Lolalolita123 Skrevet 10. august #32101 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du tatt nye tester? Spennende 😄 Anonymkode: 3020b...491 Ja! Jeg tok nettopp en test selv om jeg hadde tenkt til å vente til i morgen 😂 men fant ut at nå har det akkurat gått 2 døgn siden første testen jeg tok. Bildene er av samme test, men ene er med blits. Nå er jeg rimelig sikker på at den er rosa og ikke grå, hva tenker du/dere?? Føler meg veldig håpefull nå 🥹 men tør fortsatt ikke si til meg selv at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalolita123 Skrevet 10. august #32102 Del Skrevet 10. august Hva tenker dere om disse? Samme test, men ene bildet med blits. Nå er jeg 12 dpo og beregnet mens på tirsdag. Akkurat 2 døgn siden jeg tok første testen som jeg var veldig usikker på om viste noe strek, men nå er jeg rimelig sikker på at det er en rosa strek der, noen som ser det samme som meg??😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari N Skrevet 10. august #32103 Del Skrevet 10. august De fleste av dere ser ut til å ha helt rett❤️☺️ 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32104 Del Skrevet 10. august Kari N skrev (1 time siden): De fleste av dere ser ut til å ha helt rett❤️☺️ Jeg ville bare jublet litt forsiktig hvis du er helt sikker på EL. Da er de ganske svake og det kan være kjemisk Hvis ikke, gratulerer Anonymkode: ef3c3...406 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32105 Del Skrevet 10. august De er positive! Gratulerer! Anonymkode: 169ce...e07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32106 Del Skrevet 10. august Kari N skrev (1 time siden): De fleste av dere ser ut til å ha helt rett❤️☺️ Gratulerer 😃❤️ Anonymkode: 3efec...9be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalolita123 Skrevet 10. august #32107 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er positive! Gratulerer! Anonymkode: 169ce...e07 Tusen takk! Begynner å skjønne det selv nå😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32108 Del Skrevet 10. august Ja den er positiv 😃 gratulerer ❤️ Anonymkode: 3020b...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32109 Del Skrevet 10. august Lolalolita123 skrev (5 timer siden): Ja! Jeg tok nettopp en test selv om jeg hadde tenkt til å vente til i morgen 😂 men fant ut at nå har det akkurat gått 2 døgn siden første testen jeg tok. Bildene er av samme test, men ene er med blits. Nå er jeg rimelig sikker på at den er rosa og ikke grå, hva tenker du/dere?? Føler meg veldig håpefull nå 🥹 men tør fortsatt ikke si til meg selv at jeg er gravid. De er positive ☺️ Anonymkode: 0f10d...ed4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalolita123 Skrevet 10. august #32110 Del Skrevet 10. august Tusen takk!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 10. august #32111 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg og, men synes du den ser grå ut?😮💨 Anonymkode: 2a253...4e5 Veldig vanskelig å se utifra bilde. Ser den grå ut i virkeligheten? Lolalolita123 skrev (6 timer siden): Hva tenker dere om disse? Samme test, men ene bildet med blits. Nå er jeg 12 dpo og beregnet mens på tirsdag. Akkurat 2 døgn siden jeg tok første testen som jeg var veldig usikker på om viste noe strek, men nå er jeg rimelig sikker på at det er en rosa strek der, noen som ser det samme som meg??😱 Denne er da tydelig positiv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32112 Del Skrevet 10. august Denne ser helt negativ ut, men jeg må bare høre med dere? Anonymkode: 12d97...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32113 Del Skrevet 10. august Popcornni skrev (På 5.8.2024 den 18.56): Jeg har ikke kontroll på syklus lenger da jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel (har en baby på snart 4 måneder) kontaktet legekontor idag, så skal inn dit neste uke Si gjerne fra hva resultatet er. Lykke til 🧡 Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32114 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Denne ser helt negativ ut, men jeg må bare høre med dere? Anonymkode: 12d97...11c Negativ Anonymkode: fbcf7...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 10. august #32115 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Denne ser helt negativ ut, men jeg må bare høre med dere? Anonymkode: 12d97...11c Ser ingen strek, dessverre 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 10. august #32116 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Si gjerne fra hva resultatet er. Lykke til 🧡 Anonymkode: 6a399...f7d Tusen takk ❤️ gir oppdatering etter legebesøket til uken 🥹 krysser fingrene for at det kanskje er et lite nurk som viser seg🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #32117 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Negativ Anonymkode: fbcf7...cfa Takk for svar. Anonymkode: 12d97...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #32118 Del Skrevet 11. august Melus skrev (9 timer siden): Ser ingen strek, dessverre 😕 Takk for svar. Anonymkode: 12d97...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #32119 Del Skrevet 11. august Ønskestrek eller svak strek? Er det vanlig å få skyggestrek på babypakke tester?:-) Anonymkode: d4414...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #32120 Del Skrevet 11. august Anonymkode: d4414...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå