AnonymBruker Skrevet 29. juni #31761 Del Skrevet 29. juni 8 DPO. Antydning til to streker?! Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #31762 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 8 DPO. Antydning til to streker?! Anonymkode: 31c8b...554 Svart hvitt filter på denne. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #31763 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan noen av dere se noe? 9dpo og har fått helt strekøyne🤷🏻♀️😅 Anonymkode: 483c1...c32 Jeg ser 🥰🥰 Anonymkode: ce925...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #31764 Del Skrevet 29. juni Hei! Tok en test 9 dpo, og den kom ut slik før 5 min var gått. Tok testen ca 22:00 på kvelden. Babyplan sine tester. Er jeg heldig? Anonymkode: 4bf5e...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #31765 Del Skrevet 29. juni Ja. Du ser jo at den er positiv. Anonymkode: 8d3ed...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #31766 Del Skrevet 29. juni Ja, men noe er «off». Det der er ikke en tidligtest, så den kan ikke slå ut 9dpo. Anonymkode: d9aeb...e1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #31767 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, men noe er «off». Det der er ikke en tidligtest, så den kan ikke slå ut 9dpo. Anonymkode: d9aeb...e1f Det stemmer ikke 😅 Jeg fikk positiv makesure vanlig test 9 dpo. De er basically like sensitiv som tidligtestene selv om de sier at sensitiviteten er 25. Den er i realiteten mye lavere. Anonymkode: 6a40f...1af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #31768 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, men noe er «off». Det der er ikke en tidligtest, så den kan ikke slå ut 9dpo. Anonymkode: d9aeb...e1f Ingenting er off med denne. Den er synlig positiv. Hvor tidlig en test slår ut er helt avhengig av konsentrasjonen av hcg - noe som er helt individuelt fra person til person og graviditet til graviditet. Selv fått positiv på vanlige tester tidligere enn 9 dpo. AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei! Tok en test 9 dpo, og den kom ut slik før 5 min var gått. Tok testen ca 22:00 på kvelden. Babyplan sine tester. Er jeg heldig? Anonymkode: 4bf5e...57f Denne er absolutt positiv ❤️ Anonymkode: 2f6ca...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31769 Del Skrevet 30. juni Hjelpes, takk for svar! Har hatt lyst på barn så lenge, ble helt fra meg når jeg så to streker. Anonymkode: 4bf5e...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31770 Del Skrevet 30. juni Er det noen som ser nor her, va rett der jeg holder fingrene mine? Tror jeg holder på å bli sprø😂 er jo bare 6-7 dpo. Sikkert bare en skyggestrek uansett Anonymkode: 5e7a1...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31771 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen som ser nor her, va rett der jeg holder fingrene mine? Tror jeg holder på å bli sprø😂 er jo bare 6-7 dpo. Sikkert bare en skyggestrek uansett Anonymkode: 5e7a1...cd6 Det blir bedre bilder om du legger testen på en lys/hvit bakgrunn 😇 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31772 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen som ser nor her, va rett der jeg holder fingrene mine? Tror jeg holder på å bli sprø😂 er jo bare 6-7 dpo. Sikkert bare en skyggestrek uansett Anonymkode: 5e7a1...cd6 Ser strek! Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31773 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjelpes, takk for svar! Har hatt lyst på barn så lenge, ble helt fra meg når jeg så to streker. Anonymkode: 4bf5e...57f Du får nok positiv digital med ukesindikator hvis du tar en ♥️ Anonymkode: 6a40f...1af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31774 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det noen som ser nor her, va rett der jeg holder fingrene mine? Tror jeg holder på å bli sprø😂 er jo bare 6-7 dpo. Sikkert bare en skyggestrek uansett Anonymkode: 5e7a1...cd6 Jeg ser strek! Men hvis du er sikker på EL så er det umulig at dette er babystrek, da er det skygge. Lykke til de kommende dagene! Håper du får ditt mirakel snart! ❤️ Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31775 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 22.35): Disse testene har skikkelige skyggestreker - blitt lurt selv av de.. Og på denne ser det ut som skyggestrek og ikke babystrek. Men - hvis det er en helt synlig rosa strek er de positive. Og 8 dpo er tidlig, så fortsett testinga😊 Anonymkode: d0209...1a3 Du hadde helt rett. 10 dpo og mensen har ankommet. Strekene er ikke blitt noe. Anonymkode: 0b6aa...f05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31776 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser strek! Men hvis du er sikker på EL så er det umulig at dette er babystrek, da er det skygge. Lykke til de kommende dagene! Håper du får ditt mirakel snart! ❤️ Anonymkode: da100...d41 Skjønnar at du tenker det, men jeg har fått tiiidlig positivt med mine 2 barn, så jeg tror ikke nødvendigvis det er umulig😊 menig i at strek så tidlig bør taes med en stor klype salt! Anonymkode: 5e7a1...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31777 Del Skrevet 30. juni Ser noen noe her? Hadde heftige menssmerter i natt og ømme bryster i 10 dager men ingen TR. Usikker på når/om EL har vært. Anonymkode: 55f25...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31778 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser noen noe her? Hadde heftige menssmerter i natt og ømme bryster i 10 dager men ingen TR. Usikker på når/om EL har vært. Anonymkode: 55f25...657 Jeg synes jeg ser noe! Anonymkode: 79d5a...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 30. juni #31779 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser noen noe her? Hadde heftige menssmerter i natt og ømme bryster i 10 dager men ingen TR. Usikker på når/om EL har vært. Anonymkode: 55f25...657 Litt usikker. Synes jeg skimter noe, men når jeg zoomer inn ser jeg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #31780 Del Skrevet 1. juli Noen som også ser strek? 10 dpo 🥹 Redigert og uredigert: Anonymkode: b090e...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå