AnonymBruker Skrevet 16. juli #31881 Del Skrevet 16. juli Anonymkode: 6bf96...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #31882 Del Skrevet 16. juli 31 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 6bf96...a35 Dpo? Ser noe som ligner en strek men klarer ille se om det er noe farge? Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #31883 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dpo? Ser noe som ligner en strek men klarer ille se om det er noe farge? Anonymkode: 3699f...d88 Vet ikke , regner med og få mensen mellom i morgen og mandag kanskje Anonymkode: 6bf96...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #31884 Del Skrevet 16. juli Så vidt noe strek som ikke synes hele tiden. Hvordan vet man om det er skyggestrek eller babystrek? Prøver ikke å bli gravid så er ikke ønsketenking men angst tenking Anonymkode: a1a8c...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #31885 Del Skrevet 16. juli 48 minutter siden, AnonymBruker said: Så vidt noe strek som ikke synes hele tiden. Hvordan vet man om det er skyggestrek eller babystrek? Prøver ikke å bli gravid så er ikke ønsketenking men angst tenking Anonymkode: a1a8c...2fd Ja da må du bare vente og se..evt ta en digital test. er det du som la ut bilder på prøverforumet og? Så ingenting på de isåfall. Anonymkode: 46808...4ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31886 Del Skrevet 17. juli En skyggestrek har ikke farge, en babystrek vil få farge - noe avhengig av merke på testen så klart. Tiden vil vise. Prøv med en ny test ca 2 dager etter første. Anonymkode: 1f15c...9ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31887 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er dette RFSU? Kjøp makesure i stedet. Selges på meny, eurospar og kiwi Anonymkode: 5f067...994 Makesure sin, ikke morgenurin.. Jeg ser kun horisontale striper her🙈 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31888 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Makesure sin, ikke morgenurin.. Jeg ser kun horisontale striper her🙈 Anonymkode: 7697a...1ca Meeen når jeg tweaker litt.. Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31889 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Meeen når jeg tweaker litt.. Anonymkode: 7697a...1ca Tror jeg ser «noe» 🤗 Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31890 Del Skrevet 17. juli Regner med nei, for har stirra til jeg nesten ble blind her. Men trenger bare en bekreftelse på at det ikke er noe her? 7 dpo, så veldig tidlig uansett. Anonymkode: 2a4fe...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31891 Del Skrevet 17. juli Synes jeg så noe etter at jeg kjørte den gjennom invert😊 Anonymkode: 7697a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31892 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes jeg så noe etter at jeg kjørte den gjennom invert😊 Anonymkode: 7697a...1ca Ja ser jeg og 🤞hmmm. Er det en egen app du bruker? Anonymkode: 2a4fe...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31893 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja ser jeg og 🤞hmmm. Er det en egen app du bruker? Anonymkode: 2a4fe...c98 https://pinetools.com/invert-image-colors Anonymkode: 7697a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31894 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror jeg ser «noe» 🤗 Anonymkode: 59ad3...678 Ikke bare meg altså🙈 Disse er for meg nokså tydelige, men fremdeles svake. Jeg er usikker på DPO, og hadde en slik runde for et par måneder siden (ble ikke sterkere) Da endte jeg i SA, så er ikke mer enn forsiktig optimist nå❤️ Anonymkode: 7697a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31895 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke bare meg altså🙈 Disse er for meg nokså tydelige, men fremdeles svake. Jeg er usikker på DPO, og hadde en slik runde for et par måneder siden (ble ikke sterkere) Da endte jeg i SA, så er ikke mer enn forsiktig optimist nå❤️ Anonymkode: 7697a...1ca Ser noe ❤️ Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31896 Del Skrevet 17. juli Ser dere noe? Og hvis ja, er det en skyggestrek? Dette er RFSU test ofte, har hørt de kan gi skygge. Tatt 10 dpo med kveldsurin. Anonymkode: c1a8e...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31897 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser dere noe? Og hvis ja, er det en skyggestrek? Dette er RFSU test ofte, har hørt de kan gi skygge. Tatt 10 dpo med kveldsurin. Anonymkode: c1a8e...8fe Den er positiv 😇 Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31898 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den er positiv 😇 Anonymkode: 59ad3...678 Wow tror du det? Er i sjokk!! Tusen takk for svar. Så fint at dere hjelper rådville her inne. Tok nytt bilde nå, streken ser sterkere ut. Er det sånn at jeg kan slippe jubelen løs tror dere? Anonymkode: c1a8e...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31899 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Wow tror du det? Er i sjokk!! Tusen takk for svar. Så fint at dere hjelper rådville her inne. Tok nytt bilde nå, streken ser sterkere ut. Er det sånn at jeg kan slippe jubelen løs tror dere? Anonymkode: c1a8e...8fe Denne er positiv. Så en spire er det! Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31900 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Wow tror du det? Er i sjokk!! Tusen takk for svar. Så fint at dere hjelper rådville her inne. Tok nytt bilde nå, streken ser sterkere ut. Er det sånn at jeg kan slippe jubelen løs tror dere? Anonymkode: c1a8e...8fe Ja, det vil jeg påstå ❤️ Hvisker forsiktig gratulerer 🤗 Anonymkode: 59ad3...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå