AnonymBruker Skrevet 25. juli #31981 Del Skrevet 25. juli Melus skrev (8 minutter siden): Da er du nok 8 i så fall. Jeg ser en veldig svak strek, men det er vanskelig å si fortsatt om det er skygge eller ikke. Jepp, det tenker jeg også. 🤞🏼 Fortsetter å krysse fingrene og tester igjen imorgen eller dagen etter! 🤞🏼💚 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. juli #31982 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp, det tenker jeg også. 🤞🏼 Fortsetter å krysse fingrene og tester igjen imorgen eller dagen etter! 🤞🏼💚 Anonymkode: 31c8b...554 Mange får sterkere test på kvelden, så du kan jo forsøke det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. juli #31983 Del Skrevet 25. juli Her slo også makesure strimmel ut før den digitale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 25. juli #31984 Del Skrevet 25. juli Melus skrev (4 timer siden): Her slo også makesure strimmel ut før den digitale. Hvor lenge før slo den ut før digital om jeg kan spørre? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 25. juli #31985 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ta et annet merke strimmeltest. Jeg synes streken er ujevn Anonymkode: ac64f...8af AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ta et annet merke strimmeltest. Jeg synes streken er ujevn Anonymkode: ac64f...8af På begge to? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 25. juli #31986 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du tatt ny strimmeltest? Kan være kjemisk hvis den blir svakere Anonymkode: 101dc...b53 Har ikke hatt mulighet da jeg ikke hadde flere liggende. Men får kjøpe inn nye imorgen og krysse fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #31987 Del Skrevet 25. juli Popcornni skrev (19 minutter siden): På begge to? 😕 Ja, det synes jeg. På begge to er det mer farge i bunn enn topp Anonymkode: ac64f...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #31988 Del Skrevet 25. juli Noen som har fått slike skyggestreker? Ikm idag.. Anonymkode: de0c5...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #31989 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som har fått slike skyggestreker? Ikm idag.. Anonymkode: de0c5...dca Ser tydelig en strek her. Ser ikke ut som skygge Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 26. juli #31990 Del Skrevet 26. juli Popcornni skrev (På 25.7.2024 den 20.07): Hvor lenge før slo den ut før digital om jeg kan spørre? ❤️ To-tre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 26. juli #31991 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Noen som har fått slike skyggestreker? Ikm idag.. Anonymkode: de0c5...dca Jeg har fått skyggestreker, men ikke med samme test som du har brukt. Ville tatt en ny, da den streken der ser bred/rar og fargeløs ut. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #31992 Del Skrevet 27. juli God kveld. Tanker? Tatt på kveldsurin ca 8 dpo, mulig 9!! Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #31993 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): God kveld. Tanker? Tatt på kveldsurin ca 8 dpo, mulig 9!! Anonymkode: 31c8b...554 Jeg kan se noe der Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #31994 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): God kveld. Tanker? Tatt på kveldsurin ca 8 dpo, mulig 9!! Anonymkode: 31c8b...554 Jeg er noe der! Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #31995 Del Skrevet 27. juli Noen som ser noe her? Ca 9 dpo. stripsen er litt utydelig da det ble tatt med blitz på doen på kjøpesenteret (ettermiddagsurin)😂 innså at det ikke var en tidligtest, så den er på bilde nr 2 (tatt nå). Føler jeg ser noe, men samtidig ikke.. Anonymkode: 5d79f...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 27. juli #31996 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 23.52): Gratulerer 😊 Mine strimmeltester slo ut positiv før digital, begge graviditetene. Anonymkode: 707b2...6e1 Negativ test idag, så gikk ikke helt veien🥺😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 27. juli #31997 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 9.07): Oi gratulerer! Koselig med to tette da🤩🥰 har en på 3 mnd selv og er sååå fristet til en nummer to hehe. Men fullammer du? Kan vel ha sneket seg en eggløsning inn uansett! Anonymkode: 10d63...106 Det ble negativ test idag, så gleden var kortvarig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 27. juli #31998 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): God kveld. Tanker? Tatt på kveldsurin ca 8 dpo, mulig 9!! Anonymkode: 31c8b...554 Jeg skimter noe! AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som ser noe her? Ca 9 dpo. stripsen er litt utydelig da det ble tatt med blitz på doen på kjøpesenteret (ettermiddagsurin)😂 innså at det ikke var en tidligtest, så den er på bilde nr 2 (tatt nå). Føler jeg ser noe, men samtidig ikke.. Anonymkode: 5d79f...e59 Ser dessverre ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #31999 Del Skrevet 30. juli Jeg har spiral.. men.. noen som ser noe her? Anonymkode: 781da...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #32000 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har spiral.. men.. noen som ser noe her? Anonymkode: 781da...f8d Ser ut som en skyggestrek. Fikk mange slike skygger med babyplan selv uten å være gravid. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå