AnonymBruker Skrevet 10. august #32081 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Det er første gang vi prøver å få barn og første syklus, så jeg har ingen peiling på hva vi driver med Er det noen der ute med litt bedre erfaring enn meg som kan hjelpe meg å tolke denne testen? Testen med rosa stripp er natt/morgenurin, og testen med rød stripp er dotur nr 2 på morgenen. Jeg er 3 dager forsinket med mensen og 17-18 dpo, så i mitt hode burde streken være mye mer tydelig om det skulle være positiv? Vanskelig å få frem på bildene, men fargen er svaaaakt rosa. Symptomer er mensenmurringer og hodepine, som om mensen er på vei (hvilket jo kan stemme). Har hatt ømmere brystvorter denne syklusen spesielt rundt eggløsning og gode to uker etter, men ikke like sensitive nå. Anonymkode: 85653...113 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ingen bilder jeg Anonymkode: 3efec...9be ny på å poste i Kvinneforum også😂🙈 Anonymkode: 85653...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32082 Del Skrevet 10. august Den ser positiv ut. Stikk på apoteket og kjøp en clearblue digital. Da får du enten gravid eller ikke gravid og slipper å tolke streker 😊 Anonymkode: 3efec...9be 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 10. august #32083 Del Skrevet 10. august Negativ. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 10. august #32084 Del Skrevet 10. august Positive 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32085 Del Skrevet 10. august miSs. skrev (1 minutt siden): Negativ. Prøver du å være morsom? Anonymkode: ef3c3...406 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32086 Del Skrevet 10. august Bruk digital test, så slipper du tolke. Ta ny i morgen med morgenurin. Lykke til. Anonymkode: 471d6...e91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32087 Del Skrevet 10. august Synes de er svake til å være etter IKM. Du er sikker på EL? Anonymkode: ef3c3...406 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32088 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ny på å poste i Kvinneforum også😂🙈 Anonymkode: 85653...113 Ser positiv ut Anonymkode: a822f...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32089 Del Skrevet 10. august De er veldig positive! Gratulerer! ❤️ Anonymkode: 14aa7...079 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari N Skrevet 10. august #32090 Del Skrevet 10. august Wææ okey, kjøper en digital og tester igjen i morgen! Tusen takk for raske svar dere🥹 Ha en fin lørdag❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32091 Del Skrevet 10. august Hvis det er bare 3 dager på overtid på mens. Kan du også ha en falsk positiv. Bare sånn litt på sidelinjen. Etter et par uker er du mer sikker. Anonymkode: dc330...490 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32092 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes de er svake til å være etter IKM. Du er sikker på EL? Anonymkode: ef3c3...406 Jeg har hatt slike tester etter IKM og begge gangene var jeg gravid og fikk to friske barn. Anonymkode: 71f70...f95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32093 Del Skrevet 10. august Min var slik 4 dager før ikm ble mer og mer pos jo tiden for mens nærma swg. Anonymkode: a6526...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32094 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har hatt slike tester etter IKM og begge gangene var jeg gravid og fikk to friske barn. Anonymkode: 71f70...f95 Var du sikker på EL? Anonymkode: ef3c3...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32095 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis det er bare 3 dager på overtid på mens. Kan du også ha en falsk positiv. Bare sånn litt på sidelinjen. Etter et par uker er du mer sikker. Anonymkode: dc330...490 Falsk positiv graviditetstest er skjelden og overhode ikke vanlig at man får - verken før eller etter forventet mensen. Vente uker med å teste er heller ikke nødvendig. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ny på å poste i Kvinneforum også😂🙈 Anonymkode: 85653...113 De er positive 🌹 Anonymkode: 80709...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32096 Del Skrevet 10. august Har du tatt nye tester? Spennende 😄 Anonymkode: 3020b...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32097 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Falsk positiv graviditetstest er skjelden og overhode ikke vanlig at man får - verken før eller etter forventet mensen. Vente uker med å teste er heller ikke nødvendig. De er positive 🌹 Anonymkode: 80709...463 Enig, ser ganske tydelig streken. Ts får garantert "gravid" på en digital idag Anonymkode: 3efec...9be 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32098 Del Skrevet 10. august Gratulerer!! Anonymkode: 2e49a...9e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32099 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvis det er bare 3 dager på overtid på mens. Kan du også ha en falsk positiv. Bare sånn litt på sidelinjen. Etter et par uker er du mer sikker. Anonymkode: dc330...490 Man får ikke falsk positiv. Testen får to streker når den detekterer HCG over et visst nivå. Det skjer ikke uten. Det er kun graviditet og noen sjeldne krefttyper som gir HCG over 5. Anonymkode: 7d314...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #32100 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er bare 3 dager på overtid på mens. Kan du også ha en falsk positiv. Bare sånn litt på sidelinjen. Etter et par uker er du mer sikker. Anonymkode: dc330...490 Det der er bare tull. Anonymkode: 4330f...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå