AnonymBruker Skrevet 12. august #32141 Del Skrevet 12. august ylse skrev (1 time siden): Fikk to veldig rare streker idag, fra to forskjellige merker (begge kjøpt og testet på samme urin). hva tenker dere? Ikm til lørdag🤭🤭 Hva er rart med strekene? Anonymkode: 6a399...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 12. august #32142 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva er rart med strekene? Anonymkode: 6a399...f7d Synes den ene er tynn og den andre svak🤭 usikker på om det farge på streken 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 13. august #32143 Del Skrevet 13. august Jeg fikk en sterkere strek i dag, sammenlignet med i går. Jeg tok også en digital, men den var negativ. Hvor sterk var strimmeltesten deres da den ble positiv på digital? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #32144 Del Skrevet 13. august Octopus skrev (49 minutter siden): Jeg fikk en sterkere strek i dag, sammenlignet med i går. Jeg tok også en digital, men den var negativ. Hvor sterk var strimmeltesten deres da den ble positiv på digital? Ser godt streken i dag ja. Tror nok bare det er litt for tidlig for digital enda Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 13. august #32145 Del Skrevet 13. august (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser godt streken i dag ja. Tror nok bare det er litt for tidlig for digital enda Anonymkode: 5f067...994 Takk for svar! Så spennende og skummelt! Jeg skal prøve igjen i morgen. Noen som vet hvor mange mIU/ml det er på testene med ukesindikator? På den som heter «ultratidlig» med digital + eller - har 10 mIU/ml. Jeg skumleste met gjennom hele pakningsvedlegget uten å finne det. Jeg skal kjøpe «ultratidlig» i dag 🤞🏻 Endret 13. august av Octopus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 13. august #32146 Del Skrevet 13. august Octopus skrev (1 time siden): Takk for svar! Så spennende og skummelt! Jeg skal prøve igjen i morgen. Noen som vet hvor mange mIU/ml det er på testene med ukesindikator? På den som heter «ultratidlig» med digital + eller - har 10 mIU/ml. Jeg skumleste met gjennom hele pakningsvedlegget uten å finne det. Jeg skal kjøpe «ultratidlig» i dag 🤞🏻 25 🤭 så er ikke sikkert den slår ut den dagen man skulle hat mens en gang 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 13. august #32147 Del Skrevet 13. august ylse skrev (48 minutter siden): 25 🤭 så er ikke sikkert den slår ut den dagen man skulle hat mens en gang 🤭 Tusen takk for svar 💕 25, ja! Det var mye! Hvordan har det gått med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 13. august #32148 Del Skrevet 13. august Octopus skrev (11 minutter siden): Tusen takk for svar 💕 25, ja! Det var mye! Hvordan har det gått med deg i dag? Sitte rå venter på digital nå, med måling på 10🤭🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 13. august #32149 Del Skrevet 13. august Wiiii! Mine rare streker var positive 🤭🤭😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljeeliseej Skrevet 13. august #32150 Del Skrevet 13. august ylse skrev (3 minutter siden): Wiiii! Mine rare streker var positive 🤭🤭😍 Gratulerer så mye!🥰🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 13. august #32151 Del Skrevet 13. august ylse skrev (10 minutter siden): Wiiii! Mine rare streker var positive 🤭🤭😍 Gratulerer!! Jeg skal kjøpe en sånn etter jobb! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 13. august #32152 Del Skrevet 13. august Octopus skrev (3 minutter siden): Gratulerer!! Jeg skal kjøpe en sånn etter jobb! Gjør det, er denne jeg brukte, tror den slår ut, for ser ut som at testene våre er like «svake» men positive 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 13. august #32153 Del Skrevet 13. august ylse skrev (1 minutt siden): Gjør det, er denne jeg brukte, tror den slår ut, for ser ut som at testene våre er like «svake» men positive 🤭 Hehe! Jeg var nettopp inne og sjekka lagerstatus på den på mitt nærmeste apotek. Tiden gå saaaakte i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 13. august #32154 Del Skrevet 13. august Octopus skrev (1 minutt siden): Hehe! Jeg var nettopp inne og sjekka lagerstatus på den på mitt nærmeste apotek. Tiden gå saaaakte i dag! Skulle trene før test idag… syklet knappe 3km før jeg dro innom apoteket 🤭😂 Jeg kjøpte fra bootz apotek🤭 de hadde ikke denne på apotek 1 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #32155 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 18.32): Jeg er ikke noen guru på dette, men vil bare si gratulerer 🙂 Du har tydeligvis flere positive tester, og er ganske klart gravid. Usikker på om hjemmetester egner seg for å måle hcg-stigning på detaljnivå. Samtidig som jeg forstår det er vanskelig å slå seg til ro med et positivt resultat når man har opplevd brudd i tidligere graviditeter. Lykke til 🥰 Anonymkode: ce925...057 Ville bare si at disse strekene nå er en liten gutt i uke 24 som ligger å sparker meg i blæra hihi ☺️💚 Anonymkode: f45ec...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 13. august #32156 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ser noen antydning til strek her? Anonymkode: 12d97...11c Ser dessverre ingenting. ylse skrev (19 timer siden): Fikk to veldig rare streker idag, fra to forskjellige merker (begge kjøpt og testet på samme urin). hva tenker dere? Ikm til lørdag🤭🤭 Disse ser positive ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 13. august #32157 Del Skrevet 13. august Melus skrev (40 minutter siden): Ser dessverre ingenting. Disse ser positive ut Det var de også🤭👶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 13. august #32158 Del Skrevet 13. august Octopus skrev (6 timer siden): Hehe! Jeg var nettopp inne og sjekka lagerstatus på den på mitt nærmeste apotek. Tiden gå saaaakte i dag! Hvordan går det? Har du fått rukket å teste? 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 13. august #32159 Del Skrevet 13. august ylse skrev (1 time siden): Hvordan går det? Har du fått rukket å teste? 🤭 Testa like godt med fire, jeg. Jeg liker å gjøre alt 100 % 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #32160 Del Skrevet 13. august Antydning strek? Eller skygge? Anonymkode: a0279...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå