AnonymBruker Skrevet 4. juli #31801 Del Skrevet 4. juli Fame skrev (2 timer siden): Dette ser bedre ut ^_^ Ser ut som tanta kommer idag. 🤷🏼♀️ Hadde DEN tempdroppen! 😥 Anonymkode: 31c8b...554 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogsjente Skrevet 5. juli #31802 Del Skrevet 5. juli Noen som ser noe? 9 dpo med ivf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31803 Del Skrevet 5. juli Er denne positiv? Synes jeg ser en strek Anonymkode: f6a9a...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogsjente Skrevet 5. juli #31804 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er denne positiv? Synes jeg ser en strek Anonymkode: f6a9a...977 Ser streken, det ser ut som babystrek ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31805 Del Skrevet 5. juli Skogsjente skrev (9 minutter siden): Ser streken, det ser ut som babystrek ☺️ Oj! Hjelp! Tror du? Vi har ikke prøvd å bli gravide, men hoppet av i svingen en gang i fylla😅 Anonymkode: f6a9a...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31806 Del Skrevet 5. juli Skogsjente skrev (1 time siden): Noen som ser noe? 9 dpo med ivf Jeg synes jeg ser litt rødfarge og en strek her, men jeg er ingen ekspert😅 Anonymkode: f6a9a...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31807 Del Skrevet 5. juli Skogsjente skrev (1 time siden): Noen som ser noe? 9 dpo med ivf Ja, synes jeg ser noe Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31808 Del Skrevet 5. juli Hjelp til tolking... er disse positive? Iom el testen ikke er positiv så blir jeg så usikker... Anonymkode: 0c0da...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31809 Del Skrevet 5. juli Skimter jeg et kryss her? Anonymkode: 92d88...c4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31810 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Oj! Hjelp! Tror du? Vi har ikke prøvd å bli gravide, men hoppet av i svingen en gang i fylla😅 Anonymkode: f6a9a...977 Du syns det er innafor å legge ut dette i denne typen tråd? Stort sett er det mennesker her inne som har vært prøvere i lang tid, også kommer du og bare «oisann, vi hoppa av i svingen og jeg er gravid!». Hvordan tror du det oppleves for andre som ikke klarer å tenke på annet enn å bli gravid, men som blir skuffa måned etter måned? Sorry, men syns dette var respektløst. Anonymkode: 6187b...913 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31811 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du syns det er innafor å legge ut dette i denne typen tråd? Stort sett er det mennesker her inne som har vært prøvere i lang tid, også kommer du og bare «oisann, vi hoppa av i svingen og jeg er gravid!». Hvordan tror du det oppleves for andre som ikke klarer å tenke på annet enn å bli gravid, men som blir skuffa måned etter måned? Sorry, men syns dette var respektløst. Anonymkode: 6187b...913 Men hallo?? Det er jo en tolke tråd, ikke en vi som har prøvd I 4 år osv tråd. Man må jo få lov å legge ut, uten at noen skal bli fornærmet av den grunn. Noen prøver, andre prøver ikke, noen blir lett gravide, andre ikke. Har selv 2 ivf barn. Men jeg tenker det bør være rom for alle, ikke bare de som er prøvere! Maken... det du skriver er respektløst syns jeg da!! Anonymkode: 0c0da...7c4 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31812 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skimter jeg et kryss her? Anonymkode: 92d88...c4b Jeg ser krysset 👌 Anonymkode: 0c0da...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31813 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Men hallo?? Det er jo en tolke tråd, ikke en vi som har prøvd I 4 år osv tråd. Man må jo få lov å legge ut, uten at noen skal bli fornærmet av den grunn. Noen prøver, andre prøver ikke, noen blir lett gravide, andre ikke. Har selv 2 ivf barn. Men jeg tenker det bør være rom for alle, ikke bare de som er prøvere! Maken... det du skriver er respektløst syns jeg da!! Anonymkode: 0c0da...7c4 Takk for at du forsvarte meg. Var bare litt lettere sjokka her. Ikke meningen å støte noen i det hele tatt.. Anonymkode: f6a9a...977 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31814 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du syns det er innafor å legge ut dette i denne typen tråd? Stort sett er det mennesker her inne som har vært prøvere i lang tid, også kommer du og bare «oisann, vi hoppa av i svingen og jeg er gravid!». Hvordan tror du det oppleves for andre som ikke klarer å tenke på annet enn å bli gravid, men som blir skuffa måned etter måned? Sorry, men syns dette var respektløst. Anonymkode: 6187b...913 Men er dette primært et forum for de som har prøvd i mange år? Trodde det var alle typer prøvete her jeg. Anonymkode: f6a9a...977 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31815 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Skimter jeg et kryss her? Anonymkode: 92d88...c4b Ingen tvil! Gratulerer♥️ Anonymkode: f6a9a...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31816 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for at du forsvarte meg. Var bare litt lettere sjokka her. Ikke meningen å støte noen i det hele tatt.. Anonymkode: f6a9a...977 Jeg tenker at her er det rom for alle. Det er ikke noen spesiell "prøvere" tråd. Hadde det vært det kunne man kanskje reagerer. Men dette er jo kun en samletråd for å tolke tester. Bare hyggelig. Anonymkode: 0c0da...7c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31817 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men er dette primært et forum for de som har prøvd i mange år? Trodde det var alle typer prøvete her jeg. Anonymkode: f6a9a...977 Nettopp det ,det ikke er. Dette er en generell samletråd for tolking av tester. Ikke en "prøvere" tråd. Anonymkode: 0c0da...7c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31818 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hjelp til tolking... er disse positive? Iom el testen ikke er positiv så blir jeg så usikker... Anonymkode: 0c0da...7c4 Ja, graviditetstestene er positiv. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 5. juli #31819 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du syns det er innafor å legge ut dette i denne typen tråd? Stort sett er det mennesker her inne som har vært prøvere i lang tid, også kommer du og bare «oisann, vi hoppa av i svingen og jeg er gravid!». Hvordan tror du det oppleves for andre som ikke klarer å tenke på annet enn å bli gravid, men som blir skuffa måned etter måned? Sorry, men syns dette var respektløst. Anonymkode: 6187b...913 Jeg syns det er helt innafor å legge det ut. Hvis man ikke har prøvd å bli gravid, men likevel blir det er det jo et større sjokk enn hvis man prøver aktivt. Prøvere er ikke persilleblad som skal skjermes fra andres virkelighet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #31820 Del Skrevet 5. juli Ser noen «noe»? 😅🙈 Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå