AnonymBruker Skrevet 5. august #32021 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri fått sånn her på disse testene før, har to barn fra før (4 graviditeter). Heller aldri opplevd skygger tidligere, er de kjent for det? Eller kanskje jeg bare har blitt helt sprø, og ingen andre ser?🤭 Anonymkode: 97576...e24 Jeg ser 🥰 Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #32022 Del Skrevet 5. august Kan noen se strek på denne? Anonymkode: 12d97...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 5. august #32023 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da syns jeg du skal gå til legen og kjøpe en annen type test. Hvilken dpo er du? Anbefaler å søke råd hos lege. jeg er ikke sikker, men tror det kan tyde på svangerskap utenfor livmoren. Dersom de er negative og positive om hverandre. Anonymkode: 6a399...f7d Jeg har ikke kontroll på syklus lenger da jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel (har en baby på snart 4 måneder) kontaktet legekontor idag, så skal inn dit neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #32024 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 18.54): Kan noen se noe på denne? Jeg veksler mellom å ikke se noe, til å kanskje se strek.. Anonymkode: 12d97...11c Negativ Anonymkode: 9295f...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 5. august #32025 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan noen se strek på denne? Anonymkode: 12d97...11c Skimter noe veldig svakt. Hvor mange dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #32026 Del Skrevet 5. august Melus skrev (6 minutter siden): Skimter noe veldig svakt. Hvor mange dpo? Litt usikker, 11-12 dpo. Tror at IKM skal komme på onsdag, men er litt varierende syklus. Men den ser grå ut og veldig svak, så er vel ikke et godt tegn.. 😕 Anonymkode: 12d97...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 5. august #32027 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt usikker, 11-12 dpo. Tror at IKM skal komme på onsdag, men er litt varierende syklus. Men den ser grå ut og veldig svak, så er vel ikke et godt tegn.. 😕 Anonymkode: 12d97...11c Da høres det ut som det kan være skygge, ja. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #32028 Del Skrevet 5. august Melus skrev (2 minutter siden): Da høres det ut som det kan være skygge, ja. 😕 Ja det er sikkert det 😕 Anonymkode: 12d97...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #32029 Del Skrevet 5. august Melus skrev (6 minutter siden): Da høres det ut som det kan være skygge, ja. 😕 Takk for at du svarte forresten 😊 Anonymkode: 12d97...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 6. august #32030 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Takk for at du svarte forresten 😊 Anonymkode: 12d97...11c Bare hyggelig ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleneblå Skrevet 8. august #32031 Del Skrevet 8. august Kan noen hjelpe meg å tolke denne? Er tatt på morgenurin 1 dag over IKM, veldig usikker på når eller om EL var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #32032 Del Skrevet 8. august 1 hour ago, Heleneblå said: Kan noen hjelpe meg å tolke denne? Er tatt på morgenurin 1 dag over IKM, veldig usikker på når eller om EL var.. Ser noe men den ser litt grå ut? Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #32033 Del Skrevet 8. august Heleneblå skrev (1 time siden): Kan noen hjelpe meg å tolke denne? Er tatt på morgenurin 1 dag over IKM, veldig usikker på når eller om EL var.. Ser en antydning til noe, men det er så svakt at det kan være skygge. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleneblå Skrevet 8. august #32034 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser noe men den ser litt grå ut? Anonymkode: 3699f...d88 Ja det er såvidt jeg kan se den med godvilje og synes også den ser grå ut. Søren.. 😕 Takk for sjekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleneblå Skrevet 8. august #32035 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser en antydning til noe, men det er så svakt at det kan være skygge. Anonymkode: 5f067...994 Ja det er veldig svakt, nesten så jeg ikke så det på testen heller. Sikkert skygge, hvis ikke hadde den vel vært tydeligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #32036 Del Skrevet 8. august Just now, Heleneblå said: Ja det er veldig svakt, nesten så jeg ikke så det på testen heller. Sikkert skygge, hvis ikke hadde den vel vært tydeligere? Kommer litt an på når EL var. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleneblå Skrevet 8. august #32037 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer litt an på når EL var. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 3699f...d88 Ja, det vet jeg dessverre ikke. Men takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalolita123 Skrevet 8. august #32038 Del Skrevet 8. august (endret) Hei! Jeg er så utålmodig og forventningsfull, trenger hjelp med å se på en graviditetstest🤪 Jeg er kun 10 dpo, men klarte ikke å la vær å teste i dag da jeg hele uken har hatt tydelige mensmurringer (pleier først å få dette rett før mensen kommer), vært veldig emosjonell og sliten. Usikker på om jeg innbiller meg en strek, eller om det faktisk er noe der. Kan det bare være skygge? Eller kan det være andre grunner til at jeg tror jeg ser en strek.. blir spennende å se hva som vises de neste dagene 🤞 er så klart vanskelig å få tatt et bra bilde av testen, men gjorde et forsøk. Synes streken så svaaaak rosa ut og ikke grå, men er veldig usikker og utålmodig 😅 takk for eventuelle svar! trenger først hjelp med å finne ut hvordan jeg legger inn bilde fra kamerarullen her…😅 Endret 8. august av Lolalolita123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #32039 Del Skrevet 8. august Vanskelig å si uten bilde 😅 Anonymkode: 0f10d...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalolita123 Skrevet 8. august #32040 Del Skrevet 8. august Finner dessverre ikke ut hvordan jeg legger til bilde fra kamerarullen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå