i dag også. Og burde vel vært sterkere på 12 dpo enn det der? Er tidlig test. Anonymkode: 4d5aa...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 18. august #32197 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skygge eller starten på noe? Prøvde ta bilde men ser svakere ut på bilde og vanskelig å fange opp hvordan det egentlig ser ut. Første test er cirka 11 dpo, den øverste. Der så jeg en strek i går som var mer som en skygge, dagen før var den helt blenda. Streken jeg ser i dag er litt mer farge på, svak rosa, den nederste. Lest mye negativt om makesure så redd det bare er en form for skygge i dag også. Og burde vel vært sterkere på 12 dpo enn det der? Er tidlig test. Anonymkode: 4d5aa...866 Ser strek på den nederste. Kan eggløsning ha vært senere enn du trodde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #32198 Del Skrevet 18. august Melus skrev (1 time siden): Ser strek på den nederste. Kan eggløsning ha vært senere enn du trodde? Jeg tok en positiv eggløsningstest på kvelden 13 august og etter det kjente jeg eggløsningssmerter hele den natta. Så er ganske sikker på at det var rundt den tiden. Anonymkode: 4d5aa...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #32199 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tok en positiv eggløsningstest på kvelden 13 august og etter det kjente jeg eggløsningssmerter hele den natta. Så er ganske sikker på at det var rundt den tiden. Anonymkode: 4d5aa...866 Ops mente 6 august selvfølgelig😂 tok forresten en ny test i ettermiddag fra et annet merke. Det ble en svak, men rosa strek. Så tenker det kanskje ikke er skygge allikevel.. Anonymkode: 4d5aa...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #32200 Del Skrevet 18. august Hei! Jeg håper det er greit at jeg stiller dere testere et spørsmål: De av dere som ser en svak strek så tidlig som 8dpo eller 9dpo, tester dere med tidligtester, eller er det mulig å få strek på "vanlige" tester så tidlig? (Hvis ikke, hvor tidlig kan man få positiv test på vanlig test?) Anonymkode: 4b952...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå