AnonymBruker Skrevet 24. juli #31961 Del Skrevet 24. juli Melus skrev (2 minutter siden): Skimter noe ekstremt svakt. Hvor mange dpo er du? Veldig usikker med alt mellom 4-7 dpo! 🙄 Vet det er for tidlig til å teste, men måtte bare. Venter et par dager å ser ann😅 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 24. juli #31962 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veldig usikker med alt mellom 4-7 dpo! 🙄 Vet det er for tidlig til å teste, men måtte bare. Venter et par dager å ser ann😅 Anonymkode: 31c8b...554 Det er vanskelig å vente når man er så spent, kjenner til det! Jeg synes jeg skimter noe veldig, veldig svakt. Det kan jo være skygge også. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #31963 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har brukt Ovitrelle ved alle mine fryseforsøk. 😅 Anonymkode: da100...d41 Aha, jeg brukte det ikke sist gang heller, er sikkert forskjellig :) Anonymkode: 9385a...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #31964 Del Skrevet 24. juli Melus skrev (1 time siden): Det er vanskelig å vente når man er så spent, kjenner til det! Jeg synes jeg skimter noe veldig, veldig svakt. Det kan jo være skygge også. Krysser fingrene for deg! Så sant. Sånn her den ut etter en stund, inntørket å klar 🤣 Vet man ikke skal lese av den etter såpass lang tid, men strekene skal vel ikke være det om det ikke muligens er noe der? 🤷🏼♀️😅 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #31965 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Veldig usikker med alt mellom 4-7 dpo! 🙄 Vet det er for tidlig til å teste, men måtte bare. Venter et par dager å ser ann😅 Anonymkode: 31c8b...554 Det absolutt tidligste å teste hcg er 8dpo, det du ser er skyggestrek eller du hadde eggløsning tidligere enn du tror. https://utswmed.org/medblog/home-pregnancy-tests/ Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #31966 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det absolutt tidligste å teste hcg er 8dpo, det du ser er skyggestrek eller du hadde eggløsning tidligere enn du tror. https://utswmed.org/medblog/home-pregnancy-tests/ Anonymkode: da100...d41 Mye mulig jeg hadde el før så får vel bare avvente noen dager å se. ☺️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 24. juli #31967 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så sant. Sånn her den ut etter en stund, inntørket å klar 🤣 Vet man ikke skal lese av den etter såpass lang tid, men strekene skal vel ikke være det om det ikke muligens er noe der? 🤷🏼♀️😅 Anonymkode: 31c8b...554 Veldig spennende! Ville tatt en ny i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 24. juli #31968 Del Skrevet 24. juli Hei, jeg har nylig tatt to strimmel tester der begge viser positiv tatt to dager etter hverandre. Begge av merket make sure. Idag tok jeg digital test der den sier ikke gravid. Hva er sjansen for å få to tester med positive, for å så få en digital negativ? Kan jeg faktisk vært såpass uheldig å fått skyggestrek på begge strimmeltestene? Legger ved bilde av strimlene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet 24. juli #31969 Del Skrevet 24. juli Det kommer helt an på fra hvilket hgc nivå den digitale måler. Noen strimler kan måle veldig tidlig, mens andre tester kan første være positiv den dagen du forventer mens( følsomheten variere fra 10-25). Jeg tror du er gravid for det ser jo ut som det er fin stigning mellom de to strimmlene tatt med et døgn i mellom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #31970 Del Skrevet 24. juli Gratulerer 😊 Mine strimmeltester slo ut positiv før digital, begge graviditetene. Anonymkode: 707b2...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 24. juli #31971 Del Skrevet 24. juli Agatha skrev (10 minutter siden): Det kommer helt an på fra hvilket hgc nivå den digitale måler. Noen strimler kan måle veldig tidlig, mens andre tester kan første være positiv den dagen du forventer mens( følsomheten variere fra 10-25). Jeg tror du er gravid for det ser jo ut som det er fin stigning mellom de to strimmlene tatt med et døgn i mellom! Tusen takk for svar, får kanskje bare fortsette teste litt med strimmel for å sjekke stigningen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 24. juli #31972 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gratulerer 😊 Mine strimmeltester slo ut positiv før digital, begge graviditetene. Anonymkode: 707b2...6e1 Tusen takk for svar, får bare teste litt med strimmel for å sjekke hcg stigningen 🙂 har en sønn på 3 måneder, så hadde aldri trudd dette skulle skje 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #31973 Del Skrevet 25. juli Popcornni skrev (9 timer siden): Tusen takk for svar, får bare teste litt med strimmel for å sjekke hcg stigningen 🙂 har en sønn på 3 måneder, så hadde aldri trudd dette skulle skje 😅 Oi gratulerer! Koselig med to tette da🤩🥰 har en på 3 mnd selv og er sååå fristet til en nummer to hehe. Men fullammer du? Kan vel ha sneket seg en eggløsning inn uansett! Anonymkode: 10d63...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popcornni Skrevet 25. juli #31974 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi gratulerer! Koselig med to tette da🤩🥰 har en på 3 mnd selv og er sååå fristet til en nummer to hehe. Men fullammer du? Kan vel ha sneket seg en eggløsning inn uansett! Anonymkode: 10d63...106 Fullammer ja, og her har beskyttelse blitt brukt så hvordan det er mulig aner jeg ikke😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #31975 Del Skrevet 25. juli Har du tatt ny strimmeltest? Kan være kjemisk hvis den blir svakere Anonymkode: 101dc...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #31976 Del Skrevet 25. juli Ta et annet merke strimmeltest. Jeg synes streken er ujevn Anonymkode: ac64f...8af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #31977 Del Skrevet 25. juli Melus skrev (15 timer siden): Veldig spennende! Ville tatt en ny i morgen tidlig! Dagens test! Jeg ser fortsatt strek, men blir veldig usikker altså! 😅🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #31978 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dagens test! Jeg ser fortsatt strek, men blir veldig usikker altså! 😅🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Dpo? Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #31979 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dpo? Anonymkode: da100...d41 Rar syklus så alt mellom 5-8 ca. 😅 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. juli #31980 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Rar syklus så alt mellom 5-8 ca. 😅 Anonymkode: 31c8b...554 Da er du nok 8 i så fall. Jeg ser en veldig svak strek, men det er vanskelig å si fortsatt om det er skygge eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå