AnonymBruker Skrevet 13. august #32161 Del Skrevet 13. august Octopus skrev (6 minutter siden): Testa like godt med fire, jeg. Jeg liker å gjøre alt 100 % Gratulerer 🥰 Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #32162 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Antydning strek? Eller skygge? Anonymkode: a0279...a8e Rfsu? Min var også sånn. Ho er 3 mnd om 2 dager 🙊 Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 13. august #32163 Del Skrevet 13. august Octopus skrev (15 minutter siden): Testa like godt med fire, jeg. Jeg liker å gjøre alt 100 % Wiii! 🤭😍 gratulerer😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 13. august #32164 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gratulerer 🥰 Anonymkode: 5f067...994 Tusen takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 13. august #32165 Del Skrevet 13. august ylse skrev (Akkurat nå): Wiii! 🤭😍 gratulerer😍 Takk 🥰 Nå får vi forhåpentligvis baby nesten samtidig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #32166 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Rfsu? Min var også sånn. Ho er 3 mnd om 2 dager 🙊 Anonymkode: 9505f...bbd Ja, krysser fingrene 🥹 Anonymkode: a0279...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #32167 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, krysser fingrene 🥹 Anonymkode: a0279...a8e Bruk ett annet merke i morgen. Resultatet slo ut mye seinere på meg enn andre tester. Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 13. august #32168 Del Skrevet 13. august Octopus skrev (1 time siden): Takk 🥰 Nå får vi forhåpentligvis baby nesten samtidig Ja tenk det! 🤭🤭😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 13. august #32169 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Antydning strek? Eller skygge? Anonymkode: a0279...a8e Synes liksom jeg ser anntydning til strek jeg også, men hadde prøvd et annet merke 🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 13. august #32170 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Antydning strek? Eller skygge? Anonymkode: a0279...a8e Skimter noe, men det er umulig å se om den er rosa eller grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #32171 Del Skrevet 14. august Noen som ser noe her? Antar det er ca 6 dager til menstruasjon. Anonymkode: 8f4ff...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 14. august #32172 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som ser noe her? Antar det er ca 6 dager til menstruasjon. Anonymkode: 8f4ff...b58 Skimter noe veldig svakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32173 Del Skrevet 15. august Melus skrev (På 14.8.2024 den 9.09): Skimter noe veldig svakt. Ser ut som skygge for meg. Anonymkode: 4d5aa...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32174 Del Skrevet 15. august Negativ 8 eller 9 dpo. Noe håp? Kjente eggløsning natt til onsdag forrige uke. Kjenner masse symptomer men om det var pga graviditet skulle vel testen slått ut positivt nå da? Så da er det vel PMS🥹 Anonymkode: 4d5aa...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32175 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Negativ 8 eller 9 dpo. Noe håp? Kjente eggløsning natt til onsdag forrige uke. Kjenner masse symptomer men om det var pga graviditet skulle vel testen slått ut positivt nå da? Så da er det vel PMS🥹 Anonymkode: 4d5aa...866 Dpo 9 er fortsatt tidlig. Ikke mist håpet. Anonymkode: 9505f...bbd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32176 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 18.17): Antydning strek? Eller skygge? Anonymkode: a0279...a8e Hvordan gikk det? Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32177 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dpo 9 er fortsatt tidlig. Ikke mist håpet. Anonymkode: 9505f...bbd Takk, trenger å høre det men blir litt pessimistisk. Og får neppe prøvd neste måned så tiden går 🥺 Anonymkode: 4d5aa...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 15. august #32178 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Takk, trenger å høre det men blir litt pessimistisk. Og får neppe prøvd neste måned så tiden går 🥺 Anonymkode: 4d5aa...866 Mine var faktisk litt sånne også, men enda tidlig, kan hende den blir sterkere idag? Har du tatt ny test? Sånn tidlig test? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. august #32179 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Negativ 8 eller 9 dpo. Noe håp? Kjente eggløsning natt til onsdag forrige uke. Kjenner masse symptomer men om det var pga graviditet skulle vel testen slått ut positivt nå da? Så da er det vel PMS🥹 Anonymkode: 4d5aa...866 Absolutt håp fortsatt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #32180 Del Skrevet 15. august ylse skrev (4 timer siden): Mine var faktisk litt sånne også, men enda tidlig, kan hende den blir sterkere idag? Har du tatt ny test? Sånn tidlig test? 😄 Det var ikke jeg som la ut test her. Jeg tok en test som var blendahvit, ikke noe skygge en gang😅 Jeg får flere tester i kveld så tenker ta en ny i morgen tidlig. Hvis blendahvit da også så dropper jeg teste på en par dager Anonymkode: 4d5aa...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå