AnonymBruker Skrevet 7. juli #31841 Del Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser 😍 Anonymkode: 59ad3...678 Trollungen96 skrev (2 timer siden): Syns jeg ser en kjeeeempesvak strek. Jeg er 9dpo. Men vet ikke om jeg har blitt gal😂 Jeg tenker at det er en strek hvor fargen skal sette seg om man er gravid, og at den kan skimte igjennom uten å være positiv. 9 dpo er veldig tidlig å teste også. Det kan godt være en begynnende strek, men det er litt skummelt å tenke at den er positiv, for så å bli skuffet etter et par dager ❤️ Krysser fingrene for sterkere strek om noen dager🤞🏽 Anonymkode: 22495...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 7. juli #31842 Del Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg tenker at det er en strek hvor fargen skal sette seg om man er gravid, og at den kan skimte igjennom uten å være positiv. 9 dpo er veldig tidlig å teste også. Det kan godt være en begynnende strek, men det er litt skummelt å tenke at den er positiv, for så å bli skuffet etter et par dager ❤️ Krysser fingrene for sterkere strek om noen dager🤞🏽 Anonymkode: 22495...f3f Ja, jeg er inneforstått med det etter 1,5 år prøving😂 disse testene har jeg ikke opplevd skyggestrek med. Også er testingen for gøy, og litt for å finne på noe i ventingen mot IKM. takk❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. juli #31843 Del Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Skyggestrek eller babystrek? Anonymkode: 40d49...0ce Jeg har fått sånne streker på de testene flere ganger uten å ha vært gravid, så jeg ville tolket denne som skygge og testet igjen om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #31844 Del Skrevet 7. juli Hei. Vi prøver å bli gravide. Jeg er i dag på syklus dag 38, vanligvis pleier jeg å ha mellom 28 og 30 dagers syklus. Har testet flere ganger og har følt at jeg har sett antydning til strek, men er redd at jeg bare har sett skyggestrek. Noen som kan vurdere streken? Andre som har opplevd å har lenger syklus en vanlig og evt tips i forhold til det? Anonymkode: 0a68b...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #31845 Del Skrevet 8. juli Trollungen96 skrev (21 timer siden): Ja, jeg er inneforstått med det etter 1,5 år prøving😂 disse testene har jeg ikke opplevd skyggestrek med. Også er testingen for gøy, og litt for å finne på noe i ventingen mot IKM. takk❤️ Det var ikke for å være belærende altså, så beklager om det virket sånn. Har selv lagt ut tester hvor de har vært svake, og fått bekreftelser fra andre om at det er babystrek, og skuffelsen da det kun var skygge kan ikke beskrives.. Jeg har nærmest sluttet å teste, med mindre mensen faktisk er forsinket i flere dager. Er det en svak svak strek kaster jeg den bare å tenker at den er negativ. Så tester jeg igjen om et par dager. Prøver ikke selge meg selv et håp pga skuffelsen❤️ Krysser fingrene for deg! Har du tatt ny test? Anonymkode: 22495...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #31846 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei. Vi prøver å bli gravide. Jeg er i dag på syklus dag 38, vanligvis pleier jeg å ha mellom 28 og 30 dagers syklus. Har testet flere ganger og har følt at jeg har sett antydning til strek, men er redd at jeg bare har sett skyggestrek. Noen som kan vurdere streken? Andre som har opplevd å har lenger syklus en vanlig og evt tips i forhold til det? Anonymkode: 0a68b...b4c Ser ingen strek, såvidt jeg kan skimte noe, men mest trolig skyggestrek. Er dette RFSU? I såfall er de svake i fargen selv etter ikm så ville prøvd en annen type etter noen dager Anonymkode: 22495...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #31847 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det var ikke for å være belærende altså, så beklager om det virket sånn. Har selv lagt ut tester hvor de har vært svake, og fått bekreftelser fra andre om at det er babystrek, og skuffelsen da det kun var skygge kan ikke beskrives.. Jeg har nærmest sluttet å teste, med mindre mensen faktisk er forsinket i flere dager. Er det en svak svak strek kaster jeg den bare å tenker at den er negativ. Så tester jeg igjen om et par dager. Prøver ikke selge meg selv et håp pga skuffelsen❤️ Krysser fingrene for deg! Har du tatt ny test? Anonymkode: 22495...f3f Helt enig med deg. Har selv fått mange slike skyggestreker som ikke blir mer positive, og det er så kjipt. Senest nå med normal sine tester. Anonymkode: f6a9a...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #31848 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser ingen strek, såvidt jeg kan skimte noe, men mest trolig skyggestrek. Er dette RFSU? I såfall er de svake i fargen selv etter ikm så ville prøvd en annen type etter noen dager Anonymkode: 22495...f3f Fikk mensen i dag, så ingen graviditet på meg😔 Anonymkode: 0a68b...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 8. juli #31849 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det var ikke for å være belærende altså, så beklager om det virket sånn. Har selv lagt ut tester hvor de har vært svake, og fått bekreftelser fra andre om at det er babystrek, og skuffelsen da det kun var skygge kan ikke beskrives.. Jeg har nærmest sluttet å teste, med mindre mensen faktisk er forsinket i flere dager. Er det en svak svak strek kaster jeg den bare å tenker at den er negativ. Så tester jeg igjen om et par dager. Prøver ikke selge meg selv et håp pga skuffelsen❤️ Krysser fingrene for deg! Har du tatt ny test? Anonymkode: 22495...f3f Det går fint! Jeg tolket det ikke som belærende, vi har alle ulike utgangspunkt på det å være prøvere. Mente ikke å virke truffet i min kommentar, men for meg etter nå 22 prøverunder så er jeg mer innstilt på at det ikke blir et barn enn at det skal bli et. Håpet er ganske minimalt - men denne syklusen er ting annerledes fra tidligere sykluser. Så det blir interessant å se om kroppen endrer mønster bare eller om det kan ha klaffet. Har tatt en test nå i ettermiddag, den var negativ. Jeg har også typ klypefølelse i livmor, så jeg regner egentlig med at mensen dukker opp ila uken😊 Nå tester jeg ikke før torsdag, om ikke mensen kommer som «avtalt» på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessie87 Skrevet 10. juli #31850 Del Skrevet 10. juli Er enten 9 eller 10 dpo I dag, tok 2 tester,æ etter 4 timer soving 😴 bp sin viste blank mens synes jeg ser noe på ms sine. Flere som ser det ? Når hadde dere svidd av neste ?😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #31851 Del Skrevet 10. juli nessie87 skrev (3 timer siden): Er enten 9 eller 10 dpo I dag, tok 2 tester,æ etter 4 timer soving 😴 bp sin viste blank mens synes jeg ser noe på ms sine. Flere som ser det ? Når hadde dere svidd av neste ?😌 Ser ut som en hvit strek og ikke babystrek. Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyse Signe Skrevet 13. juli #31852 Del Skrevet 13. juli (endret) Æææææ! Dette er vel en strek? Er 3 dager til forventet mens og ikke morgenurin... 😱🩸 Er det mye "falske positive" med disse testene, eller kan jeg tørre å håpe at jeg er gravid nå? 🤰🤞 Endret 13. juli av Lyse Signe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #31853 Del Skrevet 13. juli Lyse Signe skrev (19 minutter siden): Æææææ! Dette er vel en strek? Er 3 dager til forventet mens og ikke morgenurin... 😱🩸 Er det mye "falske positive" med disse testene, eller kan jeg tørre å håpe at jeg er gravid nå? 🤰🤞 Denne vil jeg påstå er positiv Anonymkode: fbcf7...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 13. juli #31854 Del Skrevet 13. juli nessie87 skrev (På 10.7.2024 den 12.10): Er enten 9 eller 10 dpo I dag, tok 2 tester,æ etter 4 timer soving 😴 bp sin viste blank mens synes jeg ser noe på ms sine. Flere som ser det ? Når hadde dere svidd av neste ?😌 Denne streken ser helt hvit ut, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #31855 Del Skrevet 13. juli Lyse Signe skrev (16 timer siden): Æææææ! Dette er vel en strek? Er 3 dager til forventet mens og ikke morgenurin... 😱🩸 Er det mye "falske positive" med disse testene, eller kan jeg tørre å håpe at jeg er gravid nå? 🤰🤞 Jeg vet ikke hvilket merke du bruker, men falsk positiv er ikke vanlig, særlig med så sterk strek. Anonymkode: f54f5...1b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #31856 Del Skrevet 15. juli Er det kun jeg son ser denne? Anonymkode: 72be7...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. juli #31857 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det kun jeg son ser denne? Anonymkode: 72be7...01d Tror jeg skimter noe, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #31858 Del Skrevet 15. juli Strek syn eller en liten antydning? Anonymkode: 6bf96...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #31859 Del Skrevet 15. juli Anonymkode: 6bf96...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #31860 Del Skrevet 15. juli Tok denne på kveldsurin Anonymkode: 72be7...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå