AnonymBruker Skrevet 11. august #32121 Del Skrevet 11. august 2 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: d4414...c63 Dpo? Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #32122 Del Skrevet 11. august Ca 10/11 dpo Anonymkode: d4414...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolejenta Skrevet 11. august #32123 Del Skrevet 11. august Hei! Vi har vært prøvere i over 1,5 år. Jeg har pcos, og har nå forsøkt 4pp med letrozol for å stimulere til eggløsning, og skulle bare ta en test i dag tidlig (kun 9 dager etter el, så veldig tidlig), bare for å ha tatt en, da jeg hadde planer og å ringe gynekolog i morgen for å sette i gang prosessen med IVF. Til min store overraskelse syntes jeg at jeg så en svak positiv strek! Jeg tok en igjen nå i kveld, som også har en svak strek. Legger ved bilde av den ene testen. Kan jeg være optimistisk med 2 svak positive tester?? Ikke bare meg som ser streken? Skal selvfølgelig ta test igjen om noen dager også, men MÅTTE bare høre/dele med noen🙈 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #32124 Del Skrevet 11. august Klart positiv. Gratulerer! Anonymkode: 59c25...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #32125 Del Skrevet 11. august Den er klart positiv. Gratulerer! Håper spiren sitter👶 Anonymkode: c37a5...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #32126 Del Skrevet 11. august Gratulerer💓 Anonymkode: 8a55b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolejenta Skrevet 11. august #32127 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den er klart positiv. Gratulerer! Håper spiren sitter👶 Anonymkode: c37a5...5d7 Så deilig å høre jeg ikke er blitt gal av all prøvingen og testingen at jeg ser syner 😵💫 Håper det endelig er vår tur nå etter snart 2 tunge år med kun negative tester 🌸🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #32128 Del Skrevet 11. august Gratulerer! 🥰 Ble selv gravid etter 1,5 års prøving, i runde 8 med letrozol. Er nå 19 uker på vei. Det er helt fantastisk når det endelig går. Anonymkode: bf52b...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolejenta Skrevet 11. august #32129 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Gratulerer! 🥰 Ble selv gravid etter 1,5 års prøving, i runde 8 med letrozol. Er nå 19 uker på vei. Det er helt fantastisk når det endelig går. Anonymkode: bf52b...722 Gratulerer! 🌸 Helt surrealistisk å plutselig ha to streker 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #32130 Del Skrevet 11. august Grattis med positiv test Ville tatt en digital nå også, så får du se det med bokstaver 😍 Anonymkode: 71352...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 12. august #32131 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ønskestrek eller svak strek? Er det vanlig å få skyggestrek på babypakke tester?:-) Anonymkode: d4414...c63 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Anonymkode: d4414...c63 Ser ingen strek på disse, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #32132 Del Skrevet 12. august Positiv den gratulerer! Men bruk gjerne samletråden for tester. Anonymkode: 4e5a6...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 12. august #32133 Del Skrevet 12. august (endret) Kan noen hjelpe meg her? Superglad for alle svar 8 DPO Endret 12. august av Octopus Glemte dpo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 12. august #32134 Del Skrevet 12. august Octopus skrev (2 timer siden): Kan noen hjelpe meg her? Superglad for alle svar 8 DPO Ser svak strek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #32135 Del Skrevet 12. august Ser noen antydning til strek her? Anonymkode: 12d97...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 12. august #32136 Del Skrevet 12. august Fikk to veldig rare streker idag, fra to forskjellige merker (begge kjøpt og testet på samme urin). hva tenker dere? Ikm til lørdag🤭🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fenikke Skrevet 12. august #32137 Del Skrevet 12. august ylse skrev (1 minutt siden): Fikk to veldig rare streker idag, fra to forskjellige merker (begge kjøpt og testet på samme urin). hva tenker dere? Ikm til lørdag🤭🤭 Jeg ser streker på begge to! Vil tro du er gravid Ville testet med Clearblue ultratidlig graviditetstest hvis jeg var deg. Har god erfaring med å få tydeligere strek og svar med den! Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 12. august #32138 Del Skrevet 12. august Octopus skrev (4 timer siden): Kan noen hjelpe meg her? Superglad for alle svar 8 DPO Jeg kan se en antydning 🤭👶🏼 nesten lik min strek i dag😂🌸 krysser fingrene for oss 🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 12. august #32139 Del Skrevet 12. august ylse skrev (5 minutter siden): Jeg kan se en antydning 🤭👶🏼 nesten lik min strek i dag😂🌸 krysser fingrene for oss 🌸 Tusen takk! Så spennende! Krysser fingrene for oss! Hvor mange dpo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylse Skrevet 12. august #32140 Del Skrevet 12. august Octopus skrev (1 minutt siden): Tusen takk! Så spennende! Krysser fingrene for oss! Hvor mange dpo? 9 eller 10🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå