AnonymBruker Skrevet 1. juli #31781 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som også ser strek? 10 dpo 🥹 Redigert og uredigert: Anonymkode: b090e...466 Jeg ser 🙂 men er den rosa eller grå i virkeligheten? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 1. juli #31782 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som også ser strek? 10 dpo 🥹 Redigert og uredigert: Anonymkode: b090e...466 Jeg ser strek, men den ser grå ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #31783 Del Skrevet 1. juli Melus skrev (38 minutter siden): Jeg ser strek, men den ser grå ut? AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg ser 🙂 men er den rosa eller grå i virkeligheten? Anonymkode: ce925...057 Muligens de er grå. Får fortsette å teste 😊 Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #31784 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Muligens de er grå. Får fortsette å teste 😊 Anonymkode: b090e...466 Synes disse ser positive ut? Synes de er mer rosa i virkeligheten hvertfall😊 Anonymkode: b090e...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #31785 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes disse ser positive ut? Synes de er mer rosa i virkeligheten hvertfall😊 Anonymkode: b090e...466 Dette er positive tester. Anonymkode: 6a399...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #31786 Del Skrevet 1. juli 24 minutter siden, AnonymBruker said: Synes disse ser positive ut? Synes de er mer rosa i virkeligheten hvertfall😊 Anonymkode: b090e...466 Ser absolutt positive ut! Gratulerer❤️ Anonymkode: 3699f...d88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #31787 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette er positive tester. Anonymkode: 6a399...f7d AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser absolutt positive ut! Gratulerer❤️ Anonymkode: 3699f...d88 Takk🥹❤️🌈 Håper den holder seg! Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #31788 Del Skrevet 2. juli Ser dere en svak strek? 🙈 Lurtittet i søpla 30 min senere, da var det en tydelig strek. Men det kan man vel ikke stole på? Anonymkode: 01626...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #31789 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ser dere en svak strek? 🙈 Lurtittet i søpla 30 min senere, da var det en tydelig strek. Men det kan man vel ikke stole på? Anonymkode: 01626...0c6 Dette er positiv test . Og er den positiv etter 30 minutter med farge så er den mest sannsynlig positiv selv om det ikke er innenfor tida. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #31790 Del Skrevet 2. juli Den øverste er åpenbart defekt. Men ser dere noe på de to nederste? Anonymkode: 53a37...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 2. juli #31791 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser dere en svak strek? 🙈 Lurtittet i søpla 30 min senere, da var det en tydelig strek. Men det kan man vel ikke stole på? Anonymkode: 01626...0c6 Ville ikke stolt på den, ville tatt en ny. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den øverste er åpenbart defekt. Men ser dere noe på de to nederste? Anonymkode: 53a37...7b4 Jeg synes jeg skimter noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #31792 Del Skrevet 2. juli Hva tenker dere? RFSU test tidlig i går ettermiddag. Negativ digital i dag. Anonymkode: 22495...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #31793 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva tenker dere? RFSU test tidlig i går ettermiddag. Negativ digital i dag. Anonymkode: 22495...f3f Syns den ser defekt ut? Strekene er liksom ikke helt nede 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #31794 Del Skrevet 3. juli Positive? Den fra RFSU syns jeg ikke at jeg ser noe på, men på Clearblue er det ihvertfall noe? 🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 3. juli #31795 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Positive? Den fra RFSU syns jeg ikke at jeg ser noe på, men på Clearblue er det ihvertfall noe? 🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Clearblue gir masse skyggestreker, RFSU bruker 400 000 år på å bli positive. Ville prøvd andre merker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #31796 Del Skrevet 3. juli Fame skrev (3 timer siden): Clearblue gir masse skyggestreker, RFSU bruker 400 000 år på å bli positive. Ville prøvd andre merker Æsj så dumt med Clearblue da. ! Tok en annen noen timer senere å får strek på den også, men fra et annet merke. Hva tenker vi da? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #31797 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj så dumt med Clearblue da. ! Tok en annen noen timer senere å får strek på den også, men fra et annet merke. Hva tenker vi da? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31c8b...554 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #31798 Del Skrevet 3. juli 4 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 31c8b...554 Hvor mange dpo er du? Er alltid greit å vite når man prøver å se her😊 jeg ser! Anonymkode: 3699f...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #31799 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor mange dpo er du? Er alltid greit å vite når man prøver å se her😊 jeg ser! Anonymkode: 3699f...d88 Ca 11-12 dpo 🥹🤞🏼 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 4. juli #31800 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Æsj så dumt med Clearblue da. ! Tok en annen noen timer senere å får strek på den også, men fra et annet merke. Hva tenker vi da? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31c8b...554 Dette ser bedre ut ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå